close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Λύσεις διαφανείς, απλές και ευέλικτες αναζητά το Παγκόσμιο Εργαστήρι της Allianz!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
9/10/2017 - 13:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λύσεις διαφανείς, απλές και ευέλικτες αναζητά το Παγκόσμιο Εργαστήρι της Allianz!

Nextdeal newsroom, 9/10/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Global Digital Factory είναι ο νέος ψηφιακός βραχίονας του Ομίλου Allianz, σκοπός του οποίου είναι να προωθεί καινοτόμες και σφαιρικές λύσεις στους πελάτες.

Το Global Digital Factory συνεργάζεται με τις εταιρίες του Ομίλου ώστε να δημιουργούν λύσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελάτων της ψηφιακής εποχής. Προσβάσιμες, διαφανείς και σαφείς: αυτού του είδους τις υπηρεσίες αναζητούν οι σύγχρονοι πελάτες. Ανοιχτή και ευέλικτη: αυτού του είδους εταιρία θέλει να είναι η Allianz. Στην πραγματοποίηση αυτών των σκοπών στοχεύουν και οι σχεδιασμένες υπηρεσίες καθώς και η εμπειρία των ειδικών του Global Digital Factory.

Οι εταιρίες του Ομίλου Allianz γνωρίζουν πολλά για το τι θέλουν και γιατί το θέλουν οι πελάτες τους. Το Global Digital Factory σχεδιάστηκε για να βοηθήσει με το πώς. Με την ανταλλαγή ιδεών, την κοινή χρήση βέλτιστων πρακτικών, την επίλυση κοινών προβλημάτων και την ανταπόκριση στην προοπτική της ψηφιακής απόδοσης με άμεση, προσωπική εξυπηρέτηση.

Οι άνθρωποι του Global Digital Factory, έχοντας ως προτεραιότητα τους πελάτες, χρησιμοποιούν πειραματισμούς, δεδομένα και δοκιμές για να κατανοήσουν τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, ψάχνωντας συνεχώς νέα δεδομένα και προκαλώντας τον εαυτό τους να γίνονται καλύτεροι. Η επίλυση των προβλημάτων με επίκεντρο τον πελάτη είναι η φιλοσοφία του Global Digital Factory, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στις εταιρίες του Ομίλου να ανταποκριθούν σε επείγουσες επιχειρηματικές ανάγκες μέσα από τη συνεργασία με τους εμπειρογνώμονες των εταιριών, την από κοινού ανάπτυξη διαδοχικών καναλιών εξυπηρέτησης και το διάλογο με τους πελάτες και τους disruptors.

Εμπειρογνώμονες της αγοράς και επιχειρηματικοί αναλυτές των εταιριών του Ομίλου επισκέπτονται το Global Digital Factory και μαζί με τους ανθρώπους του εργαστηρίου αναλύουν τις ανάγκες, τις συμπεριφορές, τα κίνητρα, τις φιλοδοξίες των πελατών, βρίσκουν κοινούς παρονομαστές και λύνουν τα προβλήματα με μια κλιμακούμενη λύση.

Μια μελέτη περίπτωσης: Πώς μπορούμε να απλοποιήσουμε την ασφάλιση ζωής; Οι ειδικοί της Allianz από την Ισπανία, το Βέλγιο, την Ιταλία και τη Γερμανία συγκεντρώθηκαν στο εργαστήριο για να εξετάσουν νέους τρόπους αγοράς ασφάλισης ζωής. Με γνώμονα την απλότητα και τη αμεροληψία και μέσα από συνεντεύξεις και συνεδρίες ιδεών προσπάθησαν συνεργατικά να βρουν μια πελατοκεντρική λύση. Όπως τόνισε η Alexandra Lafuente της Allianz Ισπανίας: «Ήταν σαν να αποκτήσατε ένα μάστερ στη συνεργασία».

Οι παραδοσιακές ασφαλιστικές λύσεις επικεντρώνονται στα προϊόντα και όχι στους ανθρώπους. Αυτό ακριβώς σκοπεύει να αλλάξει το Global Digital Factory αξιοποιώντας τις εμπειρίες των πελατών. Όπως εξηγεί και ο ειδικός επιχειρησιακού μετασχηματισμού στην Αυστραλία, Luke Morath, οι διαφορετικοί πολιτισμοί επηρεάζουν τη δημιουργία λύσεων στην Allianz. Μπορούμε να εμπλέξουμε τους πελάτες στη διαδικασία σχεδιασμού και να συνεργαστούμε για την τυποποίηση και την προσαρμογή των λύσεων που αφορούν τις αποζημιώσεις στον κλάδο αυτοκινήτου".

 

Περισσότερες πληροφορίες στο https://globaldigitalfactory.allianz.com/.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις κυβερνοεπιθεσεις στην Ευρώπη η Howden
    Nextdeal newsroom, 24/9/2025

    Κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις κυβερνοεπιθεσεις στην Ευρώπη η Howden

  • Moody’s: Οι ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες κατέγραψαν ιστορικά υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο του 2025
    Nextdeal newsroom, 17/9/2025

    Moody’s: Οι ευρωπαϊκές αντασφαλιστικές εταιρείες κατέγραψαν ιστορικά υψηλά κέρδη στο πρώτο εξάμηνο του 2025

  • Aon: Οι ασφαλιστικές απέδωσαν 14,7% απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoAE) το 2024 χάρη στη στρατηγική προσήλωση

    Aon: Οι ασφαλιστικές απέδωσαν 14,7% απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoAE) το 2024 χάρη στη στρατηγική προσήλωση

    Η Aon τονίζει ότι η «στρατηγική συνάφεια» δεν αποτελεί προσωρινή τάση στον ασφαλιστικό κλάδο, αλλά μια πειθαρχημένη προσέγγιση που οδηγεί...
    Nextdeal newsroom, 15/09/2025 - 14:04 15/9/2025
  • Η Συρία λαμβάνει αποζημίωση $7,9 εκατ. από παραμετρικό ασφαλιστήριο για ξηρασία

    Η Συρία λαμβάνει αποζημίωση $7,9 εκατ. από παραμετρικό ασφαλιστήριο για ξηρασία

    Ένα παραμετρικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο ενεργοποιήθηκε για να προσφέρει ανακούφιση σε σχεδόν 120.000 ανθρώπους στη Συρία, έπειτα από μία από τις...
    Nextdeal newsroom, 12/09/2025 - 16:19 12/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
  • 13:18 Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz
  • 11:01 Π. Μυλωνάς στον Economist: Χρειάζεται πιο ευέλικτη προσέγγιση στην πράσινη μετάβαση
  • 10:38 Νωρίτερα οι Συντάξεις Νοεμβρίου λόγω 28ης Οκτωβρίου - Πότε θα φανούν τα χρήματα στα ATM
  • 10:35 Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;
  • 10:32 Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει Στρατηγική Συνεργασία με τη Carglass® για την Επισκευή και Αντικατάσταση Κρυστάλλων Οχημάτων
  • 10:29 Carglass® | Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all
  • 10:20 Roche Hellas: Αναδυόμενες ευκαιρίες για τα συστήματα υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • 10:05 ΟΑΣΕ: Συλλαλητήριο διαμαρτηρίας & 24ωρη απεργία σήμερα 14 Οκτωβρίου
  • 10:00 UBS: Στρατηγική κίνηση (επιθετική αλλά υπολογισμένη) με σημαντική οικονομική επίδραση η εξαγορά της Eurolife από Eurobank
  • 09:55 Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:44 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 09:30 City Portal: Το νέο εργαλείο της Airbnb στα χέρια του Δήμου Χανίων
  • 09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
  • 10:41 Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  4. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  5. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube