Γιώργος Μούζος, 25/1/2016 - 22:30 facebook twitter linkedin H VW δεν αποζημιώνει τους Ευρωπαίους πελάτες της! Γιώργος Μούζος, 25/1/2016 facebook twitter linkedin Τελειωμό δεν φαίνεται να έχει το dieselgate με τους κινητήρες της VW. Σε αυτό το επεισόδιο έχουμε το θέμα των αποζημιώσεων για το ευρωπαϊκό πελατειακό κοινό της φίρμας. Η επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη βιομηχανία Elzbieta Bienkowska, ασκεί έντονες πιέσεις στη γερμανική εταιρεία ώστε να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες εκείνων των πετρελαιοκίνητων μοντέλων που εφοδιάζονταν με το «πειραγμένο» λειτουργικό. Μάλιστα ήρθε και σε επαφή με τον CEO της γερμανικής εταιρείας Matthias Mueller, όπου και του έδωσε μια λίστα με συγκεκριμένες απαιτήσεις. Οι προσπάθειες της επιτρόπου όμως έπεσαν στο κενό, μιας και η VW ανακοίνωσε πως δεν προτίθεται να τους αποζημιώσει κι αυτό γιατί προωθεί λύσεις για το εν λόγω ζήτημα. Η στάση που διατηρεί η VW Ευρώπης είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με αυτή που εφαρμόζει η φίρμα στην Αμερική, μιας και εκεί οι ιδιοκτήτες με τον diesel κινητήρα με το παραποιημένο λειτουργικό, λαμβάνουν ένα πακέτο αποζημίωσης το οποίο περιλαμβάνει: Μια prepaid Visa των 500 δολαρίων, ακόμα μια δωροκάρτα, με επιπλέον 500 δολάρια, αλλά και τρία χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Βέβαια στις Η.Π.Α. η VW πρέπει να αποζημιώσει 482.000 αυτοκίνητα, εν αντιθέσει με την VW Ευρώπης που έχει 8,5 εκατομμύρια. Το κόστος μιας τέτοιας αποζημίωσης αντιλαμβάνεστε ότι είναι τεράστιο και αναμφίβολα μπορεί να δημιουργήσει τρομερό οικονομικό πρόβλημα στην κατασκευάστρια εταιρεία! Για το λόγο αυτό και τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας εξέδωσαν μια ανακοίνωση, η οποία αναφέρει: «Στην Γηραιά Ήπειρο η VW έχει επικεντρωθεί στην επιδιόρθωση των εμπλεκομένων κινητήρων, αλλά και των γενικότερων υπηρεσιών της φίρμας». Τώρα μένει να δούμε ποιος θα υπερισχύσει σε αυτό το μπρα ντε φέρ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή ο γερμανικός αυτοκινητιστικός κολοσσός; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41