close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Μόνο μέσω του agency system καλλιεργείται η έννοια της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/10/2015 - 08:19
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μόνο μέσω του agency system καλλιεργείται η έννοια της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης

Nextdeal newsroom, 2/10/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύμφωνα με την βιβλιογραφία και πρακτική ένας ασφαλιστικός οργανισμός δημιουργεί και προωθεί προϊόντα τα οποία στοχεύουν να βοηθήσουν τον τελικό καταναλωτή να ανταπεξέλθει στην «κακή στιγμή» ελαχιστοποιώντας και αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες και τον κίνδυνο που εμπεριέχεται στην "δύσκολη ώρα". Άρα καλλιεργείται η έννοια του κοινωνικού συνεργού και συμπαραστάτη στο τρίτο πρόσωπο την στιγμή αυτή και προωθείται η εικόνα της ασφάλειας σαν κοινωνικό αγαθό. Για να επιτευχθεί όμως αυτό θα χρειαστεί ο ασφαλιστικός παραγωγός να πιστέψει στην έννοια αυτή και την χρησιμότητα της, να δει στην πράξη τα οφέλη της τόσο για τους τελικούς καταναλωτές (δυστυχώς οι δύσκολες ώρες δεν είναι σπάνιο αγαθό, ισχύουν για όλους) όσο και για τον ίδιο που καλείται να προωθήσει το προϊόν αυτό. Θα πρέπει όντως να δει την οντολογική ανταπόκριση της χρησιμότητας ενός ασφαλιστικού προϊόντος στις δικές του δύσκολες ώρες αλλά ταυτόχρονα να παρακινηθεί από το οικονομικό όφελος που του εξασφαλίζει η προώθηση αυτή των προϊόντων. Αυτή κατά την γνώμη μου είναι η βάση αλλά και η δυναμική που ενεργοποιείται στην αλυσίδα "Ασφαλιστικός Οργανισμός – Προϊόν- Δίκτυο – Καταναλωτής", αρκετά πραγματιστική και ίσως κυνικά, θα μου πείτε, σκιαγραφημένη. Όμως πίσω από όλη αυτή την λογική αλληλουχία δεδομένων και δυναμικών υπάρχει μια κινητήριος δύναμη άυλη, θεωρητική με έντονη ψυχική διάσταση. Η έννοια της πίστης. Αν ένας ασφαλιστικός παραγωγός δεν πιστέψει στην χρησιμότητα του προϊόντος που προωθεί, εάν δεν πιστέψει ότι όντως αυτό είναι το καλύτερο το οποίο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του πελάτη του δεν μπορεί να γίνει ένθερμος κοινωνός της αλληλουχίας αυτής. Η έννοια της πίστης η οποία μπορεί να συνδυαστεί ετυμολογικά με την έννοια της αφοσίωσης, της εμπιστοσύνης, της βεβαιότητας ότι όντως κάτι είναι πραγματικό και αληθινό, ότι το δέχομαι σαν θεμελιώδη αρχή δεν συνδέεται μόνο με εγκεφαλικές διαδικασίες και ανθρώπινη λογική. Συνδέεται με την έννοια της ψυχικής και συναισθηματικής επένδυσης σε κάτι, με την ανάγκη και την πρακτική να "αφεθώ και να στηριχτώ σε κάτι" για να προχωρήσω. Και αυτό "το κάτι" όπως πολύ συχνά το έχω αναφέρει μπορεί να είναι η πίστη στον θεσμό της ασφάλειας, στον Οργανισμό τον οποίο υπηρετώ σαν ασφαλιστικός παραγωγός, στα προϊόντα που προωθώ, στην ιδέα του ανθρώπου – καταναλωτή που προσπαθώ να εξυπηρετήσω, στους συνεργάτες μου, στον εαυτό μου.

Όλα αυτά που μπορεί να ακούγονται σαν θεολογικού τύπου παραπομπές, κατά την γνώμη μου, είναι οι θεμελιώδεις αρχές που πρέπει να προωθήσει μια ασφαλιστική Εταιρεία και να εμφυσήσει στο δίκτυο της σαν τον κύριο μοχλό δραστηριοποίησης. Είναι θέμα αρχών αλλά και οντολογικού προσδιορισμού του έργου της εταιρείας αλλά και του δικτύου. Και κατά την γνώμη μου, βάσει όλων αυτών που έχουμε δει στην αγορά, η έννοια της πίστης με την έννοια της αφοσίωσης και της εμπιστοσύνης μόνο μέσω του agency system καλλιεργείται. Ο θεσμός του πρακτορείου βοηθά μεν στην διεύρυνση των επιλογών του καταναλωτή αλλά άραγε κατά πόσο αυτή καθορίζεται αμιγώς και αποκλειστικά από τις ανάγκες του καταναλωτή και όχι από τα οικονομικά οφέλη του παραγωγού αφού είναι κοινώς γνωστή η ρήση ότι "όποιος μου δώσει μεγαλύτερη προμήθεια αυτή την ασφάλεια προωθώ". Και βεβαίως αυτή η λογική δεν είναι ευκαταφρόνητη, φαίνεται να έχει ανταπόκριση στην προώθηση του κοινωνικού αγαθού της ασφάλειας και να εξυπηρετεί οικονομίες κλίμακος επιχειρησιακού χαρακτήρα. Αλλά κατά πόσο όμως προωθεί και ενισχύει την ιδέα "του προσηλώνομαι και αφοσιώνομαι σε κάτι, σε ένα προϊόν"; Η έννοια της πίστης και της προσήλωσης επηρεάζεται και αλλοιώνεται σαφώς από την έννοια του άμεσου οικονομικού οφέλους για τον παραγωγό και διαφοροποιείται κατά εποχάς ανάλογα με την διακύμανση των προμηθειών ανά εταιρεία. Όμως σήμερα που η οικονομική κρίση έχει κτυπήσει τις θύρες όλων και που ενώ είμαστε στην δύση του 2015 φαίνεται να επανερχόμαστε σε κοινωνικό - οικονομικές καταστάσεις πολλών δεκαετιών πριν όπου η μικροαστική κοινωνία στηριζόταν στην οικονομική ενίσχυση και ης οικογένειας στην πιο στενή της έννοια μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε τους μηχανισμούς της ασφαλιστικής βιομηχανίας; Πόσες οικογενειακές επιχειρήσεις ξεκίνησαν τότε και μετά αναπτύχθηκαν σε μεγάλους οργανισμούς; Μήπως τώρα όπου η ιδέα των πολύπλοκων και εναλλακτικών συστημάτων οργάνωσης με σύνθετους δείκτες αποδοτικότητας έχει καταρριφθεί είναι η στιγμή να "ξαναδιαβάσουμε" τα διδάγματα της εποχής εκείνης, να δούμε πόσο ανθρωποκεντρικές ήταν τελικά εκείνες οι επιχειρηματικές τακτικές, να αλλάξουμε τα σλόγκαν από "χαμηλό κόστος" σε "ανθρώπινη προσέγγιση και πίστη στον θεσμό της ασφάλειας και τον άνθρωπο"; Kαι αυτό κατά την γνώμη μου γίνεται μόνο μέσω της ενίσχυσης του agency system που σαν μια μικρή οικογένεια θα ενστερνιστεί το αξιακό σύστημα του οργανισμού, θα ταυτιστεί μαζί του και θα το προωθήσει σε κάθε του επιχειρηματική δραστηριότητα. Μόνο μέσω της καλλιέργειας της πίστης, κατά την γνώμη μου, θα έρθει και το κέρδος. Μπορεί να φαίνομαι ρομαντικός αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να πιστεύω για να υπάρχω.

 

diogenisagency

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/8/2025

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/8/2025

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

    Με αφορμή την πρόσφατη κυβερνοεπίθεση στην ασφαλιστική εταιρεία Allianz Life, θυγατρική της γερμανικής Allianz. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40 30/7/2025
  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

    Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, αρκετοί ενήλικες και παιδιά έχουν έρθει σε επαφή με τις μωβ μέδουσες, με αποτέλεσμα να χρειαστούν...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53 25/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέες εξαγορές -  Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
11:05 Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:55 INTERAMERICAN και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Μαζί για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών
  • 10:45 Οι τεχνο-ολιγάρχες του πλανήτη, μια φωτιά στο Πέραμα Δίστρατου Άρτας και οι ασφαλιστές του 2025
  • 10:40 Ο ΣΕΜΑ στη Θεσσαλονίκη - Παρουσία στη ΔΕΘ και θεματική εκδήλωση με το Ε.Ε.Θ.
  • 09:58 Ευρωβαρόμετρο 2025: Περισσότερη ασφάλεια και ενότητα ζητούν οι πολίτες από την ΕΕ
  • 09:40 Η Ελλάδα η πιο «οικονομικά στρεσαρισμένη» χώρα στον κόσμο, σύμφωνα με νέα έρευνα
  • 09:14 Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;
  • 09:10 Παγκόσμιο sell off στην αγορά ομολόγων, «επίθεση» στη Βρετανία, η «φούσκα» και ο «δείκτης Μπάφετ», το νέο «χρυσό» ιστορικό ρεκόρ, στα top picks της UBS η Alpha
  • 09:00 Τι είναι η αυτοαξιολόγηση του ιδιαίτερου προφίλ κινδύνου μιας ασφαλιστικής εταιρίας;
  • 08:50 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  • 15:15 Επετειακή Εκδήλωση για τα 120 χρόνια Ορθοπαιδικής Χειρουργικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - 15 Σεπτεμβρίου
  • 14:30 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Που οφείλεται ο επίμονος πληθωρισμός
  • 13:29 Μόνη λύση η Ευρώπη
  • 12:43 Προσωπικός αριθμός: Τέλος τα ταξίδια με την παλιά ταυτότητα από το επόμενο καλοκαίρι
  • 11:36 ΤτΕ: Χαιρετισμός Γιάννη Στουρνάρα στην Ημερίδα, με θέμα «Χρήμα: Αποταμίευση - Επένδυση - Οικονομική Ανάπτυξη»
  • 10:40 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  • 10:21 Δημήτρης Πάτρας: Κι όμως κάτι φταίει
  • 10:00 Είναι ασφαλίσιμη η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης;
  • 09:46 Συνεργασία Υπουργείων Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε καπνικά προϊόντα
  • 09:33 Το τελευταίο τετράμηνο της Διοίκησης της ΠΟΑΔ πριν τις εκλογοαπολογιστικές διαδικασίες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 27/8 Νέος CEO της Ευρώπη Holdings ο Γιάννης Παπαβασιλείου
  2. 29/8 Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  3. 28/8 Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
  4. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  5. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  6. 28/8 Η Liberty Mutual Reinsurance και η Safehub παρουσιάζουν μια πρωτοποριακή λύση ασφάλισης σεισμού: το ShakeNet Parametric
  7. 28/8 Η έδρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η παραβίαση της κοινής λογικής!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube