Παναγιώτης Ρεγκούκος, 8/9/2015 - 12:39 facebook twitter linkedin Πώς να αντιστρέψετε την ροή των «συστάσεων» Παναγιώτης Ρεγκούκος, 8/9/2015 facebook twitter linkedin Νέα ιδέα και πρακτική της “METAMORPHOSIS INSURANCE” Αυτό που έχετε διδαχθεί μέχρι σήμερα στο θέμα της «απόσπασης συστάσεων» (μου θυμίζει την «απόσπαση ομολογίας»!!) από τους πελάτες, είναι η γνωστή μέθοδος: «μόλις πάρετε το συμβόλαιο, ζητάτε από τους πελάτες να σας δώσουν 3 ή περισσότερα ονόματα, με τα οποία θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε για να τους κάνετε πρόταση». Αυτή η μέθοδος έχει τις εξής δυσκολίες επιτυχίας: Ο πελάτης δεν έχει προλάβει να σας εμπιστευθεί στον βαθμό που χρειάζεται, για να «εκτεθεί» στον κύκλο του και να σας συστήσει, όταν ακόμη δεν γνωρίζει την συνέπεια και επαγγελματισμό σας, Τα ονόματα που θα σας δώσει με αυτή την μέθοδο, θα είναι σχετικά «άκυρα», με την έννοια ότι δεν θα είναι ενδιαφερόμενοι πραγματικά, αλλά απλά «γνωστοί» με συνέπεια την πιθανή άρνηση τους για ραντεβού, ή για συνεργασία, Θα καλέσετε άγνωστους και ανυποψίαστους ανθρώπους, που θα αιφνιδιαστούν από την επικοινωνία σας, κάτι αρνητικό για την πρώτη επαφή σας μαζί τους. Δεν χρειάζεται να σας παραθέσω περισσότερες λεπτομέρειες, γιατί τις ζείτε καθημερινά. Αυτό που σας προτείνω μέσα από το πρόγραμμα “METAMORPHOSIS INSURANCE”, είναι η «αντιστροφή της ροής» των συστάσεων, οι πελάτες να έρχονται σε εσάς, αντί να τους κυνηγάτε εσείς. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται να έχετε με τον πελάτη αυτή την αποδοτική επικοινωνία, που ο ίδιος θα παρακινηθεί μόνος του και θα σας «πουλήσει» σε αγαπημένα τους πρόσωπα στον κύκλο τους και θα τους συστήσει προσωπικά, να επικοινωνήσουν μαζί σας για να ικανοποιήσουν τις ασφαλιστικές ανάγκες τους. Τα συστατικά της επιτυχίας αυτής της «αντίστροφης» μεθόδου που σας προτείνω, είναι τα εξής: Ο πελάτης είναι εκείνος που κάνει την πρώτη κίνηση, δηλώνοντας το ενδιαφέρον του και έχοντας μια «κατ’αρχήν» θετική διάθεση για συνεργασία μαζί σας, Εφόσον σας καλεί εκείνος, το ραντεβού θα κλειστεί αμέσως και ο πελάτης θα σας περιμένει (αποφεύγοντας το «στήσιμο», την αναβολή κλπ. που συνήθως συμβαίνει), Ήδη θα έχετε κάνει την πρώτη επαφή με επιτυχία και το γεγονός αυτό θα ανοίξει την πόρτα για την συνεργασία σας με τον πελάτη. Για να συμβεί όμως αυτό, χρειάζεται να έχετε δουλέψει προηγουμένως, με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα αποδοτικών ενεργειών, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και με δημιουργικούς τρόπους. Αυτό τα πρόγραμμα που σας παραδίδουμε και ελέγχουμε μετά για έναν ολόκληρο ημερολογιακό χρόνο. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος METAMORPHOSIS INSURANCE Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024