Κώστας Παπαϊωάννου, 7/8/2015 - 07:15 facebook twitter linkedin Εσείς πώς θα προετοιμάσετε τους πελάτες σας για το φθινόπωρο; Προσέξτε μην ενδιαφερθεί ο ανταγωνιστής σας! Κώστας Παπαϊωάννου, 7/8/2015 facebook twitter linkedin του Κώστα Παπαϊωάννου, εξειδικευμένου εκπαιδευτή ασφαλιστών Όσο και να μη μας αρέσει, η περίοδος της «θερινής ραστώνης» θα φτάσει σύντομα στο τέλος της. Όλοι θα επιστρέψουμε στην καθημερινότητά μας και στα τρέχοντα ζητήματα που μας απασχολούν. Με δεδομένη την ταραγμένη χρηματοοικονομικά κατάσταση που βρίσκετε η χώρα μας, σίγουρα οι πελάτες μας (και ιδιαίτερα εκείνο το 20% των πελατών σας, που σας φέρνει το 80% των κερδών σας), θέλει ξεχωριστή φροντίδα και σίγουρα κάποιο follow-up στα προϊόντα του και στις ανάγκες του, έτσι όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί, μετά από την επέλευση όλων αυτών των γεγονότων και των αλλαγών στην καθημερινότητα του καθενός, που προκλήθηκαν από όλες αυτές τις εξελίξεις. Εσείς πως σκέφτεστε να προσεγγίσετε και να ενημερώσετε τους πελάτες σας, για όλες αυτές τις φορολογικές, ασφαλιστικές και οικονομικές αλλαγές που ήδη έγιναν, ή θα γίνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα; Πώς μπορούν οι πελάτες σας να προστατεύσουν τη ζωή, την οικογένειά τους, την περιουσία τους, τις επιχειρήσεις τους και τις όποιες επενδύσεις τους, μέσα σε αυτό το περιβάλλον, με κύριο εργαλείο τα προϊόντα που ο κάθε ένας από εσάς, διαθέτει; Τώρα είναι η ευκαιρία για να προετοιμάσετε το πλάνο προσέγγισης των πελατών σας (ποιους, πότε και με τι agenda στον καθένα), που πρέπει να ξεκινήσει το αργότερο μέχρι τις 20 – 25 Αυγούστου. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Προσέξτε, όσο περισσότερο ενημερωμένοι είναι οι πελάτες σας σχετικά με όλα αυτά, τόσο περισσότερο ασφαλείς αισθάνονται και τόσο περισσότερο πιστοί είναι σε σας. Μην αφήνετε κενά που θα τα καλύψει ταχύτατα και σίγουρα, ο ανταγωνισμός σας. Θυμηθείτε ότι η φύση μισεί τα κενά και τα καλύπτει αμέσως. Και για το τέλος μια «ρητορική» ερώτηση (την οποία όμως θα σχολιάσω σύντομα): Ο ασφαλιστής κάνει διακοπές; Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο κ. Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστών με 20ετή και πλέον διδακτική εμπειρία. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και κατέχει τίτλους σπουδών στα ασφαλιστικά από το ΕΙΑΣ και το CII. Εργάζεται στον ευρύτερο ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό χώρο από τη δεκαετία του ΄80 και έχει απασχοληθεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά, καλύπτοντας και τα θέματα εκπαίδευσης του Bancassurance. Έχει συνεργαστεί με το ΕΙΑΣ και το Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο και συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης διαμεσολαβούντων. Έχει συνεργαστεί με την KPMG για την πιστοποίηση του EFICERT, και με την ΕΕΔΕ, για αντίστοιχα θέματα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 30/05/2025 - 09:16 Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής;
Κώστας Παπαϊωάννου, 28/05/2025 - 09:35 Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία!
Κώστας Παπαϊωάννου, 26/05/2025 - 09:53 Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του!
Κώστας Παπαϊωάννου, 23/05/2025 - 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (15) είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος για τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών, που πολλές φορές εξαρτούν τις... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/05/2025 - 09:24
Ποια είναι η ολική αξία εξαγοράς ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής και ποιες είναι οι επιπτώσεις της στον πελάτη! Η εξαγορά ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής, μόνο σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι προς την ωφέλεια του πελάτη!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/05/2025 - 09:30
Ποιες επιχειρήσεις νοούνται ως μητρικές και ποιες ως θυγατρικές σύμφωνα με όσα ορίζονται νομοθετικά! Επειδή όλο και περισσότερο εμπλεκόμαστε με θέματα που αφορούν τις μητρικές ή της θυγατρικές επιχειρήσεις των ασφαλιστικών εταιριών με τις... Κώστας Παπαϊωάννου, 16/05/2025 - 09:26
Η διερεύνηση των αναγκών του πελάτη είναι πολύ σοβαρή διαδικασία για να την εμπιστεύεστε σε τυποποιημένα έντυπα! Το Solvency II, η IDD και η GDPR έχουν θέσει πολύ σοβαρές προδιαγραφές στα θέματα της επικοινωνίας του ασφαλιστικού πράκτορα... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/05/2025 - 09:23
Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016; Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016; Τεχνικά αποθέματα είναι οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 09/05/2025 - 09:19
Η αντασφάλιση και η κρισιμότητά της για τους ασφαλιστές και τους ασφαλισμένους! Χωρίς την υποστήριξη της αντασφάλισης καμία ασφαλιστική εταιρία δεν θα μπορούσε να αναλάβει και να καλύψει τους κινδύνους της εποχής... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/05/2025 - 09:00