close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/8/2014 - 09:31
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»;

Nextdeal newsroom, 22/8/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, έχει αλλάξει την μορφή και την λειτουργία του κόσμου. Αυτό πια δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Ωστόσο, η χρήση της ακόμη, δεν έχει μπει στον κατάλληλο δρόμο, για την βελτίωση της ζωής και της δουλειάς του ανθρώπου. Ακόμη, κινείται σε «καταναλωτικά» πλαίσια, ικανοποίησης των χαμηλής ποιότητας δραστηριοτήτων και τρόπου ζωή των καταναλωτών. 

Αν σκεφτούμε όμως πριν μερικά χρόνια, η τεχνολογία ήταν αυτή που μας έλειπε, για να κάνουμε μια σειρά από δουλειές, που θα βοηθούσαν να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα. Η στατιστικές, η επεξεργασία στοιχείων, η τήρηση αρχείων, η επικοινωνία, η εκπαίδευση, η διοίκηση, ο προγραμματισμός κλπ. γίνονταν με τα χέρια, σε καρτέλες, σε χαρτιά, σε ημερολόγιο filofax, μια σκέτη ταλαιπωρία.

Και τώρα όμως που ήρθε η τεχνολογία στα πόδια μας τι κάνουμε γενικώς; Πάλι τα χαρτιά, τα μπλοκάκια, τα ντοσιέ πάνε και έρχονται, ενώ το τηλέφωνο ακόμη αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας, ενώ το ταχυδρομείο καλά κρατεί, ακόμη και οι couriers έχουν όλο και περισσότερη δουλειά. Θυμίζει το ανέκδοτο με το πλυντήριο που η νοικοκυρά χρησιμοποιούσε για να ακουμπάει επάνω την … σκάφη, για να πλύνει τα ρούχα.

Για να εξειδικεύσουμε όμως το θέμα, θα έλεγα να επικεντρωθούμε στην επικοινωνία που μπορεί πλέον να έχει ο ασφαλιστής με τους πελάτες του, δίχως κόπο, χωρίς χάσιμο χρόνου, με μηδενικό κόστος και το κυριότερο σε μερικά δευτερόλεπτα. Αυτή την επικοινωνία που όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες ευαγγελίζονται μέχρι να γίνει το συμβόλαιο, μετά καταλήγει να είναι ένα γρήγορο ραντεβού ξεπετάγματος για την ανανέωση του συμβολαίου και την είσπραξη του ασφάλιστρου.

Κάποιος όμως με μεγάλη και καλπάζουσα φαντασία, θα μπορούσε να σκεφτεί πως με ένα απλό και φθηνό laptop θα μπορούσε να έχει μια μόνιμη, τακτική και συστηματική επικοινωνία με τους πελάτες του, ώστε να μην τον βλέπει όποτε είναι να πληρώσει. Ο πελάτης ποτέ δεν είναι σίγουρος, άρα πρέπει να τον ενημερώνει συνεχώς για την εταιρία, για τις επιτυχίες του ίδιου, για τις αποζημιώσεις που δίδονται, για τις περιπτώσεις ανθρώπων που ανασφάλιστοι όντες είχαν προβλήματα υγείας, για νέα προϊόντα της εταιρίας κλπ. Ο πελάτης πρέπει να κρατιέται σε «εγρήγορση» και να επιβεβαιώνεις συνεχώς την σωστή του απόφαση να ασφαλιστεί. Έτσι μόνο θα μπορέσει να αμυνθεί σε «επιθέσεις» του περιβάλλοντος του, από ανθρώπους που δεν έχουν ασφαλιστική συνείδηση αλλά και από τους δικούς του ανθρώπους που πιστεύουν πως σπαταλά άδικα χρήματα.

Όλοι οι ασφαλιστές θέλουν να «ρέουν» νέοι πελάτες στο γραφείο τους, να ανανεώνονται τα συμβόλαια εύκολα, να αποκτούν συστάσεις χωρίς να τις ζητάνε, να αυξάνεται το εισόδημα τους και να γίνονται συνεχώς καλύτεροι. Η τεχνολογία τους βοηθάει με μοναδικό τρόπο να κάνουν το λεγόμενο «after sales support» στους πελάτες τους και να επικοινωνήσουν με την αγορά τους για νέους πελάτες.

Οι εταιρίες οφείλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω email συνολικά για εταιρικά θέματα, ώστε ο πελάτης να νοιώθει πως στέκεται κοντά τους και τους φροντίζει. Η ασφάλεια είναι ένα προϊόν που κανείς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει. Έχει αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Όμως και η εταιρία, δεν μπορεί να εξαφανίζεται μετά την υπογραφή του συμβολαίου.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τέλος, η εταιρία χρειάζεται να παράγει υλικό (content) ώστε να το αξιοποιούν οι ασφαλιστές για προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες και την αγορά, ενισχύοντας τους έτσι στην αποτελεσματικότητα της πώλησης.

Για την ώρα, ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο» δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς.


 

Προφίλ του συγγραφέα

Ο κ. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος, είναι Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, για σχεδόν 30 χρόνια, της Ασφαλιστικής Αγοράς συμπεριλαμβανομένης.

Έχει δημιουργήσει μεθόδους και εργαλεία, έχει δημιουργήσει βιβλία, εγχειρίδια, cd, dvd, και από φέτος streaming seminars, στους τομείς των Πωλήσεων, Διοίκησης και Εξυπηρέτησης Πελατών, για πωλητές, ασφαλιστές και μεσίτες, ενώ έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες στελέχη όλων των επιπέδων, από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες. Η δουλειά του υπάρχει συγκεντρωμένη στα site του : www.pregoukos.gr , www.e-seminars.com.gr

Από φέτος, παραδίδει το πακέτο ατομικής «εκπαίδευσης και υποστήριξης» METAMORPHOSIS INSURANCE με στόχο την μεταμόρφωση του κλασσικού, παραδοσιακού και συνηθισμένου «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματία».

Μπορείτε να τον βρείτε στο τηλ. 210 6080595.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;
    Νικολέτα Μάρκου, 26/8/2025

    Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;

  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/8/2025

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

    Αν συμβεί τροχαίο ατύχημα και ο οδηγός – για παράδειγμα, ο σύζυγος – αποδειχθεί ότι ο ίδιος είχε την ευθύνη,...
    Νικολέτα Μάρκου, 06/08/2025 - 13:20 6/8/2025
  • Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

    Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

    Μύθος 1: "Δεν μου χρειάζεται. Δεν θα μου συμβεί κάτι." Απάντηση: Η ασφάλιση είναι σαν την ομπρέλα — την αγοράζεις πριν...
    Νικολέτα Μάρκου, 01/08/2025 - 11:32 1/8/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ενεργειακή Συνεργασία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο: Ένα Σημείο Καμπής για την Ενεργειακή Ασφάλεια της Ε.Ε.
16:29 Ενεργειακή Συνεργασία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ανατολική Μεσόγειο: Ένα Σημείο Καμπής για την Ενεργειακή Ασφάλεια της Ε.Ε.
  • 13:53 Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις: Αύξηση ενεργητικού 2,1%, στα 21,5 δις. στο β΄3μηνο 2025
  • 13:42 Νέος CEO της Ευρώπη Holdings ο Γιάννης Παπαβασιλείου
  • 13:23 Στην κόψη του ξυραφιού η πολιτική σταθερότητα στη Γαλλία
  • 11:59 Ευρώπη Holdings: Σήμερα η γενική συνέλευση – Τα θέματα που θα συζητηθούν
  • 11:33 Νέο Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δ.Α.Μ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης, αρχικού προϋπολογισμού 186,7 εκ. ευρώ
  • 10:32 Παράνομη η τετράωρη στάση εργασίας της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος - Δεν θα επηρεαστούν οι πτήσεις
  • 10:19 Νέο εργασιακό νομοσχέδιο: Τι προβλέπει για Υγεία και Ασφάλιση – Οι 16 + 1 ερωταπαντήσεις
  • 09:32 IRIS: Αύξηση στα ημερήσια όρια μεταφοράς χρημάτων ανακοίνωσε ο Πιερρακάκης
  • 09:23 Επιχειρήσεις: Τι είναι η αναδρομική διακοπή εργασιών που φέρνει ΑΑΔΕ και γιατί είναι σημαντική για χιλιάδες νομικές οντότητες
  • 09:11 OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου
  • 08:59 Η Γαλλία «απειλεί» την Ευρώπη και ο δρόμος προς το ΔΝΤ(;), τα ελληνικά και γαλλικά ομόλογα, ο κίνδυνος… τρύπας στον «Ηρακλή», στο «κλαμπ» του FTSE η Metlen
  • 08:47 Ασφαλίσεις αεροσκαφών, ένας τελείως ανεκμετάλλευτος κλάδος ασφαλίσεων στην Ελλάδα!
  • 15:02 Σύσκεψη στην ΤτΕ για τη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους
  • 13:44 Επαναλειτουργεί το σιντριβάνι στην πλατεία Συντάγματος
  • 13:27 Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ιπποκράτειο - Νέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών
  • 12:53 Θ. Κοντογεώργης για ΔΕΘ: Φοροαπαλλαγές για τη μεσαία τάξη και ενίσχυση της οικογένειας
  • 12:20 Εσύ ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ιδιωτική ασφάλιση μετά τις διακοπές;
  • 12:14 Παροχή ευελιξίας από την AEGEAN για όσους έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν την Πέμπτη 28 Αυγούστου 2025
  • 12:09 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: Ποιες είναι οι «ασθένειες» του Ενιαίου Δείκτη Υγείας στις ασφαλίσεις υγείας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  2. 22/8 Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους
  3. 27/8 Νέος CEO της Ευρώπη Holdings ο Γιάννης Παπαβασιλείου
  4. 25/8 Η εγγραφή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στα ειδικά μητρώα, το ενιαίο σημείο πληροφόρησης και το ασυμβίβαστο συνεργασιών!
  5. 27/8 OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου
  6. 25/8 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών στο Αγρίνιο
  7. 26/8 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: Ποιες είναι οι «ασθένειες» του Ενιαίου Δείκτη Υγείας στις ασφαλίσεις υγείας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube