close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Διεθνή

ΔΙΕΘΝΗ

Ασφάλεια θανάτου και… χαμένης υπόληψης: Η νέα τάση για διαφημιστές και αθλητές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/7/2014 - 08:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ασφάλεια θανάτου και… χαμένης υπόληψης: Η νέα τάση για διαφημιστές και αθλητές

Nextdeal newsroom, 2/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα φέρνουν μεγάλα κέρδη σε σπόνσορες και διαφημιστές. Αλλά το κόστος των πιθανών σκανδάλων όπου εμπλέκονται γνωστοί ποδοσφαιριστές και άλλα μεγάλα ονόματα του χώρου δείχνει ότι αυτές οι διαφημιστικές εκστρατείες μπορεί να αποδειχτούν υπέρ το δέον δαπανηρές, αναφέρουν σε δημοσίευμα τους οι Lloyd’s.

Υψηλά πονταρίσματα

Σήμερα, οι κορυφαίοι ποδοσφαιριστές ετησίως κερδίζουν ποσά πολλών… μηδενικών χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα προϊόντα και δανείζοντας το πρόσωπό τους σε καμπάνιες μεγάλων brands – ο Γουέιν Ρούνεϊ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, π.χ., κερδίζει έτσι 3 εκατ. δολάρια, ενώ η Nike, η Castrol και άλλες εταιρείες καταβάλλουν περίπου 21 εκατ. δολάρια στον Κριστιάνο Ρονάλντο της Ρεάλ Μαδρίτης, σύμφωνα με το περιοδικό «Forbes».

Ο δε Ντέιβιντ Μπέκαμ, αν και… συνταξιούχος, φέρεται να κερδίζει ακόμα 42 εκατ. δολάρια από την προώθηση διάφορων προϊόντων, γεγονός που τον καθιστά τον πιο ακριβοπληρωμένο ποδοσφαιριστή στον κόσμο.

Ένα στραβοπάτημα όμως μπορεί να καταστρέψει μια διαφημιστική εκστρατεία πολλών εκατομμυρίων δολαρίων και να προκαλέσει σημαντικές απώλειες σε ένα brand.

Για παράδειγμα, πολύ γνωστός πρώην ποδοσφαιριστής «απολύθηκε» από μεγάλη εταιρεία ποτών-αναψυκτικών όταν ενεπλάκη σε καβγά εν πτήσει. Ευτυχώς, η ποτοποιία είχε ασφαλίσει τον θερμόαιμο σταρ για θάνατο και… κηλίδωση του ονόματός του, οπότε η ασφαλιστική εταιρεία κάλυψε μέρος των ζημιών.

Θάνατος και χαμένη υπόληψη

Η νέα τάση θέλει τους διαφημιστές αγοράζουν ασφάλεια θανάτου και «χαμένης υπόληψης» (disgrace insurance) στο πλαίσιο εκστρατειών με πρωταγωνιστές αθλητές, μουσικούς, ηθοποιούς και άλλους «επωνύμους», εξηγεί ο Paul Evans από την εταιρεία Marsh. Ειδικά οι επαγγελματίες ποδοσφαιριστές και άλλοι αθλητές κερδίζουν πόντους ως διασημότητες και συμμετέχουν όλο και πιο συχνά σε καμπάνιες αρκετών εκατομμυρίων.

«Έχουμε διαπιστώσει μια αυξανόμενη ζήτηση ασφαλειών θανάτου και χαμένης υπόληψης για αθλητές, και ανάλογο ενδιαφέρον για αυτό το είδος κάλυψης μεταξύ των συνδικάτων των Lloyd’s» λέει ο Evans και προσθέτει: «Υπάρχει σήμερα ένας αριθμός διαφημιστικών συμβολαίων με αθλητές και επαγγελματίες ποδοσφαιριστές που καλύπτονται σε περίπτωση θανάτου και χαμένης υπόληψης από την αγορά των Lloyd’s».

Τα όρια της κάλυψης

Με τις διαφημιστικές καμπάνιες να κοστίζουν εκατομμύρια, οι ασφαλισμένες αξίες μπορεί να φτάσουν έως και τα 10 εκατ. δολάρια, υποστηρίζει ο Alan Norris, στέλεχος της Talbot Underwriting, η οποία είχε τέτοια συμβόλαια στο χαρτοφυλάκιό της. Σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις, λέει ο ίδιος, η ασφάλιση θανάτου, αναπηρίας και χαμένης υπόληψης «έκλεισε» στα 60 εκατ. δολάρια.

Εκτός από την κάλυψη ζημιών που έχουν να κάνουν με την τροποποίηση ή την ακύρωση μιας καμπάνιας, οι ασφαλιστικές θα μπορούσαν επίσης να καλύψουν την πτώση στις πωλήσεις λόγω θανάτου ή ατοπήματος ενός επιφανούς αθλητή. Ωστόσο, τέτοια κάλυψη αποτελεί πρόκληση για τους ασφαλιστές, καθώς είναι δύσκολο να υπολογιστεί η ζημία αναφορικά με μια προωθητική δραστηριότητα, όπως εξηγεί ο Chris Rackliffe, στέλεχος της Beazley.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αν και οι παίκτες δεν μπορούν να αγοράσουν ασφάλεια θανάτου και υπόληψης, την αγοράζουν κάποια αμερικανικά πιστωτικά ιδρύματα όταν δανείζουν σε παίκτες. Η κάλυψη, που αποπληρώνει μεγάλο μέρος του χρέους αν ο παίκτης δεν καταφέρει να ολοκληρώσει την καριέρα του λόγω θανάτου, αναπηρίας ή ανάρμοστης συμπεριφοράς, γίνεται όλο και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Norris.

Ο ρόλος των social media

Η χαμένη υπόληψη απασχολεί πολύ πλέον τους διαφημιστές και ιδιαίτερα επειδή τα κακά νέα μπορούν πλέον να διαδοθούν σε χρόνο αστραπή μέσω του διαδικτύου και των social media. Ταυτόχρονα πρέπει να διαχειριστούν υψηλά κόστη, καθώς αυξάνονται συνεχώς τα έξοδα για την προώθηση μέσω διασημοτήτων και μίντια.

«Το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει επιπλέον κινδύνους για τα brands που χρησιμοποιούν διάσημους αθλητές, όπως επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Το τι λέει ή κάνει ένας διάσημος εύκολα γίνεται σήμερα κοινό κτήμα» επισημαίνει ο Evans.

Όπως συμβαίνει και με τις άλλες διασημότητες, θέματα που έχουν να κάνουν με το σεξ, τα ναρκωτικά και το αλκοόλ απασχολούν αρκετά τους διαφημιστές. Ωστόσο, προσθέτει ο Evans, το τι συνιστά ατίμωση είναι υποκειμενικό, και κάποιες φίρμες μπορεί να είναι πιο ανεκτικές απέναντι σε ορισμένες απερισκεψίες.

Όταν οι φίρμες παίζουν μπάλα

Οι ασφαλιστές είναι προσεκτικοί όταν παρέχουν κάλυψη θανάτου και χαμένης υπόληψης για κάποιον, συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών.

Οι υψηλές αξίες που χαρακτηρίζουν τις περιπτώσεις τους και η πιθανότητα τραυματισμού τους εντός ή εκτός γηπέδου τούς καθιστούν πιο επίφοβους σε σχέση με ηθοποιούς και άλλες διασημότητες, εξηγεί ο Rackliffe.

Τα ναρκωτικά και τα αναβολικά αποτελούν παράγοντα υψηλού κινδύνου για τους ασφαλιστές, όταν η κάλυψη αφορά αθλητές, παρότι το ποδόσφαιρο –σε αυτόν τον τομέα– είναι πιο αθώο από κάποια άλλα αθλήματα.

Υπάρχουν όμως και καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος ποδοσφαιριστών για ποινικά αδικήματα• σε μια τέτοια περίπτωση, θυμάται ο Norris, η ασφαλιστική εταιρεία κατέβαλε το κόστος αφαίρεσης του παίκτη από τη διαφημιστική καταχώριση.

Ένα άλλο φαινόμενο, τέλος, που απασχολεί τα τελευταία χρόνια τόσο τον χώρο του ποδοσφαίρου όσο και τους ασφαλιστές είναι οι ρατσιστικές επιθέσεις.

Το ζην επικινδύνως

Το lifestyle αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην αξιολόγηση του κινδύνου θανάτου και χαμένης υπόληψης, σύμφωνα με τον Rackliffe: οι ποδοσφαιριστές συχνά είναι νέοι, πλούσιοι και οδηγούν γρήγορα αμάξια.

Παραδόξως, οι… άτακτες διασημότητες συχνά αποδεικνύονται πιο συμφέρουσες για τους ασφαλιστές, γιατί το προφίλ ενός «καλού παιδιού» συνεπάγεται και μεγαλύτερο κίνδυνο αν αμαυρωθεί.

Όπως λέει ο Rackliffe, σε τέτοιες περιπτώσεις «οποιοδήποτε στραβοπάτημα θα μπορούσε να θεωρηθεί πιο σοβαρό σε σύγκριση με ενός αθλητή που έχει δώσει κι άλλες αφορμές στο παρελθόν».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Compre ολοκλήρωσε τη νομική μεταφορά χαρτοφυλακίου ευρωπαϊκών ζημιών από τη βελγική ασφαλιστική εταιρεία Ethias S.A.
    Nextdeal newsroom, 14/5/2025

    Η Compre ολοκλήρωσε τη νομική μεταφορά χαρτοφυλακίου ευρωπαϊκών ζημιών από τη βελγική ασφαλιστική εταιρεία Ethias S.A.

  • Η Willis διορίζει τον Brian Vosloh ως Επικεφαλής του τομέα Cyber για την περιοχή EMEA
    Nextdeal newsroom, 14/5/2025

    Η Willis διορίζει τον Brian Vosloh ως Επικεφαλής του τομέα Cyber για την περιοχή EMEA

  • Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου

    Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου

    Ο Alex Bertolotti, επικεφαλής του ασφαλιστικού τομέα της PwC στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχολίασε ότι η πρόσφατη εμπορική συμφωνία ΗΠΑ–Ηνωμένου Βασιλείου,...
    Nextdeal newsroom, 09/05/2025 - 15:40 9/5/2025
  • Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%

    Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%

    Ο Ντόναλντ Τραμπ μειώνει τους δασμούς της Κίνας στο 80%. Σε ανάρτησή του στο Truth Social αναφέρει: «Το 80% μοιάζει σωστό». Κορυφαίοι Αμερικανοί...
    Nextdeal newsroom, 09/05/2025 - 15:09 9/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
17:40 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  • 15:48 Συνέδριο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ 2025 - Σταθερά Μαζί!
  • 15:45 Ταξί: 3ωρη στάση εργασίας αύριο στο «Ελ. Βενιζέλος» - Διαμαρτύρονται για εγκατάσταση της Uber
  • 15:30 Βέφα Πολυχρονίδου (ΑΝΘ «Θεαγένειο»): Οι νεότερες εξελίξεις για τον καρκίνο του πνεύμονα!
  • 15:10 Η Compre ολοκλήρωσε τη νομική μεταφορά χαρτοφυλακίου ευρωπαϊκών ζημιών από τη βελγική ασφαλιστική εταιρεία Ethias S.A.
  • 15:00 Καιρός: Έρχεται 48ωρη κακοκαιρία με έντονες βροχές από το απόγευμα της Πέμπτης - Οι περιοχές που θα πληγούν
  • 14:47 Ιωάννης Μούντζιος (Ερρίκος Ντυνάν): Επανάσταση στη θεραπευτική του καρκίνου!
  • 13:55 H INTRACOM DEFENSE με σημαντική συμμετοχή στην DEFEA 2025
  • 13:49 KPMG έκθεση Venture Pulse: Η παγκόσμια επένδυση επιχειρηματικών κεφαλαίων (VC) αυξάνεται το Α’ τρίμηνο του 2025 με ώθηση από τη συμφωνία-ρεκόρ των $40 δισ. της OpenAI
  • 13:39 Επέκταση της λειτουργίας προγραμματισμού ραντεβού στα Φαρμακεία ΕΟΠΥΥ Νομού Αττικής και Θεσσαλονίκης για παραλαβή ΦΥΚ
  • 13:34 Η Willis διορίζει τον Brian Vosloh ως Επικεφαλής του τομέα Cyber για την περιοχή EMEA
  • 13:20 Τι απαντά ο ΕΔΟΕΑΠ στον Π.Φ.Σ. για τα προβλήματα στη διάθεση των ΦΥΚ
  • 13:15 Στρατηγική συνεργασία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • 13:04 Το Δικαστήριο της Ε.Ε. ακυρώνει απόφαση της Κομισιόν για τα εμβόλια COVID-19: Στη δημοσιότητα τα SMS μεταξύ Φον Ντερ Λάιεν και Μπουρλά
  • 12:50 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  • 12:45 NBG Pay και Bloode: Αρωγοί στην Εθελοντική Αιμοδοσία
  • 12:41 Συνάντηση εθιμοτυπίας και ουσίας του Προέδρου του Ε.Ε.Θ. Κυριάκου Μερελή με την Εμπορική Ακόλουθο του Γενικού Προξενείου Τουρκίας κ. Gülcan İren
  • 11:48 Κοινωνικός Τουρισμός 2025: Λήξη της προθεσμίας για όσους θέλουν να κάνουν αίτηση
  • 11:24 Interamerican Χανίων: Εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 21 Μαΐου - Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν δώσετε αίμα
  • 10:56 Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  4. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  5. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  6. 9/5 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube