Nextdeal newsroom, 28/2/2011 - 11:30 facebook twitter linkedin Εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali Nextdeal newsroom, 28/2/2011 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος Generali με το δυναμικό επαγγελματισμό ο οποίος τον διακρίνει, πλαισιώνει τον πελάτη του με ένα δίκτυο υπηρεσιών, στην επιδίωξή του να προσφέρει άρτια εξυπηρέτηση. Ωθούμενος από την ανθρωποκεντρική αντίληψή του βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους με την προαγωγή μιας υπηρεσίας αμφίδρομης επικοινωνίας, για την υποστήριξη των ερωτήσεών τους. Στη Generali οι καταναλωτές μπορούν να βρουν επεξηγήσεις για τα στοιχεία του συμβολαίου τους και τη συμπλήρωση του εντύπου "Φιλικού Διακανονισμού", όπως και επεξηγήσεις σε άλλες πιθανές απορίες τους. Το Generali Call Center είναι δίπλα στον ασφαλισμένο 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. e-mail [email protected]. Tηλ.: 210-8096400 Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λαμία: Κάηκε ολοσχερώς το εργοστάσιο που εμπλέκεται στην πρόσφατη μαζική δηλητηρίαση μαθητών! Ολοκληρωτική ήταν η καταστροφή των εγκαταστάσεων της εταιρείας που φέρεται να εμπλέκεται στην πρόσφατη μαζική δηλητηρίαση μαθητών στη Λαμία, μετά... Nextdeal newsroom, 21/05/2024 - 10:18 21/5/2024
Το 6 ο OCEANMAN Greece | Chania - Crete 2024 προ των πυλών των Χανίων! Σ’ ένα μήνα η ιστορία του OCEANMAN Greece ξαναξεκινά! Μια καινούρια σελίδα στην παγκόσμια ιστορία της, ανοίγει η OCEANMAN Swim, με τον ιδιαίτερα προκλητικό και δυναμικό αγώνα της στα... Nextdeal newsroom, 20/05/2024 - 16:31 20/5/2024