Nextdeal newsroom, 28/2/2011 - 11:30 facebook twitter linkedin Εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali Nextdeal newsroom, 28/2/2011 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος Generali με το δυναμικό επαγγελματισμό ο οποίος τον διακρίνει, πλαισιώνει τον πελάτη του με ένα δίκτυο υπηρεσιών, στην επιδίωξή του να προσφέρει άρτια εξυπηρέτηση. Ωθούμενος από την ανθρωποκεντρική αντίληψή του βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους με την προαγωγή μιας υπηρεσίας αμφίδρομης επικοινωνίας, για την υποστήριξη των ερωτήσεών τους. Στη Generali οι καταναλωτές μπορούν να βρουν επεξηγήσεις για τα στοιχεία του συμβολαίου τους και τη συμπλήρωση του εντύπου "Φιλικού Διακανονισμού", όπως και επεξηγήσεις σε άλλες πιθανές απορίες τους. Το Generali Call Center είναι δίπλα στον ασφαλισμένο 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. e-mail [email protected]. Tηλ.: 210-8096400 Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 12/6/2025 Περιπέτεια στο Κάιρο για 41 Έλληνες ακτιβιστές από το καραβάνι για τη Γάζα - Συνελήφθησαν αυθαίρετα από τις αιγυπτιακές αρχές
Nextdeal newsroom, 11/6/2025 Νέος ΚΟΚ: Νομοθετικές βελτιώσεις Κυρανάκη για ταξί, τροχόσπιτα, πρόστιμα
Πλαγίως: Το “re/ re branding" του ενός και μοναδικού Προέδρου Αφού πήγε ξανά στην Αμερική (όσες φορές ξέρουμε και όσες δεν ξέρουμε ), όπου θαύμασε την ιδιότητα του “statesman” και πέρασε και... Πλαγίως, 11/06/2025 - 09:25 11/6/2025
Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος Στην Ολομέλεια της Βουλής μίλησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης για το νομοσχέδιο για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τονίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι... Nextdeal newsroom, 10/06/2025 - 15:55 10/6/2025