close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Οικονομική Αβεβαιότητα: Πώς να Προσαρμοστείτε σε ένα Ασταθές Περιβάλλον!
Ιάσονας Κατσουλάκης
Ιάσονας Κατσουλάκης,
2/9/2024 - 09:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οικονομική Αβεβαιότητα: Πώς να Προσαρμοστείτε σε ένα Ασταθές Περιβάλλον!

Ιάσονας Κατσουλάκης, 2/9/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Ιάσωνας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat

Η ακρίβεια, ένα φαινόμενο που επηρεάζει κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής, έχει αναδειχθεί σε μία από τις πιο σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι καταναλωτές στην τρέχουσα ελληνική οικονομία. Οι αυξανόμενες οικονομικές πιέσεις δεν αφήνουν ανεπηρέαστο τον ασφαλιστικό κλάδο, ο οποίος ήδη αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης. Οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι διαμεσολαβητές και οι πελάτες βρίσκονται σε έναν διαρκή αγώνα προσαρμογής στις νέες συνθήκες, προσπαθώντας να διατηρήσουν την οικονομική τους σταθερότητα και βιωσιμότητα. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε με λεπτομέρεια τον τρόπο με τον οποίο η ακρίβεια επιβαρύνει τον ασφαλιστικό τομέα, αναλύοντας τις επιπτώσεις της και προτείνοντας στρατηγικές που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις και να διασφαλίσουν τη συνέχιση της ανάπτυξής τους σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.

Αιτίες Αύξησης των Ασφαλίστρων και Κόστους Ζωής
Οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα και το κόστος ζωής αποτελούν συνέπεια πολλών συνδυασμένων παραγόντων που επηρεάζουν την ευρύτερη οικονομία και ειδικότερα τον ασφαλιστικό κλάδο. Παρακάτω εξετάζουμε τους κύριους λόγους που οδηγούν σε αυτές τις αυξήσεις.

  1. Αυξημένο Κόστος Δανεισμού: Ένας από τους κύριους λόγους για την αύξηση των ασφαλίστρων είναι το αυξημένο κόστος δανεισμού για τις αντασφαλίστηκες εταιρείες. Οι κεντρικές τράπεζες αυξάνουν τα επιτόκια για να αντιμετωπίσουν τον πληθωρισμό, κάτι που αυξάνει το κόστος δανεισμού για τις επιχειρήσεις. Αυτό επηρεάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες με τη σειρά τους αυξάνουν τα ασφάλιστρα για να διατηρήσουν τη βιωσιμότητά τους.
  2. Αυξημένες Αποζημιώσεις: Οι αποζημιώσεις που πληρώνονται στους πελάτες αυξάνονται λόγω του αυξανόμενου κόστους σε ανταλλακτικά, παροχές υγείας και φυσικές καταστροφές. Οι αντασφαλιστές, που καλύπτουν μέρος των κινδύνων που αναλαμβάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, αυξάνουν τα κόστη τους για να ανταποκριθούν σε αυτά τα υψηλότερα κόστη. Οι ασφαλιστικές εταιρείες, για να καλύψουν αυτά τα αυξημένα κόστη, μετακυλούν μέρος ή και ολόκληρη την αύξηση αυτή στα ασφάλιστρα που πληρώνουν οι τελικοί καταναλωτές.
  3. Κλιματική Αλλαγή & Φυσικές Καταστροφές: Η κλιματική αλλαγή αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα που αυξάνει τα κόστη για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα τελευταία χρόνια, η συχνότητα και η σφοδρότητα των φυσικών καταστροφών έχουν αυξηθεί σημαντικά. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική, οι οποίες προκάλεσαν τεράστιες ζημίες σε περιουσίες και υποδομές. Αυτά τα σπάνια και εξαιρετικά κοστοβόρα γεγονότα γίνονται όλο και πιο συχνά, αυξάνοντας το κόστος των αποζημιώσεων για τις ασφαλιστικές εταιρείες, οι οποίες με τη σειρά τους αυξάνουν τα ασφάλιστρα.

Ταυτόχρονα, το κόστος ζωής στην Ελλάδα έχει αυξηθεί σημαντικά, με τα ενοίκια και το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος να αποτελούν δύο από τα κύρια βάρη για τα νοικοκυριά.

  • Κόστος Ενοικίου: Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Η ζήτηση για κατοικίες έχει αυξηθεί λόγω της αυξανόμενης μετανάστευσης προς τα αστικά κέντρα, ενώ η προσφορά παραμένει περιορισμένη, δεδομένου ότι πολλά ακίνητα προσφέρονται για βραχυχρόνια μίσθωση (π.χ. Airbnb) και για χρυσές βίζες (golden visas). Αυτό έχει οδηγήσει σε αυξήσεις στα ενοίκια, καθιστώντας τα ιδιαίτερα δυσβάσταχτα για πολλά νοικοκυριά.
  • Κόστος Ηλεκτρικού Ρεύματος: Το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος έχει αυξηθεί δραματικά λόγω της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης. Η αύξηση των τιμών των καυσίμων και των πρώτων υλών που απαιτούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας έχει μετακυλήσει στους καταναλωτές. Αυτή η αύξηση του κόστους ενέργειας έχει άμεσες επιπτώσεις στον προϋπολογισμό των νοικοκυριών, περιορίζοντας την αγοραστική τους δύναμη και επηρεάζοντας αρνητικά την κατανάλωση άλλων αγαθών και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ, η ελληνική οικονομία έχει βιώσει σημαντικές μεταβολές στο ΑΕΠ και την εγχώρια ζήτηση τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, το ΑΕΠ υπέστη μείωση κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, ακολουθούμενο από περιόδους αργής ανάκαμψης. Το 2022, το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 5,6%, αλλά το 2023 η αύξηση επιβραδύνθηκε στο 2,0%, αντανακλώντας τις οικονομικές πιέσεις που ασκούνται σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Οι καταναλωτικές δαπάνες έχουν επηρεαστεί σημαντικά από την αύξηση του πληθωρισμού, ο οποίος από το 2022 έως το 2023 αυξήθηκε κατά 4,0%, μειώνοντας την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Η ιδιωτική κατανάλωση, η οποία αποτελεί βασικό συντελεστή στην εγχώρια ζήτηση, αυξήθηκε κατά 3,6% το 2023, ωστόσο η δημόσια κατανάλωση παρουσίασε στασιμότητα λόγω των περιορισμένων δημοσιονομικών δυνατοτήτων.

Οικονομικές Πιέσεις σε Ασφαλιστές & Πελάτες
Η ακρίβεια έχει επηρεάσει σημαντικά τα εισοδήματα των ασφαλιστών, δημιουργώντας σοβαρές δυσκολίες για την επιβίωσή τους στο επάγγελμα. Οι αυξημένες τιμές αγαθών και υπηρεσιών μειώνουν την αγοραστική δύναμη των πελατών, περιορίζοντας τις δυνατότητες των ασφαλιστών να προσελκύσουν νέους πελάτες ή να προωθήσουν επιπλέον καλύψεις. Αυτό αναγκάζει πολλούς ασφαλιστές να επιδίδονται σε έναν αγώνα διατήρησης της παραγωγής ασφαλίστρων, προσαρμόζοντας τις καλύψεις του πελατολογίου τους. Άλλοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές κρατούν την ασφάλιση ως δεύτερη απασχόληση για να καλύψουν τα βασικά έξοδα διαβίωσης, με το πιο συχνό φαινόμενο να είναι η παράλληλη λειτουργία λογιστικών γραφείων, όπου η ασφάλιση αποτελεί ένα επιπλέον προϊόν σε παράλληλες υπηρεσίες (cross-selling).

Οι πελάτες, εξίσου επηρεασμένοι από την ακρίβεια, αναγκάζονται να περιορίσουν τις δαπάνες τους, κάτι που συχνά οδηγεί στην αγορά μόνο των βασικών ασφαλιστικών πακέτων. Η μείωση της ζήτησης για πρόσθετες καλύψεις, όπως οι ασφαλίσεις ζωής ή οι επιπλέον καλύψεις υγείας, επηρεάζει αρνητικά τα έσοδα των ασφαλιστικών εταιρειών. Αυτό είναι εμφανές από τις μακροοικονομικές τάσεις που καταγράφονται στις χρονοσειρές δεδομένων από το 1996 έως το 2023, οι οποίες δείχνουν τις διακυμάνσεις στην παραγωγή, την κατανάλωση και το εξωτερικό εμπόριο.

Παρά τις οικονομικές πιέσεις, ο ασφαλιστικός κλάδος δείχνει σημάδια ανθεκτικότητας. Η αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2024 κατά 12,1% σε σύγκριση με το 2023 υποδηλώνει ότι, παρά τις δυσκολίες, υπάρχει ακόμα ζήτηση για ασφαλιστικές υπηρεσίες. Αυτή η δυναμική είναι ιδιαίτερα εμφανής στις ασφαλίσεις ζωής, οι οποίες σημείωσαν αύξηση 14,6%.

Στρατηγικές για τη Βιωσιμότητα & την Ευημερία
Για να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις της ακρίβειας, οι ασφαλιστές και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους με βάση τις νέες οικονομικές συνθήκες. Ένας βασικός στόχος είναι η διατήρηση της ρευστότητας και η εξασφάλιση ενός σταθερού εισοδήματος που να επιτρέπει μια αξιοπρεπή ανάπτυξη, αν όχι επιβίωση, στον κλάδο. Οι ασφαλιστικές εταιρίες οφείλουν να παρέχουν πιο συχνά και τακτικά μπόνους, ταυτόχρονα με όλους τους ετήσιους στόχους παραγωγής, καθώς και μπόνους ταξιδιών για τους κορυφαίους επαγγελματίες. Μια τέτοια εταιρία που παρέχει μηνιαία και ανταγωνιστικά μπόνους είναι η Insurance Beat, προσφέροντας ρευστότητα και γρηγορότερες πληρωμές, ώστε να διαδραματίζει έναν σημαντικό ρόλο στη στήριξη των ασφαλιστών (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία στο [email protected]).

Επιπλέον, οι ασφαλιστές θα πρέπει να εστιάσουν στην προώθηση προϊόντων που ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες των πελατών, όπως οι ασφαλίσεις πυρός, υγείας και οι συνταξιοδοτικές καλύψεις. Η προσαρμογή των πακέτων και η παροχή ευέλικτων λύσεων μπορούν να βοηθήσουν τους ασφαλιστές να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, ενώ ταυτόχρονα να προσφέρουν πραγματική αξία στους πελάτες τους.

Επιπλέον, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν επίσης να υιοθετήσουν στρατηγικές για να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη και να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους:

  1. Αυτοματοποίηση Διαδικασιών και Χρήση Τεχνολογίας: Η υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών μπορεί να μειώσει το κόστος διαχείρισης των πελατών και των εγγράφων. Η αυτοματοποίηση της διαχείρισης των αιτήσεων, των ανανεώσεων και των επικοινωνιών με τους πελάτες μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να μειώσει τα διοικητικά έξοδα. Μια σύγχρονη λύση είναι η πλατφόρμα διαχείρισης πελατών (CRM Tool) του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή κ. Γιώργου Αναβαλόγλου, η οποία έχει ήδη σημειώσει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό και είναι πλέον διαθέσιμη και στα Ελληνικά (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Αναβαλόγλου στο [email protected]).
  2. Συνεργασία με Οικονομικά Αποδοτικούς Παρόχους Υπηρεσιών: Η σύναψη συνεργασιών με παρόχους που προσφέρουν οικονομικά αποδοτικές υπηρεσίες, όπως νομικές συμβουλές, λογιστικά και μάρκετινγκ, μπορεί να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα των διαμεσολαβητών (outsourcing). Επίσης, οι διαμεσολαβητές μπορούν να διαπραγματευτούν καλύτερες τιμές με τρίτους παρόχους, εκμεταλλευόμενοι τις κλίμακες οικονομίας (economies of scale). Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και τη σύναψη συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες που προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες πραγματικής αξίας, όπως νομικές υπηρεσίες και τεχνικές marketing, αντί για παραδοσιακά ταξίδια αναψυχής.
  3. Διαπραγμάτευση Καλύτερων Όρων με Ασφαλιστικές Εταιρείες: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να διαπραγματευτούν καλύτερους όρους και προμήθειες με τις ασφαλιστικές εταιρείες, ιδίως όταν φέρνουν μεγάλο όγκο νέων πελατών ή διαχειρίζονται σημαντικά χαρτοφυλάκια. Αυτοί οι όροι μπορεί να περιλαμβάνουν υψηλότερα ποσοστά προμήθειας ή πρόσθετα κίνητρα για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό με τις υπάρχουσες συνεργασίες, ίσως είναι καιρός να αναζητήσουν νέες συνεργασίες με άλλες εταιρείες. Αυτή η στρατηγική θυμίζει το φαινόμενο του «job hopping», όπου οι εργαζόμενοι αλλάζουν εταιρείες για να εξασφαλίσουν καλύτερους οικονομικούς όρους.
  4. Μείωση Κόστους Γραφείου & Διοικητικών Δαπανών: Η υιοθέτηση υβριδικών ή εξ αποστάσεως μοντέλων εργασίας μπορεί να μειώσει τα κόστη ενοικίου, ηλεκτρικού ρεύματος και γραφείου. Η μείωση της χρήσης χαρτιού και η υιοθέτηση ηλεκτρονικών λύσεων για την αποθήκευση και διαχείριση εγγράφων μπορεί επίσης να εξοικονομήσει χρήματα και να αυξήσει την αποδοτικότητα.
  5. Συνεχής Εκπαίδευση & Ανάπτυξη: Επενδύοντας σε συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση, οι διαμεσολαβητές μπορούν να αυξήσουν την αποδοτικότητα και την ικανότητά τους να διαχειρίζονται μεγαλύτερα χαρτοφυλάκια με λιγότερο κόπο. Η εκπαίδευση μπορεί επίσης να τους βοηθήσει να προσφέρουν πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες, αυξάνοντας έτσι την προστιθέμενη αξία προς τους πελάτες τους. Ένα σημαντικό εγχειρίδιο που μόλις κυκλοφόρησε είναι το βιβλίο «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» του κ. Κωνσταντίνου Β. Παπαϊωάννου από τις εκδόσεις Σπύρου. Το βιβλίο αυτό παρέχει όλες τις απαραίτητες και κρίσιμες πληροφορίες για τους διάφορους κλάδους της ασφάλισης. Στον πρόλογό του, ο κ. Ευάγγελος Σπύρου σημειώνει χαρακτηριστικά: «Το βιβλίο αυτό έπρεπε να είχε γραφεί και διαδοθεί πριν από πολλά χρόνια. Θα είχε βελτιώσει τόσο την εικόνα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όσο και την παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών».

Συμπεράσματα
Η ακρίβεια θέτει σημαντικές προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο, επηρεάζοντας τόσο τα εισοδήματα των επαγγελματιών όσο και τις επιλογές των πελατών τους. Ωστόσο, με την κατάλληλη προσαρμογή και τη στρατηγική υποστήριξη από εταιρείες, οι ασφαλιστές μπορούν να διατηρήσουν τη βιωσιμότητά τους και να συνεχίσουν να παρέχουν αξιόπιστες υπηρεσίες.  Ο τύπος της κερδοφορίας στην πιο απλή του μορφή είναι Έσοδα μείον Έξοδα. Ακολουθώντας αυτές τις στρατηγικές, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μπορούν να μειώσουν τα κόστη τους, να αυξήσουν την κερδοφορία τους και να διατηρήσουν τη βιωσιμότητά τους από τις συνεχείς αυξανόμενες οικονομικές πιέσεις. Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι τα κλειδιά για την επιτυχία και την ανάπτυξη στον ασφαλιστικό κλάδο.


Ποιος είναι ο Ιάσωνας Κατσουλάκης
Ο Ιάσωνας Κατσουλάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Χανιά της Κρήτης και τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και είναι ένας εκ των συνιδρυτών της Insurance Beat κατέχοντας τον τίτλο του διευθύνοντος συμβούλου. Έως και σήμερα, έχει διατελέσει στις θέσεις του γενικού διευθυντή, του οικονομικού συμβούλου και του εσωτερικού ελεγκτή.
Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Τραπεζικής & Διαχείρισης Κινδύνων του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ) και κατέχει το πτυχίο Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, καθώς και του προγράμματος «Ανάπτυξης Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων» του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ).
Είναι πιστοποιημένος στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) και στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση στην επικράτεια της Κύπρου.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γιατί Εργαζόμαστε Πραγματικά; Μία Ψυχαναλυτική Προσέγγιση
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 12/11/2024 - 11:37

    Γιατί Εργαζόμαστε Πραγματικά; Μία Ψυχαναλυτική Προσέγγιση

  • Το Σχέδιο «Draghi» για το Μέλλον της Ευρώπης!
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 16/09/2024 - 09:52

    Το Σχέδιο «Draghi» για το Μέλλον της Ευρώπης!

  • Συνέδριο Μόντε Κάρλο & Η Παγκόσμια Αντασφαλιστική Αγορά
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 09/09/2024 - 10:56

    Συνέδριο Μόντε Κάρλο & Η Παγκόσμια Αντασφαλιστική Αγορά

  • Αυστηρές Κυρώσεις για Ανασφάλιστα Οχήματα: Τι Πρέπει να Γνωρίζετε
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 05/09/2024 - 09:11

    Αυστηρές Κυρώσεις για Ανασφάλιστα Οχήματα: Τι Πρέπει να Γνωρίζετε

  • Οι 7+1 Θανάσιμες Πληγές της Ελληνικής Οικονομίας

    Οι 7+1 Θανάσιμες Πληγές της Ελληνικής Οικονομίας

    Γράφει ο Ιάσωνας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat Σε πρόσφατο άρθρο του, ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννης Στουρνάρας,...
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 03/09/2024 - 10:47
  • Οικονομική Αβεβαιότητα: Πώς να Προσαρμοστείτε σε ένα Ασταθές Περιβάλλον!

    Οικονομική Αβεβαιότητα: Πώς να Προσαρμοστείτε σε ένα Ασταθές Περιβάλλον!

    Γράφει ο Ιάσωνας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat Η ακρίβεια, ένα φαινόμενο που επηρεάζει κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής, έχει...
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 02/09/2024 - 09:30
  • Βόλος: Θαλάσσια Τραγωδία και το Ζήτημα της Αστικής Ευθύνης

    Βόλος: Θαλάσσια Τραγωδία και το Ζήτημα της Αστικής Ευθύνης

    Γράφει ο Ιάσωνας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat Τις τελευταίες ημέρες, οι εικόνες από το λιμάνι του Βόλου έχουν συγκεντρώσει...
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 29/08/2024 - 13:08
  • Nextdeal Special Report: Η Ζωή Μετά την Καταστροφή & Η Σημασία της Ασφάλισης!

    Nextdeal Special Report: Η Ζωή Μετά την Καταστροφή & Η Σημασία της Ασφάλισης!

    Γράφει ο Ιάσονας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat Εισαγωγή Τα τροχαία ατυχήματα και οι φυσικές καταστροφές είναι γεγονότα που καταγράφονται ως...
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 23/08/2024 - 09:40
  • Ταξίδι χωρίς επιστροφή: Η αλήθεια πίσω από τα τροχαία δυστυχήματα!

    Ταξίδι χωρίς επιστροφή: Η αλήθεια πίσω από τα τροχαία δυστυχήματα!

    Γράφει ο Ιάσονας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat Το τροχαίο δυστύχημα που συγκλόνισε τα Χανιά το περασμένο Σάββατο, άφησε πίσω...
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 20/08/2024 - 14:05
  • Εταιρίες ΕΠΥ: 10 Μύθοι και Πραγματικότητες!

    Εταιρίες ΕΠΥ: 10 Μύθοι και Πραγματικότητες!

    Γράφει ο Ιάσονας Κατσουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Insurance Beat Οι ΕΠΥ (Εταιρίες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών) έχουν κατακτήσει σημαντική θέση στην ασφαλιστική...
    Ιάσονας Κατσουλάκης, 12/08/2024 - 11:35

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Allianz Global Insurance Report 2025: Αυξανόμενη η ζήτηση για προστασία
15:20 Allianz Global Insurance Report 2025: Αυξανόμενη η ζήτηση για προστασία
  • 15:08 Έγκριση της συγχώνευσης Helvetia και Baloise από τους μετόχους
  • 14:54 Eurobank | Πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα που διαθέτει το JPMorgan ELTIFs - Multi-Alternatives Fund
  • 14:48 Generali, Here.Now: To παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον
  • 14:40 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Ασφάλιση Επιχείρησης: Από Υποχρέωση σε Όχημα Στρατηγικής Ανάπτυξης!
  • 14:29 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας
  • 14:24 IFFR-EBRD: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Διαδικτυακό Συνέδριο ESG for Banks, Firms and Institutional Investors: Advances and Challenges
  • 14:09 Philippa Michali (NN Hellas): Artificial intelligence, a driver of transformation and growth in the Insurance Market
  • 13:59 Φιλίππα Μιχάλη (NN Hellas): Η Τεχνητή Νοημοσύνη μοχλός μετασχηματισμού και ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά
  • 13:52 Dimitris Mazarakis (CEO Ethniki Asfalistiki): Artificial Intelligence - A New Era in the Insurance Experience and Market
  • 13:43 Δημήτρης Μαζαράκης (Εθνική Ασφαλιστική): Τεχνητή Νοημοσύνη - H νέα εποχή στην ασφαλιστική εμπειρία και την ασφαλιστική αγορά
  • 13:24 Alexandros Sarrigeorgiou (Eurolife FFH): We invest in technology with a human-centric mindset
  • 13:19 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου (Eurolife FFH): Επενδύουμε στην τεχνολογία, έχοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο
  • 13:09 Panos Dimitriou (CEO Generali Hellas): In the Age of AI, the Intermediary Becomes a “Trusted Advisor”
  • 13:00 Πάνος Δημητρίου (Generali Hellas): Στην εποχή του ΑΙ, ο διαμεσολαβητής είναι «σύμβουλος εμπιστοσύνης»
  • 12:49 Yiannis Kantoros (CEO Interamerican): We see Artificial Intelligence not just as a technological advancement, but as a fundamental change in the way we think and operate
  • 12:31 Γιάννης Καντώρος (Interamerican): Βλέπουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη όχι απλώς ως τεχνολογική εξέλιξη, αλλά ως θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο που σκεφτόμαστε και λειτουργούμε
  • 12:14 Ο αναλογιστής, ο πωλητής και ο λαϊκιστής: Η πραγματική ιστορία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στην Έλλάδα
  • 11:57 IWG: Επικεφαλής επιχειρήσεων αξιοποιούν την υβριδική εργασία για να περιορίσουν τα λειτουργικά κόστη και να ενισχύσουν την παραγωγικότητα
  • 11:49 H Deloitte χρηματοοικονομικός σύμβουλος της ΔΕΠΑ Εμπορίας A.E. για τη συμφωνία δημιουργίας μονάδας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο στη Λάρισα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  3. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  4. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  5. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  6. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  7. 22/5 Υπασφαλισμένος: Ένας απών ο Υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος, το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube