Γιώργος Μούζος, 3/2/2023 - 09:03 facebook twitter linkedin Τα ερωτήματα κυβερνοασφάλειας που «ταλαιπωρούν» τους ασφαλιστές! Γιώργος Μούζος, 3/2/2023 facebook twitter linkedin Δεδομένων των συνθηκών γύρω από την κυβερνοασφάλεια, αλλά και το αυξανόμενο ψηφιακό κόσμου μας, ποτέ άλλοτε δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό για τους ασφαλιστές να κάνουν το κάτι παραπάνω για να προστατέψουν τους πελάτες τους από τις απειλές του διαδικτύου. Το Διαδίκτυο δεν είχε ξανά τόσες πολλές συσκευές και συστήματα συνδεδεμένα σε αυτό. Αυτή η ολοένα αυξανόμενη διασύνδεση προκαλεί αναλογικά αύξηση του κινδύνου στον κυβερνοχώρο. Σύμφωνα με την IBM, για 12η συνεχή χρονιά, οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν το υψηλότερο κόστος στις παραβίασης δεδομένων που άγγιξαν τα 9,44 εκατομμύρια δολάρια (μέσος όρος ανά παραβίαση). Νούμερο αυξημένο κατά 5,09 εκατομμύρια δολάρια συγκριτικά με τον παγκόσμιο μέσο όρο. Η ίδια έρευνα της έδειξε πως η παραβίαση των δεδομένων ήταν πιο δαπανηρή συγκριτικά με άλλες χρονιές, ενώ οι επιθέσεις ransomware έγιναν πιο καταστροφικές με αύξηση 41% την τελευταία χρονιά. Υπό αυτό το πρίσμα συνεχών απειλών στο διαδίκτυο, οι ασφαλιστές που θέλουν να εξυπηρετούν σωστά και με ασφάλεια τους πελάτες τους έχουν να απαντήσουν μια σειρά ερωτημάτων. Ας τις δούμε αναλυτικότερα. 1. Πόση διαδικτυακή ασφάλεια χρειάζεται ο πελάτης; Μόλις διαπιστωθεί πως ένας πελάτης χρειάζεται κυβερνοασφάλεια, μένει να προσδιοριστεί ακριβώς τι είδους κυβερνοασφάλεια απαιτείται. Οι ασφαλιστές μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να κατανοήσουν τον οικονομικό αντίκτυπο ενός κινδύνου στον κυβερνοχώρο. Αν και οι επιθέσεις ransomware είναι συχνό φαινόμενο και γνωστός πλέον κίνδυνος, οι επιχειρήσεις ακόμα δεν έχουν θωρακιστεί πλήρως ενάντια σε αυτό τον τύπο επιθέσεων. Αυτό που δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, είναι πως το κόστος της διακοπής εργασιών είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα λύτρα που μπορεί να ζητήσουν οι κακοποιοί. Αυτό που πρέπει να κάνετε ως ασφαλιστές είναι να δείξετε το μέγεθος της ζημιάς με υπολογιστικά μοντέλα, ώστε ο πελάτης σας να έχει μια σαφή εικόνα της κατάστασης και να πράξει ανάλογα. 2. Είναι αρκετά προστατευμένος ο πελάτης για να έχει μια ανταγωνιστική τιμή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο; Πόσο ασφαλής είναι ο πελάτης σήμερα; Αυτή είναι μια δύσκολη και περίπλοκη συζήτηση για έναν ασφαλιστή. Οι πελάτες που κινδυνεύουν συχνά δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν οι άλλοι να γνωρίζουν την κατάσταση τους γύρω από την κυβερνοασφάλεια. Αντιθέτως όσες επιχειρήσεις είναι προστατευμένες απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις ενδέχεται να απογοητευτούν εάν ο ασφαλιστής τους δεν εκτιμήσει την κατάσταση τους. Ως ασφαλιστές ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης είναι η χρήση και ανάλυση δεδομένων. Οι μέθοδοι ανάλυσης του κινδύνου στο διαδίκτυο βασίζονται σε δεδομένα και δεν κάνουν λάθος, βοηθώντας σημαντικά τον πελάτη να γίνει πιο ασφαλής. Ο ασφαλιστής έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα στα χέρια του έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο κυβερνοασφάλειας στους πελάτες τους. 3. Τι βελτιώσεις απαιτούνται ώστε να θωρακιστεί καλύτερα ο πελάτης; Είναι μια σημαντική ερώτηση που κάθε ασφαλιστής πρέπει να κάνει στον εαυτό του, αν θέλει να παρέχει το καλύτερο στο πελατολόγιό του. Όταν είναι εξοπλισμένοι με τα σωστά εργαλεία, οι ασφαλιστές μπορούν να κατευθύνουν τον πελάτη τους προς της σωστή λύση γύρω από την κυβερνοασφάλεια, επιλύοντας όλα τα κρίσιμα κενά ασφαλείας που θα αξιολογήσουν οι ασφαλιστές. Και για αυτό απαιτείται η σωστή ανάλυση των δεδομένων που θα σας κατευθύνει στη σωστή λύση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50 Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;
Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00 AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;
Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57 Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37
Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης; Τα e-scooters και τα ηλεκτρικά ποδήλατα φέρνουν επανάσταση στην αστική μετακίνηση, αλλά και νέο τοπίο ευθυνών για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα... Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09
Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Πώς η νέα γενιά τεχνολογιών στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) επηρεάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες και αλλάζει τον τρόπο αξιολόγησης του... Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04
Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και οι καύσωνες είναι προ των πυλών. Αυτό το κύμα ζέστης, δεν είναι... Γιώργος Μούζος, 03/07/2025 - 09:00
Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing; Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 562) Του Γιώργου Μούζου Το leasing έχει καθιερωθεί ως ένας από τους βασικούς μηχανισμούς χρηματοδότησης στον τομέα... Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25
Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Πώς η αύξηση της μέσης ηλικίας των οχημάτων επηρεάζει τα συμβόλαια, το ρίσκο και τα κόστη αποζημιώσεων; Κάθε φορά που ένας... Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05