close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ρομποτική στον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικό ΝΑΙ
Ασφαλιστικό ΝΑΙ,
7/7/2022 - 10:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ρομποτική στον ασφαλιστικό κλάδο

Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 7/7/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο ασφαλιστικός κλάδος είχε ιστορικά πολλές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της υπερπληθώρας δεδομένων, του χειροκίνητου υπολογισμού κάθε συναλλαγής και των μεγάλων, βαρετών ωρών εργασίας για τους υπαλλήλους με αποτέλεσμα την αργή εξυπηρέτηση πελατών. Για όλα αυτά τα προβλήματα πλέον, υπάρχει μία λύση: Αυτοματισμός Διαδικασιών Ρομποτικής (RPA).

Τι είναι το RPA;

Παραδοσιακά, οι ασφαλιστικές εταιρείες είτε υπολόγιζαν κάθε συναλλαγή και τα δεδομένα της, με το χέρι είτε με ογκώδη και αναξιόπιστα API. Αυτά τα API προκάλεσαν προβλήματα επεκτασιμότητας και απαιτούν δαπανηρή τεχνική υποστήριξη, η οποία αποθάρρυνε τις ασφαλιστικές εταιρείες από την αναβάθμιση, καθιστώντας τις διαδικασίες τους αργές. Η έλευση των RPA διέγραψε την ανάγκη για ογκώδεις αναβαθμίσεις ή δαπανηρές αναδιαμορφώσεις του λογισμικού που λειτουργεί για την ομαλή λειτουργία του ασφαλιστικού κλάδου 24/7.

Αλλά τι μπορούν πραγματικά να κάνουν οι RPA στον ασφαλιστικό κλάδο;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν μια πολύπλοκη ροή εργασίας που, αν δεν βελτιστοποιηθεί , μπορεί να γίνει εξαιρετικά αναποτελεσματική πολύ γρήγορα. Τα RPA μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά σημεία της ροής εργασιών, όπως η επεξεργασία αξιώσεων, η παρακολούθηση δεδομένων, ακόμη και η νομική ρύθμιση. Η βελτιστοποίηση αυτών των μικρότερων διαδικασιών μπορεί να προκαλέσει εκθετικό πολλαπλασιασμό της αποτελεσματικότητας μιας ασφαλιστικής εταιρείας.

Αναδοχή

Αυτή είναι η διαδικασία επαλήθευσης. Για την έκδοση ασφάλισης σε έναν πελάτη, η ασφαλιστική εταιρεία πρέπει πρώτα να επαληθεύσει τα περιουσιακά στοιχεία και την ταυτότητα του πελάτη. Είναι μια επώδυνα μακρά διαδικασία που περιλαμβάνει πολλή γραφειοκρατία. Αντί για χειρωνακτική εργασία , ένας RPA μπορεί να ολοκληρώσει την εργασία που συνήθως θα διαρκούσε εβδομάδες σε λίγες μέρες.

Οι RPA για αναδοχή είναι συνήθως RPA αναζήτησης που αναζητούν βάσεις δεδομένων για να βρουν πληροφορίες. Ένας υπάλληλος θα εξακολουθούσε να απαιτείται να ελέγχει χειροκίνητα τα αποτελέσματα, ωστόσο, η διαδικασία εξακολουθεί να βελτιστοποιείται εκθετικά , καθώς ο εργαζόμενος πρέπει να ασχοληθεί μόνο με σχετικά δεδομένα. Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα είναι ότι τα RPA μπορούν να κωδικοποιηθούν γύρω από τους νόμους περί απορρήτου. Επομένως, η τυχαία παραβίαση είναι αδύνατη.

Κανονισμός λειτουργίας

Οι ασφαλιστικές εταιρείες ρυθμίζονται αυστηρά από ομοσπονδιακούς νόμους και πρότυπα. Αυτοί οι κανονισμοί αλλάζουν συνεχώς και μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσουμε με αυτούς. Αντί να αλλάζετε την ανθρώπινη ροή εργασίας κάθε φορά που αλλάζει ένας νόμος, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό να έχετε ένα ρομπότ κωδικοποιημένου λογισμικού να κάνει τη δουλειά.

Ακριβώς όπως οι RPA μπορούν να κωδικοποιηθούν γύρω από τους νόμους περί απορρήτου, μπορούν να προγραμματιστούν γύρω από όλους τους κανονισμούς στους οποίους υπόκειται η συγκεκριμένη εργασία τους. Αυτό καθιστά την αλλαγή με τη ρύθμιση πολύ πιο εύκολη αφού απαιτεί μόνο αλλαγή ορισμένων γραμμών κώδικα σε σύγκριση με την αλλαγή ολόκληρων τμημάτων γύρω από τους νέους κανονισμούς.

Επεξεργασία συναλλαγών

Η αξίωση ασφάλισης μπορεί να είναι μια τέτοια ταλαιπωρία. Χιλιάδες χαρτιά, εκατοντάδες τηλεφωνήματα και χρειάζονται ακόμη μήνες για την επεξεργασία. Μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να λάβει πάνω από ένα εκατομμύριο αποζημιώσεις την ημέρα. Σε μια κατάσταση όπως αυτή, η επεξεργασία ανθρώπινου χαρτιού μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά αναποτελεσματική. Εκεί μπαίνουν οι RPA.

Σε αυτήν την περίπτωση, οι RPA μπορούν όχι μόνο να βοηθήσουν στη συλλογή των δεδομένων και των εγγράφων αλλά και στην οργάνωσή τους. Αν και η ανθρώπινη επίβλεψη εξακολουθεί να απαιτείται, μια αυτοματοποιημένη διαδικασία μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της επεξεργασίας των αξιώσεων έως και 75%.

Διαχείριση Δεδομένων

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ως μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία με εκατομμύρια πελάτες, υπάρχουν αρχοντικά γεμάτα δεδομένα για διαχείριση και επεξεργασία. Επιπλέον, λόγω αυστηρών ρυθμίσεων, οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν την πολυτέλεια να έχουν παραπληροφόρηση στις βάσεις δεδομένων τους. Σε μια κατάσταση όπως αυτή, μια αυτοματοποιημένη διαδικασία μπορεί να είναι ανεκτίμητη.

Οι RPA διαχείρισης δεδομένων συχνά λειτουργούν με την ίδια τη ρίζα των δεδομένων - την εισαγωγή δεδομένων. Εάν τα δεδομένα εισαχθούν σωστά, η υπόλοιπη εργασία γίνεται πολύ πιο εύκολη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αντί τα ογκώδη API να αναλύουν τις συναλλαγές αφού πραγματοποιηθούν, οι RPA καταγράφουν τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο αλλά και βελτιώνει σημαντικά την ακρίβεια.

Επεκτασιμότητα

Η επεκτασιμότητα του λογισμικού είναι υψίστης σημασίας για κάθε εταιρεία που μπαίνει στον κόπο να το εφαρμόσει. Στην περίπτωση των περισσότερων ασφαλιστικών εταιρειών, το λογισμικό υλοποιείται πρώτα σε μια μικρή διαδικασία και στη συνέχεια κλιμακώνεται. Αυτή η κλιμάκωση γίνεται πολύ πιο εύκολη με την αυτοματοποίηση. Οι RPA έχουν τη δυνατότητα να αυξάνονται ή να συρρικνώνονται σε μέγεθος ανάλογα με την ανάγκη. Επιπλέον, εάν απαιτείται δραστικά περισσότερη αυτοματοποίηση, περισσότερα ρομπότ μπορούν εύκολα να αναπτυχθούν εν ριπή οφθαλμού.

Αναβαθμίσεις

Η τεχνολογία είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος τομέας όπου νέες αναβαθμίσεις συμβαίνουν κάθε δευτερόλεπτο. Προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να συμβαδίσουν με αυτήν την τάση, η τεχνολογία που εφαρμόζουν τώρα πρέπει να είναι επεκτάσιμη στην τεχνολογία του μέλλοντος.

Με τα τρέχοντα API που χρησιμοποιούνται, η επεκτασιμότητα θα σήμαινε σχεδόν ξερίζωμα ολόκληρου του mainframe και επανεκκίνηση. Από την άλλη πλευρά, τα RPA παρέχουν μια πολύ πιο εφαρμόσιμη λύση με την προσέγγισή τους που μοιάζει με δομικό στοιχείο. Τα RPA μπορούν να χτιστούν το ένα πάνω στο άλλο. Αυτό επιτρέπει την προσθήκη περισσότερης τεχνολογίας καθώς είναι διαθέσιμη.

Παρακολούθηση και ανάλυση

Μια ενσωματωμένη ποιότητα των RPA είναι ότι παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα των δικών τους συστημάτων μαζί με τα ανθρώπινα αντίστοιχά τους. Αυτό επιτρέπει στην ασφαλιστική εταιρεία να παρακολουθεί ποιες διαδικασίες ευδοκιμούν και ποιες απαιτούν ακόμη βελτιστοποίηση . Αυτή η ανάλυση μπορεί να αποδειχθεί ανεκτίμητη για τις μεγάλες εταιρείες. Επιπλέον, αυτά τα bots λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 7 365 ημέρες, επομένως δεν υπάρχει τίποτα που θα μείνει εκτός ανάλυσης.

Πού μπορώ να πάρω ένα;

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν πολλές εταιρείες που εργάζονται για την ανάπτυξη και την εφαρμογή λύσεων ρομποτικής αυτοματοποίησης διεργασιών για ασφάλειες και τραπεζικές εργασίες, ωστόσο, η UiPath και η Automation Anywhere είναι οι δύο κορυφαίες εταιρείες που παρέχουν υποστήριξη RPA. Αυτές οι εταιρείες όχι μόνο παρέχουν αυτοματοποιημένες λύσεις λογισμικού τελευταίας τεχνολογίας, αλλά εγγυώνται επίσης ασφάλεια και υποστήριξη πελατών.

Αυτές οι εταιρείες δεν περιορίζονται σε RPA για τον ασφαλιστικό κλάδο. Οι περιπτώσεις χρήσης RPA μπορούν να εκτείνονται σε κάθε κλάδο που χρειάζεται αυτοματοποιημένη αποτελεσματικότητα. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, οι RPA έχουν την ικανότητα να αντικαθιστούν μεγάλο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού και να εκτελούν όλες τις περιττές εργασίες σε οποιοδήποτε εταιρικό περιβάλλον.

 

Διαβάστε το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ, τεύχος 196, Μάιος-Ιούνιος 2022 (Πατήστε επάνω στη φωτογραφία για μεγέθυνση):

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ασφαλιστικό ΝΑΙ
  • πωλήσεις
  • RPA
  • ρομπότ
  • ρομποτική
  • ασφαλιστικός κλάδος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/06/2025 - 11:15

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 24/03/2025 - 11:21

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 10:45

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 09:40

    Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη

  • Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 12/03/2025 - 10:00
  • Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Επιστημονική Διευθύντρια του Κέντρου Συμβουλευτικής Προσέγγισης «Γραμμή» & Επιστημονική Συνεργάτις των Κέντρων Προσχολικής Αγωγής &...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 11/03/2025 - 11:00
  • Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 212) Με «εφόδια» το μεγαλύτερο...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 06/03/2025 - 11:15
  • Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 04/03/2025 - 11:00
  • Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Το «ΝΑΙ» επισημαίνει το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της έλλειψης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ξεκινά για τη λύση με προτάσεις και...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 07/02/2025 - 15:47
  • Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

    Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

     Κυπριακή αγορά  Συνέντευξη του Γιάννη Σεϊτανίδη με τον Έβαν Γαβάς, πρώτο εκτελεστικό διευθυντή της Universal Life Η Universal Life, ηγετική ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο, έχει ως στόχο να...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 23/01/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΑΑΔΕ: Στις 21/7 η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων
15:37 ΑΑΔΕ: Στις 21/7 η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων
  • 15:20 Michael Linhart στο Europanext: Χρειαζόμαστε την Ελλάδα για μια δυνατή και με αυτοπεποίθηση Ευρώπη (βίντεο)
  • 13:50 Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου
  • 13:45 Ποιες δυνάμεις διαμορφώνουν διεθνώς την αγορά ακινήτων σήμερα - Οι τιμές στην Ελλάδα
  • 13:34 Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή «1566» από αύριο για υπηρεσίες Υγείας
  • 13:23 Δασμοί: Η χαλαρή αντίδραση των αγορών ενθαρρύνει τον Τραμπ να εκτοξεύει νέες απειλές κατά της ΕΕ και τρίτων χωρών
  • 13:10 Cashflex: Πάνω από 220 ΑΤΜ ήδη σε λειτουργία - Στόχος τα 800 έως το φθινόπωρο
  • 12:53 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Νέο τεύχος του περιοδικού VOICE - Καλοκαίρι και Ασφάλεια
  • 12:24 Από σήμερα 14/07 η έναρξη του Ψηφιακού Εργαλείου Αξιολόγησης της Εμπειρίας Ασθενή στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ
  • 12:12 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»
  • 11:21 Ο Όμιλος Affidea Δίπλα στους Πυροσβέστες για 4η Συνεχή Χρονιά
  • 10:20 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  • 09:58 ΕΑΕΕ: Υιοθέτηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατ΄ εξουσιοδότηση κανονισμού για την απλοποίηση της Ταξινομίας στο πλαίσιο του νομοθετικού πακέτου Omniibus
  • 09:47 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Δωρεάν φάρμακα για την παχυσαρκία και ψηφιακή εφαρμογή για την άσκηση
  • 09:36 Νέα στρατηγική συνεργασία DAT HELLAS - AVIS Greece: Ψηφιακή αναβάθμιση του στόλου με το λογισμικό Fleet Management Application
  • 09:25 Στη Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων με 9% το επενδυτικό fund Wenger Capital Sicav
  • 09:20 Κώστας Λάμπρου: «...Αθηναίων...Ελλήνων...νόμιμον...»!! Ιδού η τελική λύση για μας τους «...γερούς..»!!
  • 09:09 Ακίνητα: Άλλο ένα κυβερνητικό «χαράτσι» δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την ασφάλιση τους
  • 09:04 Το Αγρίνιο τίμησε τους 120 εκτελεσθέντες με νέο μνημείο
  • 09:03 Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  2. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  3. 8/7 ΕΑΕΕ: Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
  4. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  5. 8/7 Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα;
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 10/7 CrediaBank: H νέα επωνυμία του σχήματος Attica Bank - Παγκρήτια Τράπεζα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • Στάθης Καμαρινόπουλος

    πολυ ενδιαφερον αρθρο

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής  · 1 week ago

  • Michael

    Είναι πόλεμος φθοράς, δυστυχώς.

    Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες  · 1 week ago

  • anastasia

    Οπιοι και αι είναι αυτοί οι 15 φορείς που επιμένουν στην ανάγκη της μείωσης του ηλεκτρικού ρεύματος έχουν απόλυτο δίκιο. Αν οι τιμές στο ρεύμα δέν...

    SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας  · 1 week ago

  • Nikos Nikolaou

    Εδώ γελάμε η κλαίμε? Ποιος θα μας πει για το κόστος ασφάλισης ενός ατόμου τρίτης ηλικίας που είναι ασφαλισμένος ανω της εικοσαετίας? Και μετά συζητάμε για υπό ασφάλιση.

    Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες  · 2 weeks ago

  • Η_Παντοφλα_Του_Παΐσιου.-

    Τελικά ας μας ότι κάποιος υπεύθυνα τι ακριβώς ασφαλίζουν οι ασφάλειες που ασχολούνται με την υγεία.
    Εσένα από ασθένειες και ατυχήματα ή τις ίδιες από εσένα;

    Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου  · 2 weeks ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading