close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Κοινωνική Ασφάλιση

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την υπηρεσία «myEFKAlive»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
22/7/2021 - 08:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την υπηρεσία «myEFKAlive»

Nextdeal newsroom, 22/7/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαβάστε παρακάτω όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την υπηρεσία «myEFKAlive», μέσα από 13 ερωτήσεις-απαντήσεις που έδωσε στη δημοσιότητα ο e-ΕΦΚΑ.

1) Τι είναι η υπηρεσία «myEFKAlive»;  

Είναι μια σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα  όπου  μπορείτε  να εξυπηρετηθείτε εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης για  συγκεκριμένες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, μπορείτε να αιτηθείτε ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για την εξυπηρέτησή σας από υπάλληλο του Οργανισμού, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.

2) Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το «myEFKAlive»; 

Στην πρώτη φάση λειτουργίας, εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι χωρικής αρμοδιότητας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (Δωδεκάνησα και Κυκλάδες) πλην της Κω, η οποία θα ενταχθεί στην νέα υπηρεσία στις 10 Αυγούστου 2021. 

Στο myEFKAlive έχουν ενταχθεί οι παρακάτω υπηρεσίες ανά τμήμα:

Τμήμα Παροχών

  • Επίδομα Ασθένειας
  • Επίδομα Μητρότητας
  • Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τέως ΙΚΑ)

Τμήμα  Μητρώου και Ασφαλιστικού Βίου

  • Βεβαίωση Ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης - Προϋπηρεσίας)
  • Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
  • Ασφαλιστική Ικανότητα
  • Απογραφή Ασφαλισμένου
  • Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης (ΕΚΑΑ)
  • Βεβαίωση Απογραφής

Τμήμα Συντάξεων-Πληρωμών

  • Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
  • Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

Τμήμα Διοικητικού & Πληροφόρησης

  • Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ 

3) Πώς γίνεται η ενεργοποίηση για την είσοδο στην πλατφόρμα;

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα μπορείτε να εισέλθετε με δυο τρόπους:

  • Είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» - Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
  • Είτε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr

Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.

Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει την υπηρεσία ανά τμήμα, τη γεωγραφική περιοχή του καταστήματος στο οποίο υπάγεστε με βάση την κατοικία σας ή την έδρα της επιχείρησής σας και το χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία σας. 

4) Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για την διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;

Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:

  • Είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams  στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,
  • Είτε να επιλέξετε τη χρήση της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή.

5) Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;

Την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε το σύνδεσμο που  έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος του e-ΕΦΚΑ δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

6) Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια νομιμοποιητικά έγγραφα;

Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του «myEFKAlive» εάν είστε:

  • Έλληνας πολίτης με επίδειξη της ταυτότητάς σας ή του Διαβατηρίου σας .
  • Ευρωπαίος πολίτης. Για την εξυπηρέτησή σας επιδεικνύετε στην κάμερα κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης την κάρτα Ευρωπαίου Πολίτη/ ή το Διαβατήριό σας
  • Πολίτης τρίτης χώρας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας ή της κάρτας παραμονής σας.

Κατά την πρώτη φάση της εφαρμογής της υπηρεσίας σε Δωδεκάνησα και στα νησιά των Κυκλάδων εξυπηρετούνται μόνο οι κάτοικοι των νησιών αυτών δηλώνοντας τον ταχυδρομικό τους κώδικα. 

7)  Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;

Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι  απαραίτητη και για το λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να  επιδεικνύετε  τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ. 

8) Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους κωδικούς του TAXISnet;

Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρήσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί, ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ η ταυτοποίηση. 

9) Πώς κλείνω το ραντεβού;

Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε αρχικά το αρμόδιο τμήμα και στη λίστα με τις υπηρεσίες που αναπτύσσεται, πατάτε το κουμπί  επιλογής της υπηρεσίας που επιθυμείτε (π.χ για αίτηση επιδόματος μητρότητας, επιλέγετε Τμήμα Παροχών και στη συνέχεια επιλέγετε Επίδομα Μητρότητας). Στη συνέχεια επιλέγετε από την αναπτυσσόμενη λίστα τη γεωγραφική περιοχή στην οποία υπάγεστε λόγω αρμοδιότητας με βάση τη διεύθυνση κατοικίας ή επιχείρησής σας (για τους μη Μισθωτούς)  (π.χ αν είστε κάτοικος Καρπάθου, επιλέγετε «ΠΥΣΥ Ν. Αιγαίου, ΓΚΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ ή ΤΔ Ρόδου.»)

Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρείτε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης και τα στοιχεία επικοινωνίας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος από το  σύστημα και διαφέρει  ανά θεματική ενότητα.

10) Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;

Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση, σας αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε  μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη.  Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης. 

11) Είναι δυνατή η ακύρωση ή και ο προγραμματισμός νέας κράτησης;

Ναι, μπορείτε να  ακυρώσετε την κράτηση ή να προγραμματίσετε εκ νέου μια νέα, καθώς και να τροποποιήσετε την τρέχουσα. 

12) Η συνομιλία γίνεται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα;

Ναι, η συνομιλία πραγματοποιείται αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα.

13) Η βιντεοκλήση καταγράφεται;

Όχι, δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Διαβάστε εδώ για την χρήση της υπηρεσίας myEFKAlive.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • e-ΕΦΚΑ
  • ΕΦΚΑ
  • MyEFKAlive
  • εξυπηρέτηση
  • βιντεοκλήση
  • Ασφαλισμένοι
  • νησιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • MyEFKAlive: Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους των νησιών
    Μαίρη Λαμπαδίτη, 21/7/2021

    MyEFKAlive: Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους των νησιών

  • Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ για τις εισφορές παράλληλα απασχολούμενων ελ. επαγγελματιών
    Nextdeal newsroom, 20/7/2021

    Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία του e-ΕΦΚΑ για τις εισφορές παράλληλα απασχολούμενων ελ. επαγγελματιών

  • Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία για δήλωση παράλληλης μισθωτής απασχόλησης

    Εγκύκλιος e-ΕΦΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία για δήλωση παράλληλης μισθωτής απασχόλησης

    Τέθηκε σε λειτουργία νέα διαδικτυακή υπηρεσία με την οποία παρέχεται η δυνατότητα υποβολής αίτησης - δήλωσης παράλληλης μισθωτής απασχόλησης σύμφωνα...
    Nextdeal newsroom, 16/07/2021 - 14:57 16/7/2021
  • Απόφαση: Πώς θα ελέγχονται οι συνταξιούχοι που απασχολούνται;

    Απόφαση: Πώς θα ελέγχονται οι συνταξιούχοι που απασχολούνται;

    Δημοσιεύθηκε η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με τις προϋποθέσεις, τους όρους και τη διαδικασία διασταύρωσης και ελέγχου...
    Nextdeal newsroom, 16/07/2021 - 09:12 16/7/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube