close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Allianz Research: Πολιτική για το κλίμα και καταναλωτές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/11/2020 - 18:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Allianz Research: Πολιτική για το κλίμα και καταναλωτές

Nextdeal newsroom, 27/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ευθύνονται για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, στον ίδιο βαθμό με τον κλάδο της βιομηχανίας. Προκειμένου η Ε.Ε. να μπορέσει να φτάσει τον στόχο της για κλιματική ουδετερότητα το 2050, τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά θα πρέπει να αλλάξουν τη στάση τους. Ωστόσο, η έρευνα της Allianz δείχνει, ότι – κατά μέσο όρο – το 46% των Γάλλων και το 44% των Γερμανών συμμετεχόντων δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.

Περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά το 2018 οφειλόταν σε δραστηριότητες των νοικοκυριών, μερίδιο αντίστοιχο με εκείνο του βιομηχανικού κλάδου και ελάχιστα κατώτερο από εκείνο του κλάδου της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα ακόμα πιο ανησυχητικό δεδομένο είναι ότι η πρόοδος των τελευταίων ετών είναι δυσοίωνη. Ενώ η βιομηχανία και ο κλάδος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας έχουν μειώσει το δικό τους αποτύπωμα του άνθρακα κατά 20% και 27% αντίστοιχα, η αντίστοιχη μείωση των νοικοκυριών, από το 2008, ανέρχεται μόλις στο 9%. Αυτό είχε ως συνέπεια την αύξηση του μεριδίου των εκπομπών των νοικοκυριών κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες την τελευταία δεκαετία.

Κατά την τελευταία έρευνα “Allianz Pulse”, στην οποία συμμετείχαν 1.000 πολίτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, τέθηκε, μεταξύ άλλων, η ερώτηση, κατά πόσο οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, από τα τρόφιμα έως τον ρουχισμό και από τον κλάδο των μεταφορών έως και τις σχετικές λειτουργίες του σπιτιού. Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, καθώς μόλις οι μισοί συμμετέχοντες από τη Γαλλία και τη Γερμανία δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον. Και από αυτούς, το 32% (Γαλλία) και το 35% (Γερμανία) ήταν διατεθειμένοι να δεχτούν μόλις κατά 10% υψηλότερες τιμές. Η ειλικρινής διάθεση να πληρώσουν για αυτά τα προϊόντα φαίνεται να διαφέρει. Η Ιταλία φαίνεται να είναι σε λίγο καλύτερη θέση από αυτή την άποψη: μόνο το 36% των ερωτηθέντων στην Ιταλία δεν ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω. Το 41% θα πλήρωνε έως και 10% περισσότερο. Η ομάδα των συμμετεχόντων, οι οποίοι δήλωσαν έτοιμοι να δεχτούν σημαντικά υψηλότερες τιμές – 10% και άνω – είναι πολύ μικρή και στις τρεις χώρες (λίγο πάνω από το 20%).

Το «φαινόμενο Greta»1 επηρεάζει εμφανώς περισσότερο τους millennials, αφού είναι τρεις φορές πιο πιθανό να πληρώσουν 10% ή και παραπάνω επί της αρχικής τιμής, σε σχέση με τους συνταξιούχους, για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.

Αυτό το ηλικιακό μοτίβο είναι παρόμοιο και στις τρεις χώρες. Ωστόσο, ακόμα και ανάμεσα και στους συμμετέχοντες από νεότερες γενιές, το ποσοστό των ερωτηθέντων που είναι διατεθειμένοι να συμβάλλουν ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος είναι εκπληκτικά χαμηλό, μόλις 37% στη Γαλλία και 32% στη Γερμανία και την Ιταλία. Αυτοί οι αριθμοί, ωστόσο, θα πρέπει να ερμηνευθούν με προσοχή. Η οικονομική ύφεση που προκλήθηκε από την πανδημία τους τελευταίους μήνες – και η οποία έχει επηρεάσει δυσανάλογα τη νεότερη γενιά – πιθανότατα να έχει επηρεάσει την προθυμία και την ικανότητά τους να αυξήσουν τις δαπάνες τους, προκειμένου να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.

Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση της Allianz εδώ.


1 Το «φαινόμενο Greta» πήρε την ονομασία του από την Greta Thunberg τη νεαρή, Σουηδή συγγραφέα και ακτιβίστρια για το περιβάλλον. Έχει χαρακτηριστεί υπόδειγμα του παγκόσμιου ακτιβισμού των νέων και σύμβολο οικολογικής συνείδησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Όμιλος Allianz
  • Allianz
  • έρευνα
  • περιβάλλον
  • κλιματική αλλαγή
  • κλίμα
  • καταναλωτές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • 2700 ειδικοί από όλο τον κόσμο εκτιμούν ως μεγαλύτερο κίνδυνο τις κυβερνοεπιθέσεις - Πώς σχετίζεται η πανδημία; Δείτε έκθεση της Allianz
    Nextdeal newsroom, 19/11/2020

    2700 ειδικοί από όλο τον κόσμο εκτιμούν ως μεγαλύτερο κίνδυνο τις κυβερνοεπιθέσεις - Πώς σχετίζεται η πανδημία; Δείτε έκθεση της Allianz

  • Allianz: Η ανάκαμψη της Ευρωζώνης δεν έχει εκτροχιαστεί, όμως θα καθυστερήσει, λόγω του 2ου lockdown
    Nextdeal newsroom, 10/11/2020

    Allianz: Η ανάκαμψη της Ευρωζώνης δεν έχει εκτροχιαστεί, όμως θα καθυστερήσει, λόγω του 2ου lockdown

  • Allianz: Κέρδη στο τρίτο τρίμηνο παρά την πανδημία!

    Allianz: Κέρδη στο τρίτο τρίμηνο παρά την πανδημία!

    Λειτουργικά κέρδη ύψους 2,9 δισ. ευρώ ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2020 ο όμιλος Allianz, μειωμένα κατά 2,6% σε σχέση...
    Nextdeal newsroom, 06/11/2020 - 09:48 6/11/2020
  • Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

    Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

    Σε ιστορικό χαμηλό βρίσκονται οι απώλειες στις θαλάσσιες μεταφορές, οι οποίες έχουν ξεπεράσει το 20% σε σχέση με την προηγούμενη...
    Nextdeal newsroom, 21/07/2020 - 09:34 21/7/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου
09:48 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου
  • 09:40 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) - Νόμος 5209/13.6.2025, ΦΕΚ Α΄ 100
  • 09:22 To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 09:16 Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στη Χίο - Τρία μηνύματα 112 για απομάκρυνση από οικισμούς
  • 09:10 Το ανοδικό ρελάνς των αγορών, το κυβερνητικό «πρέσινγκ» στις τράπεζες και η «απάντηση» σχέδιο της Alpha για το στεγαστικό, ισχυρό ενδιαφέρον για το ομόλογο της Πειραιώς και η «απάντηση» του ΟΤΕ στη…ΔΕΗ
  • 09:00 Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
  • 15:53 Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
  • 15:00 Νίκος Κωστόπουλος στο Europa Next: Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται μια κοινή στρατηγική πλατφόρμα για την άμυνα
  • 14:53 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  • 14:50 Μέχρι 20% η συμμετοχή της «ΑΛΦΑ-ΔΕΛΤΑ Ασφαλιστικές διαμεσολαβήσεις Α.Ε.» στην «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής»
  • 14:23 Κ. Πιερρακάκης: Οι τράπεζες πρέπει να ανταποκριθούν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
  • 14:19 Το ΒΕΑ ζητά “φρένο” στην εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου
  • 14:10 Στον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη η ανώτατη διάκριση υπευθυνότητας Kotinos Olympic Wreath!
  • 14:00 Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025
  • 13:52 500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum -την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών- της KPMG στην Ελλάδα
  • 13:03 Συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την Italgass και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους
  • 12:50 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πυροπροστασία και Ασφάλιση Περιουσίας - Εκπαίδευση Συνεργατών για τα σύγχρονα δεδομένα
  • 11:50 Ξεκινά ο διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους για το νέο νομοσχέδιο για την εργατική νομοθεσία, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία
  • 10:34 Έρχεται ο «Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου» - Τι σημαίνει για τους ιδιοκτήτες - Περιλαμβάνει και στοιχεία ασφαλιστηρίων
  • 10:25 Πλαγίως: Στο περιθώριο των γεγονότων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube