close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/7/2020 - 09:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

Nextdeal newsroom, 21/7/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε ιστορικό χαμηλό βρίσκονται οι απώλειες στις θαλάσσιες μεταφορές, οι οποίες έχουν ξεπεράσει το 20% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση της Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) με θέμα "Safety & Shipping Review 2020".

Ωστόσο, η κρίση που προκάλεσε η πανδημία θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις μακροπρόθεσμες βελτιώσεις σε θέματα ασφάλειας στη ναυτιλιακή βιομηχανία για το 2020 και έπειτα, καθώς οι δύσκολες συνθήκες λειτουργίας και η απότομη οικονομική ύφεση αποτελούν ένα μοναδικό σύνολο προκλήσεων.

«Ο κορονοϊός ξέσπασε σε μια δύσκολη στιγμή για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, η οποία επιδιώκει να μειώσει τις εκπομπές των πλοίων, να ασχοληθεί ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή, οι πολιτικοί κίνδυνοι και η πειρατεία και να ασχοληθεί με συνεχιζόμενα προβλήματα όπως πυρκαγιές στα πλοία», λέει ο Baptiste Ossena, Global Product Leader Hull Insurance, AGCS. «Πλέον ο κλάδος αντιμετωπίζει και την πρόκληση να λειτουργεί σε έναν πολύ διαφορετικό κόσμο, όπου η δημόσια υγεία απειλείται και οι οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας είναι πλέον ορατές».

Η ετήσια μελέτη της AGCS αναλύει τις απώλειες στις θαλάσσιες μεταφορές ύψους άνω των 100 ακαθάριστων τόνων (GT) και εντοπίζει 10 προκλήσεις για τη ναυτιλιακή βιομηχανία που αναδύονται από την κρίση της πανδημίας και που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ασφάλεια και τη διαχείριση κινδύνων. Το 2019, 41 απώλειες πλοίων αναφέρθηκαν συνολικά σε όλο τον κόσμο, από 53 το προηγούμενο έτος. Αυτό αντιπροσωπεύει, κατά προσέγγιση, 70% μείωση σε διάστημα 10 ετών και είναι αποτέλεσμα συνεχών προσπαθειών όσο αφορά τις κανονιστικές ρυθμίσεις, την εκπαίδευση και την τεχνολογική ανάπτυξη, μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τη μελέτη, από τις αρχές του 2010 έχουν αναφερθεί περισσότερες από 950 απώλειες στις θαλάσσιες μεταφορές.

Η ναυτιλιακή βιομηχανία συνέχισε να λειτουργεί εν μέσω της πανδημίας, παρά την αναστάτωση στα λιμάνια και τις αλλαγές του πληρώματος. Οποιαδήποτε μείωση των δρομολογίων λόγω κορονοϊού θα μπορούσε να μειώσει και τις απώλειες των πλοίων επισημαίνει η AGCS, ωστόσο έκθεση επισημαίνει 10 προκλήσεις που θα μπορούσαν να αυξήσουν τους κινδύνους.

Μεταξύ αυτών είναι:

  • Η αδυναμία αλλαγής πληρώματος επηρεάζει την ευημερία των ναυτικών, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση της πιθανότητας ανθρώπινου σφάλματος.
  • Η διακοπή της βασικής συντήρησης και επισκευής αυξάνει τον κίνδυνο ζημιάς στο μηχανολογικό εξοπλισμό, η οποία είναι ήδη ένας από τους βασικούς λόγους αποζημίωσης.
  • Μειωμένες ή καθυστερημένες θεσµοθετηµένες επιθεωρήσεις και επιθεωρήσεις λιμένων θα μπορούσαν να έχουν ως αποτέλεσμα τη μη ανίχνευση επισφαλών πρακτικών ή ελαττωματικού εξοπλισμού.
  • Η ζημιά και η καθυστέρηση φορτίου αποτελούν ένα πιθανό σενάριο καθώς οι αλυσίδες εφοδιασμού υπόκεινται σε πιέσεις.
  • Η ικανότητα ταχείας αντίδρασης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης θα μπορούσε επίσης να τεθεί σε κίνδυνο με συνέπειες στα μεγάλα περιστατικά τα οποία χρήζουν εξωτερικής υποστήριξης.
  • Ο αυξανόμενος αριθμός κρουαζιερόπλοιων και πετρελαιοφόρων που βρίσκονται σε στάση σε όλο τον κόσμο δημιουργεί σημαντικούς χρηματοοικονομικούς κινδύνους, λόγω της πιθανής απειλής από ακραίες καιρικές συνθήκες, πειρατεία ή πολιτικούς κινδύνους.

«Οι πλοιοκτήτες αντιμετωπίζουν επίσης πρόσθετες πιέσεις κόστους από την ύφεση στην οικονομία και το εμπόριο», λέει ο Καπετάνιος Rahul Khanna, Επικεφαλής Marine Risk Consulting στην AGCS. «Γνωρίζουμε από τις παρελθοντικές υφέσεις ότι οι προϋπολογισμοί που αφορούν το πλήρωμα και τη συντήρηση είναι από τους πρώτους που μπορούν να περικοπούν και αυτό μπορεί να επηρεάσει την ασφαλή λειτουργία πλοίων και μηχανολογικού εξοπλισμού, προκαλώντας ενδεχομένως ζημιές ή βλάβες, οι οποίες με τη σειρά τους μπορούν να οδηγήσουν σε προσαράξεις ή συγκρούσεις. Είναι ζωτικής σημασίας τα πρότυπα ασφάλειας και συντήρησης να μην επηρεάζονται από οποιαδήποτε κρίση.»

Σύμφωνα με την έκθεση, στις θαλάσσιες περιοχές της Νότιας Κίνας, της Ινδοκίνας, της Ινδονησίας και των Φιλιππίνων εξακολουθούν να σημειώνονται οι περισσότερες απώλειες: 12 πλοία το 2019 και 228 πλοία την τελευταία δεκαετία. Δηλαδή 1 στις 4 απώλειες καταγράφονται στις συγκεκριμένες περιοχές.

Το υψηλότερο επίπεδο εμπορικών συναλλαγών, οι πολυσύχναστες ναυτιλιακές οδοί, τα παλιά σκάφη, η έκθεση σε τυφώνες καθώς και ζητήματα ασφάλειας σε ορισμένες εσωτερικές θαλάσσιες γραµµές αποτελούν επίσης, παράγοντες. Ωστόσο, το 2019, οι απώλειες μειώθηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο Κόλπος του Μεξικού (4) και οι ακτές της Δυτικής Αφρικής (3) κατατάσσονται στη δεύτερη και τρίτη θέση.

Παράλληλα στην έκθεση τονίζεται ότι οι αυξημένοι πολιτικοί κίνδυνοι και οι αναταραχές σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν επιπτώσεις στη ναυτιλία, ειδικότερα όσο αφορά την ασφάλεια του πληρώματος και την ασφαλή πρόσβαση στα λιμάνια. Επιπλέον, η πειρατεία παραμένει μια μεγάλη απειλή ειδικότερα στον Κόλπο της Γουινέας, στη Λατινική Αμερική, όπου έχουν αυξηθεί οι ένοπλες ληστείες και στα Στενά της Σιγκαπούρης.

Οι πλοιοκτήτες ανησυχούν επίσης όλο και περισσότερο για τις κυβρνοεπιθέσεις. Υπήρξε ένας αυξανόμενος αριθμός επιθέσεων πλαστογράφησης GPS σε πλοία, ιδιαίτερα στη Μέση Ανατολή και την Κίνα, ενώ υπήρξαν αναφορές για αύξηση κατά 400% στις απόπειρες κυβερνοεπιθέσεων στον ναυτιλιακό κλάδο μετά την εμφάνιση του κορονοϊού.

Άλλα θέματα που αναλύονται στην έκθεση είναι τα εξής:

  • Οι στόχοι για τη μείωση των εκπομπών θα διαμορφώσουν τους κινδύνους του ναυτιλιακού κλάδου για τα επόμενα χρόνια: Ο στόχος για μείωση κατά το ήμισυ των εκπομπών CO2 έως το 2050 θα απαιτήσει από τη βιομηχανία να πραγματοποιήσει ριζικές αλλαγές στα καύσιμα, στην τεχνολογία κινητήρων ακόμη και στον σχεδιασμό πλοίων. 
  • Η νέα τεχνολογία δεν είναι πανάκεια, αλλά αποτελεί ένα όλο και πιο χρήσιμο εργαλείο: Η τεχνολογία δρα θετικά όσο αφορά την ασφάλεια και τις απαιτήσεις και χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την καταπολέμηση ορισμένων από τους κινδύνους που επισημαίνονται στην έκθεση. Η αυξημένη χρήση βιομηχανικών συστημάτων ελέγχου για την παρακολούθηση και συντήρηση κινητήρων θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά τις ζημιές στα μηχανήματα και τα περιστατικά βλάβης, μια από τις μεγαλύτερες αιτίες αποζημίωσης.
  • Πλοία επιρρεπή σε ατυχήματα: Τα πιο επιρρεπή σε ατυχήματα πλοία του περασμένου έτους ήταν δύο ελληνικά φέρι μποτ και ένα φορτηγό πλοίο στη Βόρεια Αμερική, όλα εμπλεκόμενα σε έξι διαφορετικά περιστατικά.

Διαβάστε εδώ την έκθεση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Allianz
  • Allianz Global Corporate & Specialty
  • AGCS
  • ασφάλιση πλοίων
  • ναυτιλία
  • ζημιές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Allianz: Πώς θα επηρεαστούν οι ασφαλιστές από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
    Nextdeal newsroom, 30/6/2020

    Allianz: Πώς θα επηρεαστούν οι ασφαλιστές από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

  • Allianz Risk Barometer 2020: Για πρώτη φορά, οι κυβερνο-επιθέσεις κορυφαίος κίνδυνος για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως!
    Nextdeal newsroom, 15/1/2020

    Allianz Risk Barometer 2020: Για πρώτη φορά, οι κυβερνο-επιθέσεις κορυφαίος κίνδυνος για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως!

  • Allianz Global Corporate & Specialty: Σε υψηλότερα επίπεδα θα "πετάξουν" οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις στην αεροπορική βιομηχανία

    Allianz Global Corporate & Specialty: Σε υψηλότερα επίπεδα θα "πετάξουν" οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις στην αεροπορική βιομηχανία

    Με ρεκόρ επιβατών, οι οποίοι ξεπέρασαν τα 4 δισ., τα στατιστικά στοιχεία μαρτυρούν ότι οι αερομεταφορές δεν ήταν πότε τόσο...
    Nextdeal newsroom, 06/11/2019 - 15:47 6/11/2019
  • Τα drones και πώς βοηθούν τους ασφαλιστές!

    Τα drones και πώς βοηθούν τους ασφαλιστές!

    Είναι γνωστό ότι τα drones μπορούν να αποτελέσουν ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των ασφαλιστών καθώς μπορούν να αξιοποιηθούν στη...
    Nextdeal newsroom, 18/09/2019 - 10:41 18/9/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
15:48 Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
  • 15:40 Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
  • 15:25 Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
  • 15:09 Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
  • 14:26 ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο έναντι 2,4% τον Μάρτιο
  • 13:43 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Οι συνέπειες από την άρση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης στο Ταμείο Εφάπαξ Παροχών Φαρμάκου!
  • 12:47 Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές
  • 11:57 Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"
  • 11:08 Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο
  • 10:52 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  • 10:35 Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο Europa Next: Αυτά που έχουμε κατακτήσει στην Ευρώπη δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον πλανήτη
  • 10:21 Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υπόθεση ευθύνης - όχι απλώς επισκευής
  • 10:02 Τουρισμός: Νέο ρεκόρ προσέλευσης και εσόδων το 2024 - Ήρθαν πάνω από 40,7 εκατομμύρια επισκέπτες
  • 09:52 Επιχειρήσεις: Νέοι κανόνες στην υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ - Τι αλλάζει
  • 09:28 Ποια είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα Ασφαλιστικά Κενά παγκοσμίως; Ακάλυπτες ζημιές τρισεκατομμυρίων!
  • 09:25 Πλαγίως: Ο Γουόρεν Μπάφετ
  • 09:19 Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016;
  • 09:13 Volkswagen T-Roc Dream: Η νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Δύο φωτογραφίες της νίκης
  • 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  4. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  5. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  6. 7/5 Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών
  7. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube