close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Οικονομία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τι αποκαλύπτει η έρευνα του ΣΕΒ για τα δυο χρόνια εφαρμογής της GDPR;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/2/2021 - 14:47
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι αποκαλύπτει η έρευνα του ΣΕΒ για τα δυο χρόνια εφαρμογής της GDPR;

Nextdeal newsroom, 23/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έρευνα σχετικά με τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον Κανονισμό GDPR και στο νέο εθνικό νόμο παρουσίασε ο ΣΕΒ, σε διαδικτυακή του εκδήλωση, που είχε ως θέμα «2+ χρόνια GDPR: διδάγματα, συμβουλές και προκλήσεις».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021 και σε αυτή συμμετείχαν ομιλητές, που έχουν διανύσει μακρά πορεία στον τομέα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων, από το χώρο των επιχειρήσεων αλλά και την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Με κεντρικό μήνυμα ότι σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ο εφησυχασμός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της συμμόρφωσης, οι ομιλητές μετέφεραν τις συμβουλές και την εμπειρία τους, σκιαγραφώντας τις πτυχές της έξυπνης και ευέλικτης συμμόρφωσης:

1. Καλή κατανόηση των απαιτήσεων της νομοθεσίας.

2. Διαρκής ενημέρωση για τις εξελίξεις του ρυθμιστικού πλαισίου, τις αποφάσεις, τις πρακτικές οδηγίες και τις ανακοινώσεις της Ελληνικής Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και των άλλων ευρωπαϊκών Αρχών.

3. Συνεχής εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού για τη δημιουργία κουλτούρας συμμόρφωσης.

4. Αναγνώριση και παραδοχή των αδυναμιών.

5. Εξοικείωση με τα ψηφιακά εργαλεία.

6. Υιοθέτηση εξατομικευμένης και δυναμικής προσέγγισης κατά τη διαμόρφωση και επικαιροποίηση πολιτικών, διαδικασιών και συστημάτων.

7. Αξιοποίηση διαδικασιών όπως η χαρτογράφηση, η εκτίμηση αντικτύπου, η διαχείριση συμβάντων και η τήρηση αρχείου δραστηριοτήτων.

8. Ώριμη στάθμιση κριτηρίων επιλογής του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε συνάρτηση με την πολυπλοκότητα των εταιρικών δραστηριοτήτων, διασφάλιση του απαραίτητου πλαισίου και παροχή της αναγκαίας υποστήριξης για την απρόσκοπτη εκτέλεση του έργου του.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

9. Διαρκής επαγρύπνηση και εφαρμογή μηχανισμών για τη διασφάλιση της λογοδοσίας.

10. Επένδυση στην αξία των εσωτερικών ελέγχων που θα λειτουργήσουν ως ανάχωμα έγκαιρης πρόληψης και καταστολής κινδύνου εμφάνισης περιστατικών παραβίασης, υποβολής καταγγελιών και επιβολής προστίμων.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, κ. Αλέξανδρος Χατζόπουλος, επεσήμανε: «H ευαισθησία όλων μας για την προστασία των δεδομένων και της ιδιωτικότητάς μας αυξάνεται συνεχώς και ταυτίζουμε την προστασία που διασφαλίζει μια επιχείρηση για τα δεδομένα μας με την εμπιστοσύνη που της έχουμε. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι από τη φύση της ένα ανοιχτό και δυναμικό πεδίο και δύσκολα φανταζόμαστε ότι θα έρθει μια μέρα που θα πούμε ότι «τα έκανα όλα καλά, εγκατέστησα τα συστήματά μου, εφησυχάζω και σταματάω. Θα κρατήσουμε το θέμα ψηλά στην ατζέντα του ΣΕΒ, δίνοντας έμφαση στην πρακτική διάσταση, ώστε να στηρίξουμε την προσπάθεια των μελών μας να βελτιωθούν, να παραμείνουν ανταγωνιστικά και να ενισχύουν τα θεμέλια της καλής τους φήμης και αξιοπιστίας».

 

Στη συζήτηση συμμετείχαν: η κ. Αυγή Οικονομίδου, Senior Advisor, ΣΕΒ, ο κ. Γρηγόρης Τσόλιας, Μέλος (αν.) Αρχής Προστασίας Δεδομένων, ο κ. Απόστολος Βόρρας, Head of Data Protection & Privacy, KBVL Law Firm (Deloitte Legal Network), ο κ. Άγγελος Κούρος, Corporate Lawyer / DPL, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ο κ. Σπύρος Τάσσης, Δικηγόρος, Πρόεδρος της Ένωσης για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και της Ιδιωτικότητας, πρώην co-chair του Greek Chapter of International Association of Privacy Professionals (IAPP), η κ. Μαρία-Αλεξάνδρα Παπουτσή, Data Protection & Privacy, KBVL Law Firm (Deloitte Legal Network), η κ. Νίκα Φάκου, Υπεύθυνη Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και ο κ. Μάνος Κοντιζάς, Information Security & Business Continuity Officer του Ομίλου ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ, και η κ. Ελένη Αγγλούπα, Group Data Protection Officer του Ομίλου QUEST, ενώ τον συντονισμό ανέλαβαν η κ. Χαρά Ζέρβα, Managing Partner & Head of GDPR Team of "NICOLAS KANELLOPOULOS - C.ZERVA & ASSOCIATES LAW FIRM" και DPO και η κ. Αθηνά Βουνάτσου, Senior Advisor, ΣΕΒ (δείτε εδώ τις παρουσιάσεις, το βίντεο της εκδήλωσης και όλες τις σχετικές πληροφορίες).

 

Τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας

Πολύ πιο σίγουρες για το επίπεδο προστασίας των προσωπικών δεδομένων στον οργανισμό τους δηλώνουν περισσότερες από επτά στις 10 επιχειρήσεις, ενώ δύο στις τρεις θεωρούν ότι η διαδικασία συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (ΓΚΠΔ) αποτέλεσε καλή ευκαιρία για επωφελή ανασχεδιασμό των εσωτερικών πολιτικών και διαδικασιών που ακολουθούσαν. Επιπλέον, το 44,3% πιστεύει ότι οι ενέργειες συμμόρφωσης με τον Κανονισμό αξιολογήθηκαν θετικά από τους πελάτες του (Δ1). Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από την πρόσφατη έρευνα που εκπόνησε ο ΣΕΒ, με αφορμή τη συμπλήρωση δύο ετών από την έναρξη εφαρμογής του ΓΚΠΔ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο 2020 και συμμετείχαν σε αυτήν 70 επιχειρήσεις και Σύνδεσμοι. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από υψηλόβαθμα στελέχη, όπως Γενικοί Διευθυντές, Υπεύθυνοι Προστασίας Δεδομένων και Νομικοί Σύμβουλοι. 

Σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται, επτά στις 10 επιχειρήσεις την αξιολογούν ως πολύ σημαντική για τη δραστηριότητά τους (Δ2), αλλά ο βαθμός της επεξεργασίας αυτών ποικίλλει: οι περισσότερες (42,9%) προβαίνουν σε μικρή, ή ακόμα και σε καμία, επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, σημαντικό ποσοστό όμως (25,7%) προβαίνει σε μεγάλη ή πολύ μεγάλη επεξεργασία (Δ3). Χάρη στα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται, οι επιχειρήσεις χαράσσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων και σχεδιάζουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, κερδίζοντας πελάτες (Δ4).

Καθώς έχει μεσολαβήσει αρκετό διάστημα από την έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού, οι περισσότερες βασικές ενέργειες στις οποίες όφειλαν να προβούν οι επιχειρήσεις για να διασφαλίσουν τη συμμόρφωσή τους έχουν πλέον διεκπεραιωθεί (Δ5). Σε αυτό, κρίσιμο ρόλο έπαιξε η προσέγγιση της ανώτατης διοίκησης ως προς τα θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, δίνοντας τον απαιτούμενο τόνο (Δ6). Σημαντική είναι και η συνδρομή των εξωτερικών συμβούλων, είτε σε συνεργασία (44,3%) με τις ίδιες τις επιχειρήσεις είτε κατά αποκλειστικότητα (12,9%), έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο συμμόρφωσης (Δ7).

Δράσεις συμμόρφωσης που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας (με ποσοστό πάνω από 40%) αποτελούν, όσον αφορά στα τεχνικά ζητήματα, η χαρτογράφηση των δεδομένων και η εκπόνηση εκτίμησης αντικτύπου και, όσον αφορά

στο έμψυχο δυναμικό, η αλλαγή κουλτούρας στην επιχείρηση μαζί με την ανταπόκριση των εργαζομένων στις νέες απαιτήσεις (Δ8).

Σχετικά με τη θέση του Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων, για περισσότερες από οκτώ στις 10 επιχειρήσεις που καλύπτουν εσωτερικά τη θέση, το εν λόγω στέλεχος διατηρεί και άλλη ιδιότητα εντός του οργανισμού, συνήθως στην κανονιστική συμμόρφωση, τη νομική υπηρεσία ή τη διεύθυνση πληροφορικής (Δ9). Σε εξωτερική ανάθεση του σχετικού έργου έχει προβεί το 15,7% (Δ10).

Περισσότερες από οκτώ στις 10 επιχειρήσεις (84,3%) δηλώνουν βεβαιότητα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που διατηρούν (Δ11). Προκειμένου να το πετύχουν, ποσοστό 15,7% επενδύει σε καθημερινή αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των πληροφοριακών συστημάτων του και το 28,6% σε αξιολόγηση με ορίζοντα τριμήνου (Δ12).

Τέλος, οι κυριότερες προκλήσεις που απασχολούν τις επιχειρήσεις περιλαμβάνουν την επίδραση της ψηφιακής εποχής στην ικανότητα και τον τρόπο προστασίας των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται και αυξάνονται συνεχώς, τη συναφή παράμετρο που έχει να κάνει με την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων, τις τεκτονικές αλλαγές που επιφέρει η πανδημία του κορωνοϊού (π.χ. όγκος δεδομένων που συλλέγονται, αλλαγή καταναλωτικών προτύπων και αναγκών) και τις αλλαγές στο ρυθμιστικό πλαίσιο, στη νομολογία που σταδιακά αναπτύσσεται και στο ρόλο των εποπτικών Αρχών.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΣΕΒ
  • έρευνα
  • διαδικτυακή εκδήλωση
  • GDPR
  • προσωπικά δεδομένα
  • επιχειρήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • 6+1 καλές τεχνικές για τη σύναψη αποδοτικών διεθνών εμπορικών συμφωνιών
    Nextdeal newsroom, 15/2/2021

    6+1 καλές τεχνικές για τη σύναψη αποδοτικών διεθνών εμπορικών συμφωνιών

  • ΣΕΒ: Να κατοχυρωθεί ο σεβασμός των κανόνων του χρόνου εργασίας στην τηλεργασία
    Nextdeal newsroom, 5/2/2021

    ΣΕΒ: Να κατοχυρωθεί ο σεβασμός των κανόνων του χρόνου εργασίας στην τηλεργασία

  • Στρατηγική συνεργασία ΣΕΒ-ΣΕΚΕΕ για την ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας

    Στρατηγική συνεργασία ΣΕΒ-ΣΕΚΕΕ για την ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας

    Ο μετασχηματισμός της καινοτομίας σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας και οι επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στο χώρο της υψηλής τεχνολογίας αποτελούν βασικούς...
    Nextdeal newsroom, 21/01/2021 - 20:34 21/1/2021
  • Πώς η ηγεσία προάγει τη δημιουργικότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις;

    Πώς η ηγεσία προάγει τη δημιουργικότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις;

    Τα αποτελέσματα της ερευνητικής μελέτης με τίτλο «Βέλτιστες Πρακτικές Δημιουργικής Ηγεσίας στις Ελληνικές Επιχειρήσεις» παρουσιάστηκαν διαδικτυακά από τον  ΣΕΒ και...
    Nextdeal newsroom, 01/02/2021 - 16:55 1/2/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
  • 09:46 ΗΠΑ: Αμετάβλητα διατήρησε η Fed τα επιτόκια
  • 09:42 Εκκένωση 16 Ελλήνων πολιτών από το Ιράν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες
  • 09:33 Συντάξεις: Σκέψεις για κούρεμα ή και κατάργηση της προσωπικής διαφοράς
  • 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
  • 09:12 Οχήματα: Για ποιες επιχειρήσεις και από πότε είναι υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο – Οι εξαιρέσεις
  • 08:59 «Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα» Νέα τηλεοπτική καμπάνια από την Anytime για την προστασία των οχημάτων από ακραία φαινόμενα
  • 08:52 Η συμμαχία του… ξυλολίου, στην πυρηνική ενέργεια η Ελλάδα(;) αύξηση του πλούτου των Ελλήνων η διάκριση Alpha Bank και Ψάλτη και η «κόντρα» ΔΕΗ- ΟΤΕ
  • 16:09 Διαχείριση Διεθνών Ζημιών με Αλλοδαπά Οχήματα στην Ελλάδα: Ο Ρόλος των Ανταποκριτών και Οδηγίες για τους Παθόντες
  • 15:45 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  • 15:30 Η αεροπορική διασυνδεσιμότητα στην Ευρώπη και η συμβολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στην ελληνική οικονομία - 35ο Ετήσιο Συνέδριο & Γενική Συνέλευση του ACI EUROPE
  • 14:42 Σπύρος Καπράλος: Τι βάση έχουν τα σενάρια ανατροπής του Χαμενεΐ εκ των έσω; Μια ψύχραιμη αποτύπωση της πραγματικότητας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  2. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  3. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  4. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  5. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading