Nextdeal newsroom, 11/7/2025 - 12:48 facebook twitter linkedin Aon: Η πλειονότητα των εργοδοτών παγκοσμίως παραμένει απροετοίμαστη για τους νόμους περί διαφάνειας στις αμοιβές Nextdeal newsroom, 11/7/2025 facebook twitter linkedin Η Aon δημοσίευσε τα ευρήματα της μελέτης Global Pay Transparency Study 2025, αποκαλύπτοντας ότι, παρά την αυξανόμενη ρυθμιστική πίεση και τις εξελισσόμενες προσδοκίες των εργαζομένων, μόνο το 19% των οργανισμών παγκοσμίως δηλώνει ότι είναι έτοιμο για πλήρη διαφάνεια στις αμοιβές. Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα από πάνω από 1.400 οργανισμούς σε περισσότερες από 40 χώρες. Στη Βόρεια Αμερική, το ποσοστό των οργανισμών που δηλώνουν «μη έτοιμοι» μειώθηκε στο 16% (από 18% στη μελέτη του 2024). Ωστόσο, καταγράφονται μεγάλες περιφερειακές διαφορές: στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) το 48% δηλώνει απροετοίμαστο, στη Λατινική Αμερική (LATAM) το 40%, και στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) το 26%. Η Lisa Stevens, Chief Administrative Officer της Aon, δήλωσε: «Η διαφάνεια στις αμοιβές δεν είναι απλώς μια τάση — είναι βασική προσδοκία των εργαζομένων και κανονιστική υποχρέωση σε όλο και περισσότερες περιοχές. Ωστόσο, τα δεδομένα μας δείχνουν ανησυχητική έλλειψη προόδου. Οι οργανισμοί που δεν αναλαμβάνουν δράση διατρέχουν κινδύνους όχι μόνο συμμόρφωσης, αλλά και απώλειας ταλέντου». Εστίαση στη συμμόρφωση αντί στην κουλτούρα Η έρευνα της Aon δείχνει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στις κανονιστικές απαιτήσεις αντιδραστικά και τοπικά. Το 60% εφαρμόζει τις απαιτήσεις διαφάνειας μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές, κυρίως όπου είναι νομικά υποχρεωτικό, αντί να υιοθετεί ενιαία, αξιακή στρατηγική. Η κανονιστική συμμόρφωση αναφέρεται ως το κύριο κίνητρο για ενέργειες διαφάνειας, ξεπερνώντας την ενίσχυση της εμπειρίας των εργαζομένων ή την ευθυγράμμιση με τις εταιρικές αξίες κατά 40 ποσοστιαίες μονάδες. Παρόλο που η διαφάνεια στις αμοιβές θεωρείται εργαλείο προώθησης της ισότητας αμοιβών, μόνο το 26% των οργανισμών έχει διενεργήσει ανάλυση ισότητας αμοιβών τους τελευταίους 12-18 μήνες. Η επικοινωνιακή απόσταση είναι επίσης αξιοσημείωτη: Μόνο το 7% πιστεύει ότι οι εργαζόμενοι κατανοούν πλήρως τις πολιτικές αμοιβών. Μόλις το 9% έχει εμπιστοσύνη ότι οι μάνατζερ είναι επαρκώς εκπαιδευμένοι για να συζητούν για τις αποδοχές. Παρότι το 69% δημοσιεύει εύρη μισθών κατά την πρόσληψη, μόνο το 21% το κάνει για όλες τις θέσεις. Η Kelly Voss, επικεφαλής του τμήματος Rewards and Career Advisory για τη Βόρεια Αμερική, σημείωσε: «Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν οικονομική αβεβαιότητα και αυξημένες ανησυχίες για δικαιοσύνη. Η καθαρή, συνεπής επικοινωνία και η εκπαίδευση των μάνατζερ είναι κρίσιμα για τη διαφάνεια. Χωρίς αυτά, ακόμη και καλές προθέσεις μπορούν να αποτύχουν». Ενδείξεις προόδου Παρά τα κενά, η μελέτη εντοπίζει δείγματα βελτίωσης: Το 71% των οργανισμών δηλώνει ότι η ετοιμότητά τους για διαφάνεια στις αμοιβές βελτιώθηκε το τελευταίο έτος. Με την οδηγία της ΕΕ για διαφάνεια στις αμοιβές να τίθεται σε ισχύ το 2026, και νέες ρυθμίσεις να εμφανίζονται παγκοσμίως, η Aon καλεί τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν από αντιδραστική συμμόρφωση σε στρατηγική δράση. Η Voss καταλήγει: «Η διαφάνεια στις αμοιβές ήρθε για να μείνει. Οι οργανισμοί που τη βλέπουν ως επιχειρησιακή αναγκαιότητα —και όχι ως απλό νομικό εμπόδιο— θα είναι σε καλύτερη θέση να δημιουργήσουν ανθεκτικές, δεσμευμένες ομάδες». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Η Aon δημοσίευσε τα ευρήματα της μελέτης Global Pay Transparency Study 2025, αποκαλύπτοντας ότι, παρά την αυξανόμενη ρυθμιστική πίεση και τις εξελισσόμενες προσδοκίες των εργαζομένων, μόνο το 19% των οργανισμών παγκοσμίως δηλώνει ότι είναι έτοιμο για πλήρη διαφάνεια στις αμοιβές. Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα από πάνω από 1.400 οργανισμούς σε περισσότερες από 40 χώρες. Στη Βόρεια Αμερική, το ποσοστό των οργανισμών που δηλώνουν «μη έτοιμοι» μειώθηκε στο 16% (από 18% στη μελέτη του 2024). Ωστόσο, καταγράφονται μεγάλες περιφερειακές διαφορές: στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) το 48% δηλώνει απροετοίμαστο, στη Λατινική Αμερική (LATAM) το 40%, και στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) το 26%. Η Lisa Stevens, Chief Administrative Officer της Aon, δήλωσε: «Η διαφάνεια στις αμοιβές δεν είναι απλώς μια τάση — είναι βασική προσδοκία των εργαζομένων και κανονιστική υποχρέωση σε όλο και περισσότερες περιοχές. Ωστόσο, τα δεδομένα μας δείχνουν ανησυχητική έλλειψη προόδου. Οι οργανισμοί που δεν αναλαμβάνουν δράση διατρέχουν κινδύνους όχι μόνο συμμόρφωσης, αλλά και απώλειας ταλέντου». Εστίαση στη συμμόρφωση αντί στην κουλτούρα Η έρευνα της Aon δείχνει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στις κανονιστικές απαιτήσεις αντιδραστικά και τοπικά. Το 60% εφαρμόζει τις απαιτήσεις διαφάνειας μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές, κυρίως όπου είναι νομικά υποχρεωτικό, αντί να υιοθετεί ενιαία, αξιακή στρατηγική. Η κανονιστική συμμόρφωση αναφέρεται ως το κύριο κίνητρο για ενέργειες διαφάνειας, ξεπερνώντας την ενίσχυση της εμπειρίας των εργαζομένων ή την ευθυγράμμιση με τις εταιρικές αξίες κατά 40 ποσοστιαίες μονάδες. Παρόλο που η διαφάνεια στις αμοιβές θεωρείται εργαλείο προώθησης της ισότητας αμοιβών, μόνο το 26% των οργανισμών έχει διενεργήσει ανάλυση ισότητας αμοιβών τους τελευταίους 12-18 μήνες. Η επικοινωνιακή απόσταση είναι επίσης αξιοσημείωτη: Μόνο το 7% πιστεύει ότι οι εργαζόμενοι κατανοούν πλήρως τις πολιτικές αμοιβών. Μόλις το 9% έχει εμπιστοσύνη ότι οι μάνατζερ είναι επαρκώς εκπαιδευμένοι για να συζητούν για τις αποδοχές. Παρότι το 69% δημοσιεύει εύρη μισθών κατά την πρόσληψη, μόνο το 21% το κάνει για όλες τις θέσεις. Η Kelly Voss, επικεφαλής του τμήματος Rewards and Career Advisory για τη Βόρεια Αμερική, σημείωσε: «Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν οικονομική αβεβαιότητα και αυξημένες ανησυχίες για δικαιοσύνη. Η καθαρή, συνεπής επικοινωνία και η εκπαίδευση των μάνατζερ είναι κρίσιμα για τη διαφάνεια. Χωρίς αυτά, ακόμη και καλές προθέσεις μπορούν να αποτύχουν». Ενδείξεις προόδου Παρά τα κενά, η μελέτη εντοπίζει δείγματα βελτίωσης: Το 71% των οργανισμών δηλώνει ότι η ετοιμότητά τους για διαφάνεια στις αμοιβές βελτιώθηκε το τελευταίο έτος. Με την οδηγία της ΕΕ για διαφάνεια στις αμοιβές να τίθεται σε ισχύ το 2026, και νέες ρυθμίσεις να εμφανίζονται παγκοσμίως, η Aon καλεί τις επιχειρήσεις να εξελιχθούν από αντιδραστική συμμόρφωση σε στρατηγική δράση. Η Voss καταλήγει: «Η διαφάνεια στις αμοιβές ήρθε για να μείνει. Οι οργανισμοί που τη βλέπουν ως επιχειρησιακή αναγκαιότητα —και όχι ως απλό νομικό εμπόδιο— θα είναι σε καλύτερη θέση να δημιουργήσουν ανθεκτικές, δεσμευμένες ομάδες».
Nextdeal newsroom, 10/7/2025 Η Aon λανσάρει νέο πρόγραμμα ασφάλισης κύκλου ζωής κέντρων δεδομένων για τους πελάτες της
Nextdeal newsroom, 4/7/2025 Aon: Η Βρετανική ασφαλιστική αγορά παραμένει αμετάβλητη και φιλική προς τον αγοραστή το 2025
Aon: Ακραία καιρικά φαινόμενα σε Ευρώπη και ΗΠΑ θα προκαλέσουν σημαντικές ασφαλιστικές ζημίες Η Aon αναφέρει ότι η πρόσφατη δραστηριότητα από έντονες καταιγίδες μεταφοράς θερμότητας (severe convective storms - SCS) αναμένεται να προκαλέσει... Nextdeal newsroom, 30/06/2025 - 13:25 30/6/2025
AON: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο ήταν κεντρικό θέμα στο 2ο Mergers & Acquisitions Summit Την Δευτέρα 23 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής, το 2ο συνέδριο “Mergers & Acquisitions Summit: Trending Strategies & Technologies” με Silver... Nextdeal newsroom, 27/06/2025 - 13:50 27/6/2025