Γιώργος Μούζος, 26/7/2017 - 08:39 facebook twitter linkedin H τεχνολογία Nissan ProPILOT Assist ™ στους δρόμους των Η.Π.Α. Γιώργος Μούζος, 26/7/2017 facebook twitter linkedin Για πρώτη φορά σε δημόσιους δρόμους στις Η.Π.Α., η Nissan έδωσε τη δυνατότητα σε ανθρώπους του Τύπου να καθίσουν πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος με την τεχνολογία ProPILOT Assist, η οποία θα είναι εμπορικά διαθέσιμη αργότερα μέσα στο έτος. Το ProPILOT Assist μειώνει τον φόρτο της οδήγησης σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας, βοηθώντας στον έλεγχο της επιτάχυνσης, της πέδησης και του συστήματος διεύθυνσης, κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε μια λωρίδα κυκλοφορίας. Το σύστημα ProPILOT Assist που αποκαλύφθηκε στο Τεχνικό Κέντρο της Nissan North America (NTCNA) στο Μίτσιγκαν, είναι συντονισμένο ειδικά για τους δρόμους και τους οδηγούς των Η.Π.Α., ξεπερνώντας τα 50.000 μίλια έρευνας και ανάπτυξης στους δρόμους. Το ProPILOT Assist συνδυάζει την υποστήριξη του οδηγού στο τιμόνι με το Έξυπνο Σύστημα Αυτόματου Ελέγχου Ταχύτητας (Intelligent Cruise Control), για χρήση σε όλες τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Είναι ένα σύστημα υποστήριξης του οδηγού τύπου "hands-on", παρά μια λειτουργία "αυτόματης" οδήγησης. Πώς λειτουργεί το ProPILOT Assist Το ProPILOT Assist έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο διαισθητικό και φιλικό προς το χρήστη, σε σύγκριση με άλλες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού. Μπορεί να συμβάλλει στο να μειωθεί η κόπωση του οδηγού και να δημιουργηθεί μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία, ειδικά για τους οδηγούς που βιώνουν καθημερινά συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Το ProPILOT Assist χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ που «βλέπουν» προς τα εμπρός, όπως και αισθητήρες με μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, που βοηθούν τον οδηγό να παραμείνει στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας του, διατηρώντας παράλληλα την ταχύτητα του οχήματος, όπως την έχει ρυθμίσει ο οδηγός. Το σύστημα υποστηρίζει τον οδηγό στο να διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ακόμα κι αν η ταχύτητα του εμπρός οχήματος πέσει αρκετά. Μπορεί επίσης να επιβραδύνει το όχημα μέχρι την πλήρη στάση, όπως και να το «κρατήσει» σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Το ProPILOT Assist αν και παρέχει υποστήριξη στο σύστημα διεύθυνσης μειώνοντας την ανάγκη για σταθερές μικρές ρυθμίσεις, εντούτοις τα χέρια του οδηγού πρέπει πάντα να βρίσκονται στο τιμόνι. Η ανίχνευση των χεριών πραγματοποιείται από τον αισθητήρα ροπής του τιμονιού που διαθέτει. Όμως η υποβοήθηση ακυρώνεται σε κακές καιρικές συνθήκες, όπως και αν οι υαλοκαθαριστήρες βρίσκονται σε χαμηλή ή υψηλή θέση. Στην περίπτωση που το σύστημα μπορεί να ανιχνεύσει τις γραμμές στη λωρίδα κυκλοφορίας, τότε αυτό μπορεί να παραμείνει ενεργό, με την προϋπόθεση ότι οι υαλοκαθαριστήρες είναι στην μεσαία σκάλα, ή αν τα φώτα ομίχλης είναι ενεργοποιημένα. Οι κινήσεις του οδηγού έχουν πάντοτε προτεραιότητα, παρακάμπτοντας το σύστημα όταν ο τελευταίος στρίβει το τιμόνι ή ενεργοποιεί το φλας, αλλά κι όταν πατηθεί το πεντάλ του γκαζιού, με το Pro Pilot Assist να μπαίνει σε προσωρινή κατάσταση αναμονής. Όταν όμως πατηθεί το φρένο ακυρώνονται τόσο το Intelligent Cruise Control, όσο και η λειτουργία διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45