Γιώργος Μούζος, 26/4/2021 - 13:17 facebook twitter linkedin Πώς οι κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας των δρόμων μπορούν να μειώσουν τα ανασφάλιστα οχήματα; Γιώργος Μούζος, 26/4/2021 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρουσα έρευνα ήρθε στο φως της δημοσιότητας από την ΙΑΜ RoadSmart, που ανέφερε πως το 90% των οδηγών επιθυμούν οι κάμερες ελέγχου ταχύτητας και κυκλοφορίας να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό παραβατικών οδηγών. Είτε αυτές οι παραβάσεις αφορούν ανασφάλιστα οχήματα, είτε παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. όπως υπερβολική ταχύτητα. Η μεγαλύτερη ανεξάρτητη αρχή για την οδική ασφάλεια στο Ηνωμένο Βασίλειο, προέτρεψε τις αστυνομικές αρχές της χώρας να χρησιμοποιήσουν τις κάμερες που είναι εγκατεστημένες στο οδικό δίκτυο για τον εντοπισμό των οχημάτων που υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας, ανασφάλιστων οχημάτων, ακόμα και για τον εντοπισμό όσων δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ (MOT ονομάζεται στη Βρετανία) ή δεν έχουν πληρώσει τα απαραίτητα τέλη κυκλοφορίας. Τα συμπεράσματα της έρευνας της IAM RoadSmart, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία, αφού αποκαλύπτει πως εννέα στους δέκα οδηγούς υποστηρίζουν ότι οι κάμερες ασφαλείας στους δρόμους θα πρέπει να «συλλαμβάνουν» όσους επιδεικνύουν την παραβατική οδηγική συμπεριφορά. Το πλέον ανησυχητικό και σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία είναι πως κάθε 20 λεπτά, ένας Βρετανός πολίτης τραυματίζεται από τροχαίο ατύχημα που έχει προκαλέσει ανασφάλιστος οδηγός! Αν μη τι άλλο ένα τραγικό ποσοστό το οποίο θα πρέπει να λυθεί πάση θυσία! Επιπλέον οι περισσότεροι από το 1/4 των οδηγών δεν γνωρίζουν πότε πρέπει να περάσουν από ΚΤΕΟ το όχημά τους, ενώ υπάρχουν περίπου 630.000 οχήματα χωρίς άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ενδεικτικό της ανάγκης για λύση στα παραπάνω προβλήματα, είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων (82%) υποστήριξε ότι οι κάμερες θα πρέπει να εκδίδουν αυτόματα πρόστιμο στους οδηγούς που παραβιάζουν τα φανάρια στις αστικές περιοχές, ενώ το 80% των οδηγών τάσσεται υπέρ της αυτόματης έκδοσης προστίμου σε όσους υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές. Ο Neil Greig, υπεύθυνος ερευνών στην IAM RoadSmart, δήλωσε: «Αυτά τα αποτελέσματα παρουσιάζουν μια πολύ σαφή εικόνα. Οι νόμιμοι αυτοκινητιστές τάσσονται υπέρ της χρήσης του υπάρχοντος εξοπλισμού από την αστυνομία ώστε οι δρόμοι μας να είναι ασφαλέστεροι από τους παραβάτες. Φυσικά, ο πρωταρχικός σκοπός είναι συλληφθούν οι οδηγοί που υπερβαίνουν το όριο ταχύτητας, ωστόσο δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός των ανασφάλιστων οχημάτων που δημιουργούν μια εξαιρετικά επικίνδυνη κατάσταση στο οδικό δίκτυο. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την υπερβολική ταχύτητα, τα ανασφάλιστα οχήματα, τα οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, καθώς και για τους οδηγούς που δεν έχουν την απαραίτητη άδεια ικανότητας οδήγησης. Εάν οι κάμερας ασφαλείας εκδίδουν κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα, θα πρέπει επίσης να παρακολουθούν ένα ευρύτερο φάσμα αδικημάτων και αυτό υποστηρίζεται από τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Η απομάκρυνση των παραβατών από τους δρόμους μας θα μπορούσε να συμβάλει σημαντικά στη μείωση του αριθμού θυμάτων από των τροχαία ατυχήματα». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50