Γιώργος Μούζος, 1/10/2020 - 14:56 facebook twitter linkedin Με ποιο τρόπο το νέο Ford Kuga μειώνει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις; Γιώργος Μούζος, 1/10/2020 facebook twitter linkedin Αυτό συμβαίνει χάρη στις τεχνολογίες Ford Co-Pilot360, συμπεριλαμβανομένων των Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Centring και Speed Sign Recognition, οι οποίες εκθειάστηκαν από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP. Το νέο πρόγραμμα δοκιμών του Euro NCAP με την ονομασία Assisted Driving αξιολογεί συστήματα που μοιράζονται τον έλεγχο του οχήματος με τον οδηγό, ο οποίος εξακολουθεί να έχει όλη την ευθύνη. Τα εν λόγω συστήματα βοηθούν στην ανίχνευση εμποδίων και κινδύνων, χαρακτηριστικό που έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και κατά συνέπεια, την μείωση των καταβολών των ασφαλιστικών αποζημιώσεων. Το νέο Ford Kuga συγκέντρωσε υπερδιπλάσιους βαθμούς από το Tesla Model 3 στην κατηγορία Driver Engagement και ξεπέρασε τα Volvo V60 και Volkswagen Passat στην κατηγορία Safety Backup κατά τη διάρκεια της 15ήμερης δοκιμής, στην οποία αξιολογήθηκε επίσης η αποτελεσματικότητα τεχνολογιών υποβοήθησης του οχήματος (Vehicle Assistance). Το σύστημα Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring του νέου Kuga χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό ραντάρ και κάμερας για να παρακολουθεί το δρόμο και τα προπορευόμενα οχήματα προσφέροντας αυτόματα τη δυνατότητα στο όχημα να συμβαδίζει με την κυκλοφορία και τη ροή της κίνησης λαμβάνοντας υπόψη και τους περιορισμούς ταχύτητας σε πολλά οδηγικά σενάρια, αποφεύγοντας έτσι τις οποίες συγκρούσεις. Για την ακρίβεια, το σύστημα Stop & Go, το οποίο διατίθεται με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο του νέου Kuga, επιτρέπει στο σύστημα ACC να σταματά τελείως το όχημα σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας με αλλεπάλληλα σταμάτα-ξεκίνα, χρησιμοποιώντας μέχρι και το 50% της συνολικής δύναμης της πέδησης. Επίσης, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να εκκινεί αυτόματα το όχημα, εάν η στάση διαρκεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Για στάσεις μεγαλύτερες των 3 δευτερολέπτων, ο οδηγός μπορεί να πιέσει ένα διακόπτη στο τιμόνι ή να πατήσει ελαφρώς το γκάζι για να ξεκινήσει. Το Speed Sign Recognition μπορεί να προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος εντός των νόμιμων ορίων παρακολουθώντας την οδική σήμανση στο πλάι του δρόμου και τις εναέριες πινακίδες για όρια ταχύτητας, πέρα από τη χρήση πληροφοριών από το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης. Εξίσου σημαντική είναι όμως η τεχνολογία Lane Centring, η οποία παρακολουθεί τις διαγραμμίσεις του οδοστρώματος και μπορεί να εφαρμόσει ελαφριά αλλά αισθητή ροπή στο τιμόνι, ώστε το όχημα να διατηρηθεί στο κέντρο της λωρίδας, όταν το ACC είναι ενεργοποιημένο. Σχεδιασμένο για να υποστηρίζει τους οδηγούς σε ταχύτητες έως 200 km/h, η τεχνολογία είναι σε θέση να προσφέρει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις στην περίπτωση που εντοπίσει ότι ο οδηγός δεν ασκήσει στο τιμόνι την απαραίτητη ροπή. Έτσι η πιθανότητα ατυχήματος λόγω ακούσιας αλλαγής λωρίδας απλά μηδενίζεται. Το νέο Kuga διαθέτει επίσης προηγμένες τεχνολογίες που είναι σχεδιασμένες για την πρόληψη των ατυχημάτων ή τη μείωση των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης, συμπεριλαμβανομένων των Blind Spot Assist και Intersection Assist – που πραγματοποιούν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους – καθώς και του Pre-Collision Assist με Active Braking. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50