close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Χρήση της μάσκας: Τι ισχύει με τις μετακινήσεις & την ταξιδιωτική ασφάλιση;
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
29/7/2020 - 14:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Χρήση της μάσκας: Τι ισχύει με τις μετακινήσεις & την ταξιδιωτική ασφάλιση;

Γιώργος Μούζος, 29/7/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι κανόνες χρήσης μάσκας έγιναν πιο αυστηροί από σήμερα, 29 Ιουλίου 2020, λόγω της αύξησης του αριθμού των κρουσμάτων. Μπορεί στα καταστήματα λιανικής να έγινε τώρα υποχρεωτική, όμως στα μέσα μεταφοράς ήταν από την πρώτη στιγμή.

Χθες στις ανακοινώσεις του ο Νίκος Χαρδαλιάς μας γνωστοποίησε όλες τις αλλαγές γύρω από τη χρήση μάσκας που έφερε η μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων, όμως σε ότι αφορά τα μέσα μεταφοράς τα πράγματα παρέμειναν ως είχαν. Έτσι λοιπόν, η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλα τα μέσα μεταφοράς επιβατών για όλους. Το ίδιο ισχύει και στις αερομεταφορές και στα πλοία. Δηλαδή αφορά Μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, ΚΤΕΛ, ταξί και όλα τα επαγγελματικά οχήματα. Μόνο στα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά αυτοκίνητα δεν είναι υποχρεωτική.

Παράλληλα, τα αρμόδια υπουργεία, ενθαρρύνουν τη χρήση των ηλεκτρονικών εφαρμογών, όπου αυτές είναι διαθέσιμες, για υπηρεσίες όπως η έκδοση και η επικύρωση εισιτηρίων.  Οι επιβάτες τηρούν αποστάσεις 1-1,5 μέτρο στους χώρους αναμονής και κατά την επιβίβασή τους στα μέσα.

Καμία αλλαγή δεν υπάρχει και στα αεροπλάνα! 

Η επιβίβαση στα αεροπλάνα γίνεται τμηματικά ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και πραγματοποιείται μόνο από την εμπρόσθια θύρα. Όπου είναι εφικτό, οι επιβάτες μετακινούνται από την αίθουσα αναμονής στο αεροσκάφος πεζοί, ενώ όταν γίνεται η χρήση του λεωφορείου τηρείται το όριο του 50% της χωρητικότητα του. Συσκευασίες με νερό, αντισηπτικό και σνακ βρίσκονται τοποθετημένες στην είσοδο του αεροσκάφους ή στην πύλη επιβίβασης ώστε οι επιβάτες να τις παραλαμβάνουν χωρίς παρέμβαση τρίτου. Αμέσως μετά την άφιξη στο αεροδρόμιο, το αεροσκάφος να υποβάλλεται σε καθαρισμό καμπίνας με ενισχυμένο πρόγραμμα αντισηψίας, πριν παραδοθεί για τη συνέχιση των πτήσεων του.

Οι τουρίστες επιλέγουν πλέον την ταξιδιωτική ασφάλιση!

Ο τουρισμός έχει αρχίσει δειλά, δειλά να ενεργοποιείται, όμως φαίνεται πως έχουν υπάρξει σημαντικές αλλαγές στην νοοτροπία των ταξιδιωτών. Αυτό τουλάχιστον αποκάλυψε η έρευνα της Europ Assistance για λογαριασμό της Ipsos. 

Σύμφωνα με τις απαντήσεις τουριστών από 11 χώρες, το 54% των ερωτηθέντων, θα επέλεγε την «ξεγνοιασιά» της ταξιδιωτικής ασφάλειας από μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό που άγγιξε το 62%, ανέφερε πως θέλει να έχει υποστήριξη για όσο διάστημα παραμείνει σε καραντίνα μετά την επιστροφή από τον προορισμό της επιλογής του. Όμως νέες οδηγίες έδωσε και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) σχετικά με την ταξιδιωτική ασφάλιση. 

Όπως ανέφεραν οι ιθύνοντες του οργανισμού η ταξιδιωτική ασφάλιση αποτελεί ένα ζωτικό τμήμα της ταξιδιωτικής και τουριστικής εμπειρίας παρέχοντας ηρεμία στους ταξιδιώτες. 

Οι οδηγίες του WTTC αναλύονται σε 5 πυλώνες:

  • Λειτουργική Ετοιμότητα \ Ετοιμότητα Προσωπικού
  • Ασφαλής Εμπειρία
  • Ανάκτηση της εμπιστοσύνης και της αισιοδοξίας
  • Καινοτομία
  • Εφαρμογή κατάλληλων πρακτικών.
  • Τα κυριότερα σημεία των νέων οδηγιών είναι τα εξής:

Πιο συγκεκριμένα:

  • Όλοι οι οργανισμοί πρέπει να παρέχουν σχέδια διαχείρισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένης και της αντιμετώπισης του Κορωνοϊού, στις ασφαλιστικές εταιρίες, με τα σχέδια να είναι ακριβή και πρακτικά. 
  • Το προσωπικό πρέπει να έχει ενημερωθεί για τα μέτρα που έχουν ληφθεί καθώς και για τα ασφαλιστικά προϊόντα που τους καλύπτουν
  • Οι ασφαλιστικές εταιρίες πρέπει να διασφαλίσουν πως οι έλεγχοι θα εντοπίζουν κενά και θα παρέχουν τους κατάλληλους συνεργάτες και τους παρόχους ώστε να διαβεβαιώνεται η παροχή της απαραίτητης κάλυψης
  • Οι ασφαλιστικές εταιρίες πρέπει να δημιουργήσουν μία γενική ασφαλιστική κάλυψη και σχέδια διαχείρισης κινδύνου με στόχο να παρέχεται ασφάλεια στους πελάτες
  • Διασφάλιση της γνώσης των όρων, των προϋποθέσεων και της ορίων της κάλυψης των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Οι ασφαλιστικές εταιρίες πρέπει να δημιουργήσουν μία ελάχιστη βάση υποχρεωτικής κάλυψης για τους κινδύνους που παρουσιάζει ο Κορωνοϊός
  • Ενημέρωση όσων ταξιδιωτών δε γνωρίζουν τον κίνδυνο στον οποίο θα εκτεθούν και παρουσίαση της κατάλληλης κάλυψης.

Όπως τόνισε κι η πρόεδρος και CEO του UNWTO, Gloria Guevara, η σημασία της κατάλληλης ασφαλιστικής κάλυψης στα ταξίδια και τον τουρισμό, είναι εξαιρετικά σημαντική, μιας και μέσω αυτής θα ανακτηθεί η εμπιστοσύνη ξανά σε ότι αφορά τον ταξιδιωτικό κλάδο. Δηλώσεις επί του θέματος έκανε κι η Πρόεδρος του Aon Affinity Travel Practice και μέλος του WTTC, Beth Godlin, η οποία τόνισε τη σημασία των παροχών ταξιδιωτικής ασφάλισης, αναφέροντας πως η παγκόσμια πανδημία έχει επηρεάσει τις εταιρίες, οι οποίες έχουν αναπτύξει τρόπους με τους οποίους τα προϊόντα τους θα μπορούν να στηρίξουν τους ταξιδιώτες και τον κλάδο.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • μάσκα
  • μετακινήσεις
  • ταξιδιωτική ασφάλεια
  • ταξιδιωτική ασφάλιση
  • έρευνα
  • Europ Assistance
  • Ipsos

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
    Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43

    Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας

  • Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
    Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40

    Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

  • Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
    Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50

    Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους

  • Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04

    Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

  • Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!

    Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»...
    Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
  • Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά

    Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια...
    Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
  • Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή;

    Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε...
    Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
  • Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται

    Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,...
    Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
  • Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)

    Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά...
    Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
  • Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;

    Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα...
    Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube