Γιώργος Μούζος, 9/7/2020 - 08:16 facebook twitter linkedin Πού θα επενδύσει 5 δις ευρώ η SEAT; Γιώργος Μούζος, 9/7/2020 facebook twitter linkedin Η επένδυση αφορά νέα R&D projects για την ανάπτυξη μοντέλων στο Τεχνικό Κέντρο της SEAT, ειδικά για την ηλεκτροποίηση της γκάμας, καθώς και για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις στα εργοστάσια Martorell, Barcelona και Componentes. Με αυτήν την επένδυση, η SEAT προετοιμάζεται να αναπτύξει νέα μοντέλα και να αναλάβει την παραγωγή νέων έργων που θα εξασφαλίσουν την απασχόληση και θα ενισχύσουν το μέλλον της εταιρείας. Ο Πρόεδρος της SEAT Carsten Isensee υπογράμμισε ότι «αυτό το επενδυτικό σχέδιο είναι ο τρόπος να αντιμετωπίσουμε το μέλλον με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία, έτσι ώστε να έχουμε μια ισχυρότερη, πιο καινοτόμο και πιο βιώσιμη εταιρεία. Η πρόθεση μας είναι ότι το Martorell θα κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 και μετά, όταν η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει αναπτυχθεί». Σημείωσε επίσης ότι «στόχος μας είναι να καθοδηγήσουμε τον μετασχηματισμό του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία. Για να διασφαλίσουμε το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία χρειαζόμαστε τη συνεργασία των κεντρικών, περιφερειακών και τοπικών διοικήσεων. Το σχέδιο που παρουσίασε η Ισπανική Κυβέρνηση είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση για να συνεχίσει να αναπτύσσει τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας». Μέτρια αισιοδοξία για το δεύτερο εξάμηνο του έτους Ο κ. Carsten Isensee, αξιολόγησε επίσης την κατάσταση των πρώτων έξι μηνών του έτους, μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού. Ο Isensee δήλωσε ότι «το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν πιθανώς ένα από τα πιο δύσκολα στην ιστορία της SEAT. Τα οικονομικά έτη 2020 και 2021 αναμενόταν να είναι δύσκολα και τώρα πρέπει να προσθέσουμε και τον πολύ σοβαρό αντίκτυπο του COVID-19 στην αυτοκινητοβιομηχανία». Παράλληλα εξέφρασε μέτρια αισιοδοξία για την πρόοδο της επιχείρησης τους επόμενους μήνες: «τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε αρχίσει να βλέπουμε μια μικρή βελτίωση καθώς ξαναρχίσαμε την δραστηριότητα μας. Είμαστε σίγουροι για ανάκαμψη, τουλάχιστον εν μέρει, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020». Από βιομηχανική άποψη, το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell ανέκτησε σχεδόν τελείως το ρυθμό παραγωγής που είχε πριν από τον κορονοϊό και σήμερα παράγει περίπου 1.900 οχήματα ημερησίως, ενώ τα εργοστάσια της Βαρκελώνης και της Componentes είναι επίσης κοντά στο να επιστρέψουν σε όγκους παραγωγής προ-κορονοϊού. Το εργοστάσιο στο Martorell ξεκινά τώρα το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το οποίο θα σηματοδοτηθεί από την έναρξη παραγωγής του νέου Formentor, του πρώτου μοντέλου 100% CUPRA και του νέου plug-in υβριδικού Leon. Και τα δύο οχήματα θα κατασκευάζονται στη γραμμή 2 στο εργοστάσιο Martorell. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00