Γιώργος Μούζος, 11/5/2020 - 15:09 facebook twitter linkedin Η SEAT καλύπτει για επιπλέον 3 μήνες τους πελάτες της! Γιώργος Μούζος, 11/5/2020 facebook twitter linkedin Η SEAT αποφάσισε να επεκτείνει κατά τρεις μήνες την εγγύηση για τα οχήματά της εκείνα των οποίων η κάλυψη έληγε κανονικά τους μήνες Μάρτιο έως Μάιο 2020, ως συνέπεια της κατάστασης που προκλήθηκε από το COVID-19. Λόγω των περιορισμών της κίνησης των πολιτών, είναι πιθανό ορισμένοι από αυτούς, των οποίων η εγγύηση των αυτοκινήτων τους έληγε κανονικά τον Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο του 2020, να μην έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν τα Εξουσιοδοτημένα SEAT Service. Ως εκ τούτου, η κάλυψη θα επεκταθεί για τρεις επιπλέον μήνες για συμβόλαια εγγύησης που έχουν λήξει ή θα λήξουν μεταξύ 1ης Μαρτίου 2020 και 31ης Μαΐου 2020. Η επέκταση αυτή είναι δωρεάν για τον πελάτη και ισχύει τόσο για τη βασική συμβατική εγγύηση για νέα οχήματα, όσο και για την επέκταση εγγύησης SEAT, προκειμένου να προσφέρει σε όλους τους πελάτες τους υψηλότερους δυνατούς όρους ασφάλεια και να διευκολύνει την κινητικότητά τους. Αυτό το μέτρο είναι μια προσφορά της SEAT σε πλήρως εθελοντική βάση για τους πελάτες της, χωρίς να υποδηλώνει αναγνώριση νομικής υποχρέωσης ή άλλης σχετικής υποχρέωσης στο μέλλον. Επιπλέον, η SEAT εργάζεται σκληρά σε όλες τις αγορές της με τα Επίσημα Δίκτυα Αντιπροσώπων και Εξουσιοδοτημένων Service προκειμένου να προσαρμόσει τις υπηρεσίες και τις διαδικασίες της, διασφαλίζοντας έτσι όχι μόνο την ασφάλεια των πελατών της, αλλά και καθιερώνοντας την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών και πλεονεκτημάτων από το Eξουσιοδοτημένο Δίκτυο SEAT Service. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04 Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55