Γιώργος Μούζος, 5/6/2020 - 15:58 facebook twitter linkedin Mercedes C200: Πολυτέλεια και τεχνολογία σε ένα! Γιώργος Μούζος, 5/6/2020 facebook twitter linkedin Η νέα τεχνολογία των αυτοκινήτων θέλει την υβριδική τεχνολογία να αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στην σημερινή αυτοκίνηση. Ένα πολυτελές παράδειγμα για τη παραπάνω διαπίστωση είναι η νέα Mercedes C-Class, η οποία επωφελείται από την νέα EQ «ήπια» υβριδική τεχνολογία της μάρκας. Τα οφέλη; Εξαιρετική απόδοση και λογική κατανάλωση καυσίμου. Βέβαια πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση του μοντέλου, εσείς ως ασφαλιστικοί σύμβουλοι, σε έναν πελάτη με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η τιμή του οποίου ξεκινάει από τα 41.200 ευρώ, επιβάλλεται να του προσφέρεται ένα πακέτο μικτής ασφάλισης, ώστε να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Μια κάλυψη η οποία είναι εξαιρετικά σημαντική, μιας και η μικτή ασφάλεια είναι η πληρέστερη κάλυψη που μπορεί κάποιος να έχει και είναι αυτή που σε μια δύσκολη στιγμή θα σώσει την κατάσταση κι όχι το ματόχαντρο στον καθρέπτη. Η Mercedes C-Class είναι ένα μοντέλο που είναι συνυφασμένο με την πολυτέλεια και το υψηλού επιπέδου lifestyle. Πέρα από αυτό, η C-Class είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της μάρκας, το οποίο πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των μεσαίων premium σεντάν αρκετά χρόνια τώρα. Το μεγαλύτερο νέο όμως στην C-Class όπου και δοκιμάσαμε, είναι πώς απέκτησε μεταξύ άλλων εκτός από τις diesel ή βενζινοκίνητες εκδόσεις της και επιλογές με «ήπια» υβριδική τεχνολογία, που στόχο έχουν να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση, αλλά και παράλληλα να προσφέρουν πολύ καλή απόδοση. Τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας Ο turbo κινητήρας της C 200 προσφέρει 184 ίππους και 280 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 48-Volt και έναν εναλλάκτη/γεννήτρια (σύστημα EQ Boost), που φροντίζει να ενισχύει το έργο του κινητήρα κατά τις επιταχύνσεις ή όταν απαιτείται γρηγορότερο ανέβασμα των στροφών για γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Το σύστημα αυτό προσφέρει επιπλέον 14 ίππους ισχύος και 160 Nm ροπής, ενώ κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι ή φρενάρει, ανακτάται ενέργεια, η οποία φορτίζει τη μπαταρία των 48V που παρέχει το απαιτούμενο ρεύμα. Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της Mercedes, το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία. Στο δρόμο, το σύνολο αυτό θα ικανοποιήσει τον μέσο οδηγό, μιας και προσφέρει την απαιτούμενη δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ όταν οι απαιτήσεις είναι αυξημένες, η έξτρα δύναμη και ροπή καλύπτει τυχόν κενά. Φυσικά στο πεδίο των επιδόσεων σημαντικό ρόλο παίζει και το κιβώτιο ταχυτήτων που είναι άμεσο, με τις εναλλαγές των ταχυτήτων να είναι σβέλτες. Το μοτέρ ξεχωρίζει με την πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση κρατά εκτός καμπίνας κάθε είδους μηχανικό θόρυβο. Σε ότι αφορά τη κατανάλωση, για τα δεδομένα του αυτοκινήτου, διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, όπου κατά τη δοκιμή μας δεν ξεπέρασε τα 7,8 λτ./100 χλμ. Ασφάλεια κι άνεση NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το δίπτυχο με το οποίο ξεχωρίζει σε κάθε είδους διαδρομή η Mercedes C 200! Μόλις κλείσετε τη πόρτα, αυτομάτως θα νιώσετε ότι έχετε μεταφερθεί σε ένα ασφαλές κι απομονωμένο περιβάλλον, αφού η ηχομόνωση είναι εξαιρετική. Από τα πρώτα χιλιόμετρα γίνεται αντιληπτό, ότι η C-Class προσφέρει εξαιρετική άνεση κι ασφάλεια. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, η ευθυβολία κι η σταθερότητα του αυτοκινήτου παραμένει εξαιρετική ακόμα και με απαγορευτικά χιλιόμετρα στο κοντέρ. Στο ίδιο ασφαλές μοτίβο θα κινηθείτε και σε επαρχιακό δρόμο, όπου θα απολαύσετε το στιβαρό πάτημα, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό, όσο κι αν το πιέσετε. Για τους πιο απαιτητικούς η Mercedes προσφέρει 5 διαφορετικά set-up οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, Sport+, Individual) που διαμορφώνουν την απόκριση του μοτέρ και του κιβωτίου, καθώς και την αίσθηση του τιμονιού ανάλογα με τις συνθήκες. Το Eco και το Comfort ενδείκνυνται για τις περισσότερες των περιπτώσεων. Τεχνολογικά προηγμένο κι άνετο εσωτερικό Σε ότι αφορά την καμπίνα, η C-Class διακρίνεται για τις τεχνολογικές πινελιές που προσφέρει, όπως η νέα κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών (ανήκει βέβαια στον προαιρετικό εξοπλισμό) για το σύστημα πολυμέσων που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, αλλά και τα touch κουμπιά πάνω στο τιμόνι για το χειρισμό διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου, που είναι αρκετά εύκολα στη χρήση. Σε ότι αφορά την ποιότητα, αυτή είναι σε υψηλό επίπεδο, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι εξαιρετικά, ενώ η συναρμογή και το φινίρισμα δεν επιδέχονται κριτικής. Οι χώροι επαρκούν για 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 435 λίτρων βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας. Αναμφίβολα η Mercedes C-Class δεν είναι ένα μοντέλο που χρειάζεται συστάσεις, μιας και το όνομά της είναι συνώνυμο της ασφάλειας και της πολυτέλειας. Με το «ήπια» υβριδικό σύστημα EQ Boost αποκτά ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον, προσφέροντας παράλληλα την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα στις επιδόσεις και στην οικονομία καυσίμου! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00