Γιώργος Μούζος, 10/4/2020 - 14:22 facebook twitter linkedin Mercedes Benz A-Class Sedan 180d 7G-DCT: Ασφάλεια και πρακτικότητα σε ένα! Γιώργος Μούζος, 10/4/2020 facebook twitter linkedin Μπορεί τα sedan αμαξώματα να μην τα προτιμάει πλέον το αγοραστικό κοινό όπως στο παρελθόν, όμως η Mercedes με την έκδοση της A-Class Sedan, δηλώνει την ισχυρή της παρουσία, με την πολυτέλεια και το prestige που διακατέχει όλα τα μοντέλα της. Πρόσθετη αξία η αυξημένη πρακτικότητα! Για να απολαμβάνεται όμως ότι προσφέρει το μοντέλο της γερμανικής μάρκας υπάρχει κάτι που είναι επιβεβλημένο: Η μικτή ασφαλιστική κάλυψη! Έτσι ο χρήστης της A-Class Sedan θα μπορεί να την χαίρεται για πολλά χρόνια γνωρίζοντας ότι η ασφαλιστική του εταιρεία θα του παρέχει την προστασία που χρειάζεται! Η Mercedes A-Class Sedan τοποθετείται ανάμεσα στην hatchback version της και στην πιο σπορ και νεανική Mercedes CLA, καλύπτοντας μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. H Mercedes A-Class Sedan «πατάει» στο ίδιο πάτωμα με την hatchback A-Class, με το μήκος του αμαξώματος να είναι μεγαλύτερο κατά 130 χλστ. (4.549 χλστ. για την sedan), ενώ μεγαλύτερος και κατά 50 λίτρα, είναι ο χώρος αποσκευών, αγγίζοντας στο σύνολο τα 420! Πλούσια γκάμα κινητήρων και ισχυρό παρουσιαστικό! Το νέο μοντέλο της γερμανικής μάρκας προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η τιμή διάθεσής της ξεκινάει από τα 27.911 ευρώ για την έκδοση Α 180, ενώ η αντίστοιχη έκδοση πετρελαίου (την οποία και δοκιμάζουμε) τιμολογείται από 30.300 ευρώ. Σχεδιαστικά η A-Class Sedan ασπάζεται την αιχμηρή σχεδιαστική εμφάνιση που γνωρίσαμε και στην hatchback έκδοση του μοντέλου, όπου το εμπρόσθιο μέρος είναι ολόιδιο. Ξεχωρίζει το χαμηλότερο ρύγχος με τους νέους πιο λεπτούς προβολείς με το LED περίγραμμα, αλλά και την μεγάλη εξάγωνη μάσκα! Η μεγάλη διαφορά υπάρχει σαφώς στο οπίσθιο τμήμα του αυτοκινήτου. Εκεί διακρίνουμε τον τρίτο όγκο, ο οποίος έχει σχεδιαστεί διακριτικά, ώστε το συνολικό αποτέλεσμα να είναι αρκετά εύπεπτο. Η οροφή χαμηλώνει πολύ διακριτικά, σε μια προσπάθεια να θυμίσει λίγο από CLA, έχοντας μάλιστα και τον ίδιο εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή, που αγγίζει το 0,22. Ποιοτική και τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα Η σχεδίαση της καµπίνας της Mercedes A-Class Sedan 180 d, ακολουθεί κατά γράμμα τη σχεδιαστική νόρμα της hatchback έκδοσης. Οι δυο ψηφιακές οθόνες, οι οποίες στο αυτοκίνητο της δοκιμής µας ήταν αµφότερες στη µέγιστη διαγώνιο που είναι διαθέσιμες, δηλαδή στις 10,25 ίντσες πραγματικά κλέβουν τις εντυπώσεις. Για την κατασκευή της καμπίνας γίνεται χρήση μαλακών και ποιοτικών υλικών, με την κονσόλα να διαθέτει πολύ καλή συναρμογή. Στην βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν τα χειριστήρια αεροπορικού τύπου και το -όχι ιδιαίτερα εύχρηστο- touchpad για το σύστημα infotainment. Βέβαια το τελευταίο ο χρήστης μπορεί να το «δουλέψει» και μέσω της οθόνης αφής, αλλά και με φωνητικές εντολές. Οι προσφερόμενοι χώροι ικανοποιούν, όπου τέσσερις επιβάτες και οι αποσκευές τους θα μεταφερθούν με άνεση. Πολύ καλός ο 1.500άρης diesel κινητήρας! Ο βασικός κινητήρας diesel των 1.5 λίτρων, στην αναβαθμισμένη εκδοχή του αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.αλ. Για την περίσταση συνδυάζεται αποκλειστικά µε αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη επτά σχέσεων, που διακρίνεται για την οµαλή λειτουργία του. Προτεραιότητα έχει δοθεί στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 5.8 λτ./100 χλμ. Άνεση κι ασφάλεια σε κάθε διαδρομή! Με το που θα βρεθείτε πίσω από το τιμόνι της Mercedes A-Class Sedan 180 d θα καταλάβετε ότι σκοπός των ανθρώπων της Mercedes ήταν να προσφέρουν στο χρήστη εξαιρετική άνεση. Η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης (Mercedes γαρ) αφήνοντας εκτός καμπίνας ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και σε συνθήκες πίεσης προσφέρει απλόχερα πρόσφυση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι κι αυτό αισθητά καλύτερο από το προηγούμενο, με σωστό βάρος και άρτια πληροφόρηση. Άξια αναφοράς και τα δυνατά και με σωστή αίσθηση φρένα, τα οποία ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 26/06/2025 - 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04 Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή;
Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05 Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00 Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW; Η νέα BMW M2 CS ανεβάζει τον πήχη σε πολυτέλεια, επιδόσεις και ασφάλεια. Tι πρέπει να γνωρίζετε ως επαγγελματίας ασφαλιστής; Η... Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00
Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11