Γιώργος Μούζος, 10/4/2020 - 14:22 facebook twitter linkedin Mercedes Benz A-Class Sedan 180d 7G-DCT: Ασφάλεια και πρακτικότητα σε ένα! Γιώργος Μούζος, 10/4/2020 facebook twitter linkedin Μπορεί τα sedan αμαξώματα να μην τα προτιμάει πλέον το αγοραστικό κοινό όπως στο παρελθόν, όμως η Mercedes με την έκδοση της A-Class Sedan, δηλώνει την ισχυρή της παρουσία, με την πολυτέλεια και το prestige που διακατέχει όλα τα μοντέλα της. Πρόσθετη αξία η αυξημένη πρακτικότητα! Για να απολαμβάνεται όμως ότι προσφέρει το μοντέλο της γερμανικής μάρκας υπάρχει κάτι που είναι επιβεβλημένο: Η μικτή ασφαλιστική κάλυψη! Έτσι ο χρήστης της A-Class Sedan θα μπορεί να την χαίρεται για πολλά χρόνια γνωρίζοντας ότι η ασφαλιστική του εταιρεία θα του παρέχει την προστασία που χρειάζεται! Η Mercedes A-Class Sedan τοποθετείται ανάμεσα στην hatchback version της και στην πιο σπορ και νεανική Mercedes CLA, καλύπτοντας μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. H Mercedes A-Class Sedan «πατάει» στο ίδιο πάτωμα με την hatchback A-Class, με το μήκος του αμαξώματος να είναι μεγαλύτερο κατά 130 χλστ. (4.549 χλστ. για την sedan), ενώ μεγαλύτερος και κατά 50 λίτρα, είναι ο χώρος αποσκευών, αγγίζοντας στο σύνολο τα 420! Πλούσια γκάμα κινητήρων και ισχυρό παρουσιαστικό! Το νέο μοντέλο της γερμανικής μάρκας προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η τιμή διάθεσής της ξεκινάει από τα 27.911 ευρώ για την έκδοση Α 180, ενώ η αντίστοιχη έκδοση πετρελαίου (την οποία και δοκιμάζουμε) τιμολογείται από 30.300 ευρώ. Σχεδιαστικά η A-Class Sedan ασπάζεται την αιχμηρή σχεδιαστική εμφάνιση που γνωρίσαμε και στην hatchback έκδοση του μοντέλου, όπου το εμπρόσθιο μέρος είναι ολόιδιο. Ξεχωρίζει το χαμηλότερο ρύγχος με τους νέους πιο λεπτούς προβολείς με το LED περίγραμμα, αλλά και την μεγάλη εξάγωνη μάσκα! Η μεγάλη διαφορά υπάρχει σαφώς στο οπίσθιο τμήμα του αυτοκινήτου. Εκεί διακρίνουμε τον τρίτο όγκο, ο οποίος έχει σχεδιαστεί διακριτικά, ώστε το συνολικό αποτέλεσμα να είναι αρκετά εύπεπτο. Η οροφή χαμηλώνει πολύ διακριτικά, σε μια προσπάθεια να θυμίσει λίγο από CLA, έχοντας μάλιστα και τον ίδιο εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή, που αγγίζει το 0,22. Ποιοτική και τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα Η σχεδίαση της καµπίνας της Mercedes A-Class Sedan 180 d, ακολουθεί κατά γράμμα τη σχεδιαστική νόρμα της hatchback έκδοσης. Οι δυο ψηφιακές οθόνες, οι οποίες στο αυτοκίνητο της δοκιμής µας ήταν αµφότερες στη µέγιστη διαγώνιο που είναι διαθέσιμες, δηλαδή στις 10,25 ίντσες πραγματικά κλέβουν τις εντυπώσεις. Για την κατασκευή της καμπίνας γίνεται χρήση μαλακών και ποιοτικών υλικών, με την κονσόλα να διαθέτει πολύ καλή συναρμογή. Στην βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν τα χειριστήρια αεροπορικού τύπου και το -όχι ιδιαίτερα εύχρηστο- touchpad για το σύστημα infotainment. Βέβαια το τελευταίο ο χρήστης μπορεί να το «δουλέψει» και μέσω της οθόνης αφής, αλλά και με φωνητικές εντολές. Οι προσφερόμενοι χώροι ικανοποιούν, όπου τέσσερις επιβάτες και οι αποσκευές τους θα μεταφερθούν με άνεση. Πολύ καλός ο 1.500άρης diesel κινητήρας! Ο βασικός κινητήρας diesel των 1.5 λίτρων, στην αναβαθμισμένη εκδοχή του αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.αλ. Για την περίσταση συνδυάζεται αποκλειστικά µε αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη επτά σχέσεων, που διακρίνεται για την οµαλή λειτουργία του. Προτεραιότητα έχει δοθεί στην μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 5.8 λτ./100 χλμ. Άνεση κι ασφάλεια σε κάθε διαδρομή! Με το που θα βρεθείτε πίσω από το τιμόνι της Mercedes A-Class Sedan 180 d θα καταλάβετε ότι σκοπός των ανθρώπων της Mercedes ήταν να προσφέρουν στο χρήστη εξαιρετική άνεση. Η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης (Mercedes γαρ) αφήνοντας εκτός καμπίνας ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και σε συνθήκες πίεσης προσφέρει απλόχερα πρόσφυση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι κι αυτό αισθητά καλύτερο από το προηγούμενο, με σωστό βάρος και άρτια πληροφόρηση. Άξια αναφοράς και τα δυνατά και με σωστή αίσθηση φρένα, τα οποία ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
Γιώργος Μούζος, 22/09/2025 - 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55 Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας; Μήπως η ανανέωση κρίνεται και από άλλους παράγοντες και δεν είναι μόνο θέμα τιμής; Πώς μπορείτε να διατηρήσετε το χαρτοφυλάκιο... Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57
Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται και για τις κρυμμένες πινακίδες προβλέπει αυστηρά πρόστιμα, μέσω του άρθρου 94! Τι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55
Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς Η παραποίηση των χιλιομέτρων που έχουν διανύσει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για την ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα, επηρεάζοντας... Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55
Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις! Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την... Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες... Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις... Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50