Γιώργος Μούζος, 4/6/2020 - 15:48 facebook twitter linkedin Πώς κινήθηκε ο ρυθμός των τροχαίων ατυχημάτων κατά τη καραντίνα; Τι γίνεται μετά την άρση των περιορισμών; Γιώργος Μούζος, 4/6/2020 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ΕΛΣΤΑΤ (Ελληνική Στατιστική Αρχή), τα τροχαία ατυχήματα μειώθηκαν κατά 39,6%, απόρροια των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν λόγω του κορονοϊού. Μια πανδημία που μας ανάγκασε να μείνουμε στα σπίτια μας και κατά συνέπεια να χρησιμοποιούμε στο ελάχιστο ή και καθόλου τα αυτοκίνητά μας ή τα δίκυκλα μας. Κάτι που έφερε και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, όπου σε πανελλήνιο επίπεδο καταγράφηκαν 507 τροχαία, την ώρα που ο αντίστοιχος αριθμός για το 2019 ήταν 839, στον ίδιο μήνα και 890 το 2018. Σε αυτά τα τροχαία υπήρξαν δυστυχώς 24 νεκροί, 26 βαριά τραυματισμένοι και 545 ελαφρά τραυματισμένοι. Τον περσινό Μάρτιο θρηνήσαμε 39 νεκρούς, είχαμε 40 βαριά τραυματίες και 977 άτομα που τραυματίστηκαν, αλλά όχι σοβαρά. Τα ποσοστά είναι μειωμένα κατά 38,5% σε ότι αφορά τα θύματα, 35% στους βαριά τραυματισμένους και 44,2% στους ελαφρά τραυματισμένους. Τα νούμερα αναμένεται να είναι ακόμα περισσότερο μειωμένα για το μήνα Απρίλιο, μιας κι η απαγόρευση κυκλοφορίας άρχισε στα τέλη Μαρτίου. Κάτι που φέρει κι όφελος για τις ασφαλιστικές εταιρείες, μιας κι οι αποζημιώσεις είναι κι αυτές με την σειρά τους μειωμένες. Επανήλθαμε στην κανονικότητα Όμως με τη λήξη της καραντίνα στις 4 Μαΐου, υπήρξε ακόμα κι από την πρώτη εβδομάδα, μια έκρηξη παραβατικότητας σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας. Έτσι από τις 4 έως 10 Μαΐου 2020, όπου και πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε 17.320 οχήματα, βεβαιώθηκαν συνολικά 3.371 παραβάσεις σε όλη την επικράτεια, όπου οι 3.309 αφορούσαν υπερβολική ταχύτητα και οι 62 παραβάσεις για μη χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης και προστασίας κατά την μεταφορά παιδιών. Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (341), της Αττικής (270), της Πιερίας (269), των Σερρών (210), της Κορινθίας (207) και της Κοζάνης (144). Το λυπηρό είναι ότι οι ασυνείδητοι οδηγοί επέστρεψαν στις παλιές τους συνήθειες, θέτοντας σε κίνδυνο πλήθος άλλων χρηστών στο δρόμο, ενώ αυξήθηκαν αρκετά κι οι κόντρες στα γνωστά παραλιακά στέκια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44