Γιώργος Μούζος, 27/3/2019 - 15:03 facebook twitter linkedin Αυτοκίνητο: Υποχρεωτικός περιορισμός της τελικής ταχύτητας από την Ε.Ε. Γιώργος Μούζος, 27/3/2019 facebook twitter linkedin Υψηλής προτεραιότητας είναι για την Ε.Ε. η οδική ασφάλεια, μιας και πλέον προωθεί μια σειρά μέτρων, αλλά και υποχρεωτικών συστημάτων ασφαλείας που πρέπει πλέον να έχουν τα νέα μοντέλα που θα πωλούνται από το 2022 κι έπειτα. Πέρα όλων αυτών που σας αναφέραμε χθες, (δείτε εδώ) πλέον μπαίνει υποχρεωτικός «κόφτης» και στην τελική ταχύτητα των νέων μοντέλων. Από το 2022 η χρήση νέων τεχνολογιών ασφάλειας θα καταστεί υποχρεωτική σε ευρωπαϊκά οχήματα και πιο συγκεκριμένα θα υπάρχουν εννέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, εκ των οποίων θα είναι κι ο υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Οι υποχρεωτικοί περιοριστές ταχύτητας και καταγραφείς δεδομένων (Intelligent Speed Assistance, ISA) θα ενσωματωθούν σε όλα τα νέα μοντέλα που θα πωλούνται στην Ευρώπη από το 2022. Τα νέα συστήματα θα χρησιμοποιούν δεδομένα από το GPS, αλλά και από τις κάμερες αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας, για να καθορίζουν την ταχύτητα που κινείται το αυτοκίνητο, ώστε αυτή να είναι εντός του ορίου. Αν όμως ο οδηγός οδηγεί πάνω από το όριο ταχύτητας για συγκεκριμένο χρονικό όριο, τότε αρχικά θα λαμβάνει μια ηχητική προειδοποίηση, ενώ αν δεν συμμορφωθεί με το όριο θα υπάρχει κι οπτική προειδοποίηση, μέχρις ότου το όχημα να κινηθεί ξανά στο όριο ταχύτητας, ή πιο αργά. Η ισχύς του κινητήρα θα περιορίζεται, κάτι που θα μπορεί να παρακαμφθεί αν οδηγός πατήσει τέρμα το πεντάλ του γκαζιού. Ωστόσο το σύστημα θα ενεργοποιείται εκ νέου κάθε φορά που θα ξεκινά το αυτοκίνητο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10