Γιώργος Μούζος, 27/3/2019 - 15:03 facebook twitter linkedin Αυτοκίνητο: Υποχρεωτικός περιορισμός της τελικής ταχύτητας από την Ε.Ε. Γιώργος Μούζος, 27/3/2019 facebook twitter linkedin Υψηλής προτεραιότητας είναι για την Ε.Ε. η οδική ασφάλεια, μιας και πλέον προωθεί μια σειρά μέτρων, αλλά και υποχρεωτικών συστημάτων ασφαλείας που πρέπει πλέον να έχουν τα νέα μοντέλα που θα πωλούνται από το 2022 κι έπειτα. Πέρα όλων αυτών που σας αναφέραμε χθες, (δείτε εδώ) πλέον μπαίνει υποχρεωτικός «κόφτης» και στην τελική ταχύτητα των νέων μοντέλων. Από το 2022 η χρήση νέων τεχνολογιών ασφάλειας θα καταστεί υποχρεωτική σε ευρωπαϊκά οχήματα και πιο συγκεκριμένα θα υπάρχουν εννέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, εκ των οποίων θα είναι κι ο υποχρεωτικός περιοριστής ταχύτητας σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Οι υποχρεωτικοί περιοριστές ταχύτητας και καταγραφείς δεδομένων (Intelligent Speed Assistance, ISA) θα ενσωματωθούν σε όλα τα νέα μοντέλα που θα πωλούνται στην Ευρώπη από το 2022. Τα νέα συστήματα θα χρησιμοποιούν δεδομένα από το GPS, αλλά και από τις κάμερες αναγνώρισης των σημάτων κυκλοφορίας, για να καθορίζουν την ταχύτητα που κινείται το αυτοκίνητο, ώστε αυτή να είναι εντός του ορίου. Αν όμως ο οδηγός οδηγεί πάνω από το όριο ταχύτητας για συγκεκριμένο χρονικό όριο, τότε αρχικά θα λαμβάνει μια ηχητική προειδοποίηση, ενώ αν δεν συμμορφωθεί με το όριο θα υπάρχει κι οπτική προειδοποίηση, μέχρις ότου το όχημα να κινηθεί ξανά στο όριο ταχύτητας, ή πιο αργά. Η ισχύς του κινητήρα θα περιορίζεται, κάτι που θα μπορεί να παρακαμφθεί αν οδηγός πατήσει τέρμα το πεντάλ του γκαζιού. Ωστόσο το σύστημα θα ενεργοποιείται εκ νέου κάθε φορά που θα ξεκινά το αυτοκίνητο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09