Γιώργος Μούζος, 13/3/2019 - 14:52 facebook twitter linkedin Ρεκόρ κερδών για την SEAT Γιώργος Μούζος, 13/3/2019 facebook twitter linkedin Η SEAT το 2018 πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της, με αύξηση λειτουργικών κερδών κατά 33.4%, φτάνοντας το ποσό ρεκόρ των 254 εκατομμυρίων ευρώ (2017: 191 εκατομμύρια ευρώ). Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασε χθες ο Όμιλος Volkswagen, η SEAT έκλεισε το έτος 2018 με κύκλο εργασιών 10.202 δις ευρώ, 3.1% υψηλότερο από το 2017 (9.892 δις ευρώ), και ο υψηλότερος στην ιστορία της εταιρείας. Τα λειτουργικά κέρδη της SEAT ενισχύθηκαν από το ρεκόρ πωλήσεων που επιτεύχθηκε το 2018 και την πώληση μοντέλων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους. Το 2018, η SEAT πούλησε 517.600 οχήματα, 10.5% περισσότερα από το προηγούμενο έτος. Ο Πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo, δήλωσε ότι «και πάλι, το 2018 ήταν έτος αναφοράς. Η οικονομική μας κατάσταση δεν ήταν ποτέ καλύτερη χάρη στα στοιχεία πωλήσεων που αντανακλούν την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν οι πελάτες μας. Ολοκληρώσαμε τον πρώτο κύκλο αναμόρφωσης του χαρτοφυλακίου μας με το λανσάρισμα του Tarraco και σύντομα θα ξεκινήσουμε μια δεύτερη φάση με τη φιλοδοξία να είμαστε οι κύριοι παράγοντες στους τομείς της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και της κοινής κινητικότητας. Ταυτόχρονα, αντιμετωπίζουμε προκλήσεις και αβεβαιότητες που προκύπτουν από τους στόχους μείωσης των εκπομπών ρύπων και τη μακροοικονομική κατάσταση». Επιπλέον, ο Vice-president Finance, IT and Organisation, Holger Kintscher υπογράμμισε ότι «το 2018 η SEAT πέτυχε το καλύτερο τριψήφιο λειτουργικό κέρδος για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ένας από τους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό το αποτέλεσμα είναι το αυστηρό πρόγραμμα κόστους-απόδοσης. Πρέπει να εντείνουμε αυτό το πρόγραμμα για να επενδύσουμε στην ηλεκτροκίνηση της εταιρείας και στη μείωση του CO2». Το Arona ενίσχυσε τις πωλήσεις SEAT το 2018. Η μάρκα πούλησε περίπου 100.000 μονάδες του νέου SUV πόλης, το οποίο καθιερώθηκε ως το τρίτο κορυφαίο μοντέλο της μάρκας. Το Arona αποτέλεσε επιτυχώς μαζί με τα Ibiza, Leon και Ateca έναν από τους τέσσερις πυλώνες της μάρκας και συνέβαλε ώστε η SEAT να σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων σε χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστρία, η Ελβετία, το Ισραήλ και το Μαρόκο. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκαν κατά 12,8% και τους πρώτους δύο μήνες της φετινής χρονιάς σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018, φθάνοντας το ρεκόρ των 88.900 πωλήσεων. Η συνολική παραγωγή οχημάτων SEAT αυξήθηκε κατά 10.2% το 2018 για να καταλήξει στο ρεκόρ των 528.300 αυτοκινήτων. Το 2018, η SEAT κατασκεύασε οχήματα σε Martorell, Kvasiny και Mlada Boleslav (Τσεχία), Palmela (Πορτογαλία) και Μπρατισλάβα (Σλοβακία) καθώς και στο Wolfsburg (Γερμανία), όπου ξεκίνησε η παραγωγή του νέου SEAT Tarraco. Επιπλέον, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, μετά την έγκριση της συλλογικής σύμβασης εργασίας του 2016, οι εργαζόμενοι της SEAT στις 15 Απριλίου θα λάβουν bonus 1.068€ ο καθένας για τα επιτευχθέντα αποτελέσματα, 49.2% περισσότερα από πέρυσι (2017: 716€). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02