Γιώργος Μούζος, 18/2/2019 - 16:16 facebook twitter linkedin Mercedes Benz GLA 180: Αυτή που θέλει ο μοντέρνος επαγγελματίας! Γιώργος Μούζος, 18/2/2019 facebook twitter linkedin Το αυτοκίνητο για τους περισσότερους εξ ημών πέρα από εργαλείο στην δύσκολη καθημερινότητα, είναι και σύμβολο prestige και αυξημένου status. Αν λοιπόν αυτές είναι οι προτεραιότητές σας, τότε πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας στην Mercedes GLA. Το τονισμένο παρουσιαστικό της GLA και ειδικά μετά την αναβάθμιση που δέχτηκε, κεντρίζει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Επιλογή που επιβεβαιώνεται χάρη στην ποιότητα που προσφέρει, αλλά και λόγω της ευρείας γκάμας σε κινητήρες και εκδόσεις. Δυναμική σε κάθε ακμή της Στην GLA, οι σχεδιαστές προσπάθησαν έχουν καταφέρει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να τονίσουν την εκλεπτυσμένη αισθητική της. Ξεχωρίζουν οι προφυλακτήρες, οι οποίοι φέρουν ένθετα χρωμίου, καθώς και η μάσκα που διαθέτει πλέον δύο οριζόντια φιλέτα με ορθογώνια ανοίγματα, μοτίβο το οποίο συναντάμε και πιο κάτω στη χαμηλότερη εισαγωγή. Τα φωτιστικά σώματα, ενσωματώνουν τεχνολογία LED, (τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω). Ενώ και ο πίσω προφυλακτήρας, με τις μεγάλες απολήξεις των εξατμίσεων να είναι τοποθετημένες στις δύο άκρες του, αποπνέει τον απαραίτητο δυναμισμό. Το καλό πέρα από το φαίνεσθαι, είναι πως οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το εξωτερικό χρώμα της GLA που επιθυμούν, μέσα από 11 συνολικά επιλογές. Ευχάριστος εσωτερικός διάκοσμος! Στο εσωτερικό η απτή ποιότητα του εσωτερικού της GLA είναι κάτι παραπάνω από αντιληπτή, μιας και χρησιμοποιούνται υλικά μαλακά και με εξαιρετική συναρμογή. Στο ανώτερο μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μια υψηλής ανάλυσης οθόνη 8 ιντσών, από την ελέγχεται το σύστημα infotainment, αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας για να προσέχετε όταν παρκάρεται ακόμα και στα πιο στενά μέρη για να πάτε στο ραντεβού με τον πελάτη σας. Επαρκής ο κινητήρας βενζίνης Το εντυπωσιακό αμάξωμα της GLA, κινείται στην έκδοση 180 από έναν κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 122 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 9 δλ. και τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα), ο οποίος συνεργάζεται εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, το οποίο αναδεικνύει τις αρετές του μηχανικού συνόλου, φροντίζοντας παράλληλα η κατανάλωση καυσίμου να μένει σε χαμηλά επίπεδα. Για την ακρίβεια, η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Mercedes είναι μόλις 6,3 λτ./100 χλμ. Διαθέσιμο και στην ανανεωμένη γενιά είναι το Dynamic Select με τα προγράμματα Comfort, Sport, Individual, Eco που μεταβάλλουν την αίσθηση του τιμονιού, τις αλλαγές σχέσεων, την αίσθηση απόδοσης του κινητήρα αλλά και τη χρήση του Start/stop. Η άνεση είναι προτεραιότητα Για ακόμα μια φορά η Mercedes GLA, δίνει ρεσιτάλ σε ότι αφορά την ποιότητα κύλισης, την εξαιρετική ηχομόνωση αλλά και για την ασφάλεια που σου παρέχει, προσφέροντας απροβλημάτιστες, άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις σε αστικό -και μη- ιστό! Εξαιρετικά καλά κινείται όμως και στις στροφές, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης είναι άφθονα, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό της. Η ήπια ρύθμιση της ανάρτησης συνεργάζεται άψογα με τα φαρδιά και χαμηλού προφίλ ελαστικά σε επίπεδο άνεσης, ενώ υπο καθεστώς πίεσης οι κλίσεις είναι υπαρκτές μεν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν τρομάζουν τον οδηγό. Σε κάθε περίπτωση η Mercedes-Benz GLA 180 είναι ευχάριστη σε κάθε είδους διαδρομή! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00