Γιώργος Μούζος, 8/2/2019 - 16:21 facebook twitter linkedin BMW 218i Active Tourer: Πολυεργαλείο! Γιώργος Μούζος, 8/2/2019 facebook twitter linkedin Το πολυμορφικό μοντέλο της BMW έχει τη δυνατότητα να σας πηγαίνει παντού, άνετα, σβέλτα και οικονομικά. Ένα ιδανικό εργαλείο για τον επαγγελματία ασφαλιστή που κάνει καθημερινά άπειρα χιλιόμετρα! Διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της BMW Είναι γεγονός πως η BMW μπήκε στην κατηγορία των πολυμορφικών μοντέλων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μιας και η BMW 218i Active Tourer διατηρεί αναλλοίωτες τις αξίες που κάνουν ξεχωριστά τα αυτοκίνητα της βαυαρικής μάρκας. Εξωτερικά, ξεχωρίζει ο εμπρός δυναμικός προφυλακτήρας, όπως και η χαρακτηριστική μεγάλη μάσκα νεφρών, αλλά και το πλαϊνό νεύρο που διατρέχει όλο το αμάξωμα. Η Σειρά 2 Active Tourer πατάει στην πλατφόρμα UKL1 η οποία είναι η ίδια που χρησιμοποιούν και τα μοντέλα της ΜΙΝΙ, ενώ όμοιος είναι κι ο κινητήρας που κινεί την έκδοση της δοκιμής μας. Πρακτικότητα και ποιότητα σε ένα! Ο λόγος για την καμπίνα της BMW 218i Active Tourer η οποία σε όσους έχει τύχει να μπουν σε εσωτερικό BMW θα τους είναι αρκετά γνώριμη, μιας και διαθέτει το βασικό σχεδιασμό που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Γίνεται χρήση ποιοτικών υλικών, η συναρμογή είναι εξαιρετική με το τελικό αποτέλεσμα να ικανοποιεί και τον πλέον απαιτητικό! Ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη του συστήματος infortainment, όπου αποτυπώνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που θέλει ο οδηγός. Σαφώς και συμπεριλαμβάνονται οι ρυθμίσεις για το Driver Experience Control με τα τρία προγράμματα οδήγησης, Eco Pro, Comfort και Sport. Σε πολύ καλά επίπεδα ανέρχονται οι χώροι επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 468 λίτρα, είναι πλήρως αξιοποιήσιμος, ενώ διαθέτει και διπλό πάτωμα. Ήσυχος κι αποδοτικός ο 3κυλινδρος κινητήρας Η BMW 218i Active Tourer κινείται από ένα 3κυλινδρο μηχανικό σύνολο, 1.499 κ.εκ. η ισχύς του οποίου είναι 140 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 220 Nm. Στην πράξη, ο κινητήρας είναι πρόθυμος από χαμηλά, ενώ εντυπωσιάζει με την ήσυχη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του παρά την 3κυλινδρη υπόστασή του. Η BMW ανακοινώνει πως η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση αγγίζει τα 5,8 λτ./100 χλμ. Εμπνέει ασφάλεια σε κάθε διαδρομή Η BMW 218i Active Tourer θα σας ταξιδέψει με άνεση σε κάθε διαδρομή, ενώ παρά την κίνηση στους εμπρός τροχούς θα την απολαύσετε και σε στριφτερή διαδρομή. Βλέπετε το άκαμπτο πλαίσιο και το κοφτερό κι επικοινωνιακό τιμόνι, δημιουργούν έναν συνδυασμό που λατρεύει ο σβέλτος οδηγός. Η ανάρτηση φροντίζει να φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας παράλληλα και άφθονη πρόσφυση. Εξίσου καλή είναι και η ηχομόνωση με οδηγό κι επιβάτες να μην ενοχλούνται από ενοχλητικούς αεροδυναμικούς θορύβους. Η επίγευση που μας έμεινε τις ημέρες που δοκιμάσαμε το μοντέλο της BMW είναι πως η 218i Active Tourer διαθέτει ότι ακριβώς ζητάει ένας λάτρης της μάρκας, σε συνδυασμό με αυξημένους χώρους, πρακτικότητα και εργονομία. Η τιμή απόκτησης της BMW 218i Active Tourer, αυτή ανέρχεται στα 30.880 ευρώ. Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10