Γιώργος Μούζος, 12/10/2018 - 11:55 facebook twitter linkedin Mercedes A-Class μεν, με τεχνολογίες S-Class δε! Γιώργος Μούζος, 12/10/2018 facebook twitter linkedin Φαίνεται πως η Mercedes το έβαλε σκοπό να κυριαρχήσει στα premium μικρομεσαία! Επιστρατεύει ένα νέο και δυναμικότερο look, αλλά το κυριότερο, τεχνολογίες της S-Class, λανσάροντας παράλληλα και νέες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Η Α-Class για την Mercedes είναι ένα αυτοκίνητο με μακρά ιστορία, με την εμπορική του καριέρα να ξεκινάει το 1997, όπου ξεχώριζε με τα MPV χαρακτηριστικά του. Η 2η γενιά διακρινόταν με τις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, ενώ το 2012 λανσαρίστηκε η 3η γενιά, μια εκ των δυνατότερων εμπορικά. Αισίως φτάσαμε στην 4η γενιά όπου η Mercedes φαίνεται πως τα «έχει δώσει όλα» και έχει δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο ξεχωριστό, τόσο εμφανισιακά όσο και με τις τεχνολογίες που ενσωματώνει. Παρουσιαστικό γνώριμο, αλλά πολύ πιο δυναμικό! Στο κομμάτι του design, οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας εξέλιξαν κατά πολύ το προηγούμενο μοτίβο, προσδίδοντας στη νέα γενιά πιο έντονο δυναμισμό. Σήμα κατατεθέν της νέας A-Class, το χαμηλότερο ρύγχος με τους νέους πιο λεπτούς προβολείς με το LED περίγραμμα. Ο νέος σχεδιασμός πέρα από το να προσδώσει έναν πιο έντονο παρουσιαστικό κατάφερε να βελτιώσει και τον αεροδυναμικό συντελεστή. Τα ρέστα τους όμως έδωσαν και για το οπίσθιο τμήμα του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα για τα πίσω φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σταγόνα. Οι διαστάσεις της νέας A-Class είναι μεγαλύτερες από το προηγούμενο μοντέλο (12 εκατοστά σε μήκος, 1,6 εκατοστά σε πλάτος και 0,6 εκ. σε ύψος), όπου με τη σειρά τους έχουν βελτιώσει και τους χώρους επιβατών. Διαδραστικό εσωτερικό Μπορείτε να το χαρακτηρίσετε και φερμένο από το μέλλον. Ότι σας βολεύει! Εδώ οι σχεδιαστές, προγραμματιστές και όλοι οι τεχνικοί έδωσαν ρεσιτάλ και δημιούργησαν μια καμπίνα που χαίρεσαι να βρίσκεσαι, ενώ με τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης η καθημερινότητά σου βρίσκει άλλο νόημα! Ειδικά στην πλούσια έκδοση της δοκιμής μας με την κορυφαία εκδοχή του MBUX. Το νέο σύστημα πολυμέσων συνδυάζει δύο οθόνες και ουσιαστικά προσφέρει τον πιο έντονο βαθμό διαδραστικότητας και συνδεσιμότητας στον οδηγό. Ειδικά το βράδυ δημιουργείται μια αρκετά space ατμόσφαιρα! Οπτικά το σύνολο θυμίζει πολύ την E-Class αλλά η διαφορά εδώ είναι στο μέγεθος, αφού η βάση έχει δύο μόνιτορ με διαγώνιο 7 ιντσών, σε πιο ακριβές επιλογές η μία οθόνη μπορεί να ανέβει στις 10,25 ίντσες, ενώ πιο πάνω μπορεί να διαλέξει κανείς δίδυμα τέτοια μόνιτορ. Μόλις ο οδηγός εξοικειωθεί με το menu και φέρει τα δεδομένα στα μέτρα του, φτιάχνει ακριβώς το τι θέλει να βλέπει. Το μεγάλο νέο όμως είναι ο βοηθός σας (το νέο σύστημα φωνητικών εντολών το οποίο έχει τη δυνατότητα να μαθαίνει και να λειτουργεί πολύ φυσικά), ο οποίος αφυπνίζεται απλά με το να πεις «Ηey Μercedes!». Εσείς απλά θα ζητήσετε αυτό που θέλετε, (τηλέφωνο, κλιματισμό, τι ώρα είναι και άλλα πολλά) και η βοηθός σας θα το κάνει. Δείτε και το σχετικό video: NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πέρα από τις άφθονες δόσεις τεχνολογίας, αρκετά αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα της καμπίνας, όπως και η συναρμογή των υλικών. Πολύ καλός ο diesel 1.500αρης Η εντυπωσιακή A-Class της δοκιμής μας έπαιρνε κίνηση, από τον γνωστό μας, αλλά πλήρως αναβαθμισμένο κινητήρα πετρελαίου, χωρητικότητας 1.461 κ.εκ. και απόδοσης 116 ίππων, με την ροπή να αγγίζει τα 260 Nm. Πλέον κάνει χρήση υγρού AdBlue για καθαρότερα καυσαέρια, ενώ οι μηχανικοί έκαναν και μερικές αναβαθμίσεις στη τουρμπίνα για ακόμα καλύτερη απόκριση στο πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το μοτέρ είναι ελαστικό, τραβώντας δυνατά από χαμηλά, συνδυαστικά με το αναβαθμισμένο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη, δημιουργείται ένα αρκετά δυνατό δίδυμο, το οποίο μπορεί να σας ταξιδέψει όπου μπορείτε να φανταστείτε. Και σαφέστατα για όσους αρέσκονται σε ένα πιο σβέλτο ρυθμό οδήγησης, η νέα A-Class δεν πρόκειται να σας αρνηθεί τίποτε! Για την ιστορία, η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,5 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 202 χλμ/ώρα. Στο δρόμο; Εξαιρετικά! Η νέα A-Class είναι ένα ολοκληρωμένο premium μικρομεσαίο, καλοστημένο, τόσο για ταξίδια στην εθνική, όσο και σε επαρχιακό δίκτυο. Η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης (Mercedes γαρ) αφήνοντας εκτός καμπίνας ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και σε συνθήκες πίεσης προσφέρει απλόχερα πρόσφυση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες. Το σύστημα διεύθυνσης είναι κι αυτό αισθητά καλύτερο από το προηγούμενο, με σωστό βάρος και άρτια πληροφόρηση. Άξια αναφοράς και τα δυνατά και με σωστή αίσθηση φρένα, τα οποία ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού. Δείχνει το μέλλον! Η νέα A-Class με τις τεχνολογίες και τις βελτιώσεις που έχει δεχτεί, ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη στα premium μικρομεσαία. Με τεχνολογίες που φέρουν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας και σαφώς ακριβότερα, είναι σίγουρα ότι θα πάρει μερίδιο αγοράς και από αγοραστές που δεν βολιδοσκοπούσαν αρχικά τη φίρμα! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10