Γιώργος Μούζος, 14/6/2018 - 16:21 facebook twitter linkedin Mercedes E200 Coupe: Αντικείμενο πόθου και στόχος χρονιάς! Γιώργος Μούζος, 14/6/2018 facebook twitter linkedin Σε όλη μας τη ζωή, την επαγγελματική και την προσωπική βάζουμε στόχους! Είτε να έρθουν τα συμβόλαια που έχουμε ως στόχο, είτε για να κατακτήσουμε αυτό που μας ξαγρυπνάει τα βράδια! Έμψυχο, ή άψυχο δεν έχει σημασία! Εμείς σας παρουσιάζουμε την Mercedes E200 Coupe που μας ξαγρύπνησε πολλά βράδια για την απολαύσουμε! Η Mercedes E200 Coupe, είναι αναμφίβολα ένα αριστοκρατικό μοντέλο, χωρίς όμως να αποποιείται και το σπορ χαρακτήρα που της έχουν μπολιάσει, μηχανικοί και σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας. Ερεθίζει το οπτικό νεύρο Με το καλημέρα κιόλας, με το που θα αντικρίσεις απλά την επιβλητική μάσκα. Αυτομάτως αποκόπτεσαι από το περιβάλλον, και είσαι μόνο εσύ και η E 200 Coupe. Πληθωρικό αμάξωμα, με έντονο δυναμισμό, ειδικά από το εμπρόσθιο μέρος του, με το μακρύ καπό. Η έμπνευση των σχεδιαστών όμως συνεχίζεται και προς τα πίσω, με τη οροφή να χαμηλώνει αρκετά, που σε συνδυασμό με το μεγάλο πλάτος του αμαξώματος, δημιουργείται ένα άκρως επιβλητικό αποτέλεσμα. Γερμανική ποιότητα με ιδιαίτερη φινέτσα! Ανοίγεις την χωρίς πλαίσιο πόρτα και βρίσκεσαι σε ένα μοναδικό εσωτερικό, το οποίο βρίθει πολυτέλειας, αλλά και στιβαρότητας συνάμα. Κομψές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά, (το αναλογικό ρολόι στο ταμπλό, οι εντυπωσιακοί αεραγωγοί κ.α.) όπως και οι δυο οθόνες 12,3 ιντσών, οι οποίες ενώνονται με ένα ενιαίο κρύσταλλο, ώστε να δημιουργηθεί το Widescreen Cockpit (στον προαιρετικό εξοπλισμό βέβαια) το οποίο ενισχύει το φουτουριστικό χαρακτήρα του εσωτερικού της E-Coupe. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει τι είδους κόκπιτ θέλει ακριβώς εμπρός του. Σαφέστατα και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ και η πληροφόρηση είναι άφθονη. Ο έλεγχος όλων των λειτουργιών του συστήματος πολυμέσων γίνεται είτε από διακόπτες στο τιμόνι, είτε από το touchpad στην κεντρική κονσόλα, είτε με το σύστημα φωνητικών εντολών LINGUATRONIC. Κινητήρας: Αυτός που αρμόζει σε ένα ταξιδιάρικο κουπέ! Κάτω από το μακρύ καπό της εντυπωσιακής Mercedes, βρίσκεται ένας turbo κινητήρας βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους, ο οποίος προσφέρει όλα όσα θέλει ο υποψήφιος οδηγός της E Coupe. Πρόθυμος, γραμμικός κι ελαστικός, μόνο στο υψηλό φάσμα στροφών θα έχει έντονη χροιά, αλλά η κορυφαία ηχομόνωση της καμπίνας, δεν επιτρέπει να ενοχληθούν οι επιβάτες. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με το 9αρι κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο περνάει άμεσα και γρήγορα στις ψηλότερες σχέσεις ώστε να διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα η κατανάλωση. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το Dynamic Select, όπου και μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τα Eco, Comfort, Sport, Sport+, ενώ υπάρχει και το Individual με το οποίο ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει πολλές από τις παραμέτρους του αυτοκινήτου στα δικά του δεδομένα. Στο δρόμο εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά Το πρώτο καλό feeling το εισπράττει ο οδηγός από το μεγάλο εύρος των ρυθμίσεων του καθίσματος, όπου και θα βρει εύκολα τη θέση που τον βολεύει. Από τα πρώτα μέτρα γίνεται αντιληπτό ότι οι Γερμανοί έχουν πρωταρχικό στόχο την άνεση του οδηγού και των επιβατών, μιας και η ηχομόνωση είναι κορυφαία, όπως και η ποιότητα κύλισης, με την οδική συμπεριφορά της E 200 Coupe να είναι ακλόνητη. Τα φρένα είναι πανίσχυρα, ενώ η ανάρτηση κάνει άψογα τη δουλειά της: απορροφά κάθε ανωμαλία, ενώ παράλληλα προσφέρει κι αυξημένη πρόσφυση. Κάτι που εκτιμάτε σε δρόμο με στροφές, μιας και οι κλίσεις περιορίζονται κατά πολύ, με το βάρος του αμαξώματος να ελέγχεται άψογα. Παιχνίδια με την ουρά μην τα περιμένετε, δεν είναι αυτός ο σκοπός κατασκευής της άλλωστε. Ο υποψήφιος αγοραστής της, θα προτιμήσει να εκμεταλλευτεί το στιβαρό πλαίσιο και το αρχοντικό ταξίδι που προσφέρει το coupe μοντέλο της Mercedes, καλύπτοντας γρήγορα και με ασφάλεια, άπειρα χιλιόμετρα. Ξεχωριστό μοντέλο, για επιτυχημένους ασφαλιστές Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας: Η Mercedes είναι μια από τις μάρκες που ενισχύουν το status του κατόχου της. Ειδικότερα η E 200 Coupe είναι ένα μοντέλο το οποίο θα ενισχύσει το image και την εικόνα του επιτυχημένου επαγγελματία, προσφέροντάς απλόχερα οδηγικές συγκινήσεις και τρομερά άνετα ταξίδια! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45