Nextdeal newsroom, 5/1/2016 - 11:08 facebook twitter linkedin Πώς σας βαθμολογούν οι πελάτες και τι βαθμό θα είχατε με άριστα το 10; Ρωτήστε τον καθρέφτη σας! Nextdeal newsroom, 5/1/2016 facebook twitter linkedin Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί αναφέρεται στην αξιολόγηση των καταναλωτών για τους ασφαλιστές όσον αφορά τον τομέα του Service κυρίως. Πώς λοιπόν θα σας βαθμολογούσαν αν θα έπρεπε να απαντήσουν στις επόμενες 14 ερωτήσεις; 1. Σας επισκέπτεται ο ασφαλιστής τουλάχιστον μια φορά το χρόνο για να δει αν χρειάζεται κάποια αλλαγή στο ασφαλιστικό σας πρόγραμμα; 2. Σας εξηγεί ο ασφαλιστής σας τι καλύπτουν τα διάφορα προγράμματα; 3. Γίνονται κατανοητά αυτά που σας εξηγεί ο ασφαλιστής σας σχετικά με τα ασφαλιστικά προγράμματα και πακέτα; 4. Σας επισκέπτεται από μόνος του ο ασφαλιστής σας για να σας ενημερώσει για τα καινούργια ασφαλιστικά προγράμματα; 5. Ο ασφαλιστής σας διαθέτει χρόνο για να εξετάσει τη γενική ασφαλιστική σας κατάσταση πριν σας πουλήσει μεμονωμένα προγράμματα; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 6. Ο ασφαλιστής σας κάνει περιοδικούς ελέγχους σε ετήσια βάση για να δει αν χρειάζεστε κάποια πρόσθετη κάλυψη, αλλαγή στους δικαιούχους κλπ; 7. Ο ασφαλιστής σας απαντά σύντομα και με προθυμία σε ερωτήματα είτε από το τηλέφωνο είτε δι’ αλληλογραφίας και μάλιστα σε αυτά που τον ρωτάτε μόνο; 8. Όταν ο ασφαλιστής σας λείπει από το γραφείο του υπάρχει κάποιος άλλος για να απαντά τα τηλεφωνήματα και τις ερωτήσεις σας; 9. Σας εξηγεί ο ασφαλιστής σας γιατί τυχόν υπάρχουν διαφορές κόστους μεταξύ εταιριών; 10. Σε περιπτώσεις αποζημιώσεως ο ασφαλιστής σας φροντίζει ώστε να πληρωθείτε γρήγορα και σωστά; 11. Είναι ο ασφαλιστής σας μέλος κάποιας επαγγελματικής ενώσεως που θα τον βοηθήσει να ενημερώνεται για τις τελευταίες εξελίξεις και να βελτιώνει την απόδοσή του; 12. Συμμετέχει ο ασφαλιστής σας σε συνεχείς εκπαιδευτικές δραστηριότητες; 13. Έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ή εργάζεται κρυφά με «μαύρους κωδικούς»; Του έχετε εμπιστοσύνη; 14. Ενημερώνεται από έγκυρα περιοδικά του επαγγέλματος ή ηλεκτρονικά σύγχρονα μέσα ενημέρωσης που εκδίδουν σχετικοί νόμιμοι δημοσιογράφοι και όχι «τρίτοι» μη ειδικοί; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 10/7/2025 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Αριστοτέλης - Μαθήματα ρητορικής για στελέχη επικοινωνίας και ασφαλιστές»
ΕΑΕΕ: Διοργάνωση ESAs Consumer Protection Day 5.11.2025 στην Ρίγα, Λετονία Mε την παρούσα επικοινωνία μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στις 5 Νοεμβρίου 2025, οι Ευρωπαϊκές Εποπτικές Αρχές (ESAs),... Nextdeal newsroom, 10/07/2025 - 11:31 10/7/2025
Υπασφαλισμένος: Οι βασικές αξίες του ΣΕΜΑ, και η άρνηση υπογραφής συλλογικής σύμβασης εργασίας Διαβάσαμε το χθεσινό δελτίο τύπου του ΣΕΜΑ που μας καλεί τον Οκτώβριο στον ατμοσφαιρικό χώρο του Ble Pavillon στην Αθηναϊκή... Υπασφαλισμένος, 10/07/2025 - 10:51 10/7/2025