close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Κύριε Διευθύνοντα Σύμβουλε, τι θα χαθεί αν η εταιρία σας πάψει να υπάρχει;
Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Ευάγγελος Γ. Σπύρου,
2/7/2014 - 15:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κύριε Διευθύνοντα Σύμβουλε, τι θα χαθεί αν η εταιρία σας πάψει να υπάρχει;

Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 2/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον εάν υπήρχε τρόπος να θέσουμε ταυτόχρονα αυτό το ερώτημα σε όλους τους Διευθύνοντες συμβούλους όλων των ασφαλιστικών εταιριών που εργάζονται στην Ελλάδα, επειδή οι απαντήσεις θα προσδιόριζαν τον θεμελιώδη εκείνο σκοπό που έχουν εταιρίες με αντοχή στον χρόνο λόγω χρησιμότητάς τους στους ανθρώπους.

Τι θα χάσουν οι άνθρωποι εάν η εταιρία πάψει να υπάρχει; Ποιος ο σκοπός της ύπαρξής σας; Να βγάζετε κέρδη στους μετόχους; Καλά προϊόντα; Χρήμα; Δύναμη; Εξουσία; Ποιο είναι εκείνο το «αστέρι»- σκοπός που σας οδηγεί, που πάντα ακολουθείτε και ποτέ δεν φτάνετε;
Πιο συγκεκριμένα, θα ρωτούσαμε τους Διευθύνοντες συμβούλους εάν η εταιρία τους είχε ένα ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΣΚΟΠΟ, που θα άγγιζε τους βαθύτερους λόγους ύπαρξης πέραν της αποκόμισης λογιστικών ταμειακών κερδών.

Ποιος είναι ο θεμελιώδης σκοπός μιας ασφαλιστικής εταιρίας και συγκεκριμένα ποιος της συγκεκριμένης Χ εταιρίας;

Σε ανάλογο ερώτημα ο Διευθύνων σύμβουλος της Walt Disney απαντά ότι θεμελιώδης σκοπός της εταιρίας είναι το «να χαρίζει ευτυχία στους ανθρώπους».

Ο θεμελιώδης σκοπός της Sony λένε οι επικεφαλής της είναι «να βιώνει τη χαρά της προόδου και εφαρμογής της τεχνολογίας προς όφελος του κοινού».

Στη Hewlett – Packard υποστηρίζουν ότι εργάζονται για «να πραγματοποιεί τεχνολογικές συνεισφορές για την πρόοδο και το καλό της ανθρωπότητας»

Στην 3Μ επιθυμούν «να επιλύουν προβλήματα με πρωτοποριακό τρόπο»

Στην McKinsey προσπαθούν «να βοηθούν κορυφαίες εταιρίες και κυβερνήσεις να αυξήσουν τον βαθμό επιτυχίας τους».

Στη NIKE θεμελιώδης σκοπός είναι «να βιώνουν το συναίσθημα του συναγωνισμού, της νίκης και της συντριβής των ανταγωνιστών».

Στην Merck εργάζονται για «να διαφυλάσσουν και βελτιώνουν την ανθρώπινη ζωή»!

Εάν έπαυαν να υπάρχουν οι παραπάνω εταιρίες είναι εύκολο να γράφαμε και τα θα έχαναν οι ανθρώπινες κοινωνίες.

Το ίδιο θα ίσχυε εάν χανότανε η Ford, η IBM, η Boeing, η Johnson & Johnson , η General Electric, η Marriot, η Philip Morris, η ADIDAS, η BAYER, η GILETTE, η HOOVER, η SIEMENS, η NOKIA, η ROLEX κλπ κλπ.

Η κοινωνία των ανθρώπων θα έχανε πολλά εάν έπαυαν να υπάρχουν εταιρίες με θεμελιώδεις σκοπούς που ξεπερνούσαν τα κέρδη μετόχων… Αναλογιστείτε εφευρέσεις και προϊόντα της MERCEDES, της NESTLE, της SINGER, της VOLKSWAGEN, της BIC, της COCO CHANEL, της GOODYEAR, της HONDA, της IKEA, της KODAK, της … κλπ.

Τι κερδίζουν οι άνθρωποι από τις ασφαλιστικές εταιρίες; Ποιος είναι ο θεμελιώδης σκοπός τους και η βασική ιδεολογία τους; Πόσο εκπληρώνουν αυτό τον σκοπό οι Ελληνικές και ξένες εταιρίες που εργάζονται στην Ελλάδα; Θα άξιζε τον κόπο εργαζόμενοι της Α ή Β εταιρίας να ξενυχτάνε με σκοπό την αύξηση της μετοχής ή του bonus ή του μεριδίου στην αγορά; Νοιάζει τον κόσμο ο χαρισματικός ή μη ηγέτης; Ενδιαφέρει η επέκταση μόνο; Θα ήταν περήφανοι οι εργαζόμενοι μιας εταιρίας που «έδωσαν την ψυχή τους» όλο το χρόνο εάν έβλεπαν μια μονάδα αύξηση στις πωλήσεις ή εάν έβλεπαν εκπλήρωση του σκοπού της εταιρίας που είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και περιουσίας;

Μετά από εμπειρίες αρκετών χρόνων οι δάσκαλοι του Management κατέληξαν ότι οι εταιρίες θα πρέπει να αξιοποιούν πλήρως τη δημιουργική ενέργεια και τα ταλέντα των ανθρώπων τους προς την εκπλήρωση του θεμελιώδους σκοπού που είναι η καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων.

Στις ασφαλιστικές εταιρίες θεμελιώδης σκοπός είναι η προσπάθεια κάλυψης της ζημιάς που υφίστανται οι άνθρωποι από διάφορα απρόβλεπτα γεγονότα που «μαυρίζουν» τη ζωή τους και όλων αυτών που αγαπάνε. Μάλιστα τραβάει σε μήκος πολλών χρόνων αυτός ο σκοπός, μιας ολόκληρης ζωής και πέραν «μιας» ζωής…

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Πόσοι είναι σήμερα «επιτυχημένοι» σ’ αυτόν τον τομέα και πόσοι «αποπροσανατόλισαν» ανθρώπους και εταιρίες από τον θεμελιώδη σκοπό, σε εφήμερες επιδιώξεις χαμηλών στόχων, λογιστικών κερδών, εξευτελιστικών τιμολογίων, κακοπληρωμών ζημιάς, αναβολής αποζημίωσης, απάτης και άλλα πολλά όχι κολακευτικά; Πόσοι πνίγηκαν στις «εξαιρέσεις», στις παγίδες, στην ταλαιπωρία του πελατολογίου, στις εκπλήξεις, στις μικροαπάτες, στα βραχυπρόθεσμα και τους εξευτελισμούς συνεργατών, υπαλλήλων και πελατών;

Είναι θλιβερή η διαπίστωση ότι πολλοί λίγοι Διευθύνοντες θα μπορούσαν να υποστηρίξουν λόγο ύπαρξης της εταιρίας τους. Πολύ εύκολα οι πελάτες πολλών θα έβρισκαν αλλού αμέσως ίσως και κάτι καλύτερο από αυτό που έχουν!

Τα ίδια ισχύουν και στον κλαδικό τύπο μας. Τι θα έχαναν οι αναγνώστες μας εάν έκλεινε ένα μέσο; Πολλά δεν έχουν να πουν «κάτι νέο»! Οι περισσότεροι αντιγράφουν. Οι πολλοί είναι αποδέκτες δελτίων και «μετατροπείς» τίτλων με το ίδιο περιεχόμενο. Ας αναρωτηθούν αυτοί που είναι αρμόδιοι για τα επικοινωνιακά με το ίδιο ερώτημα: Τι θα έχαναν οι άνθρωποι της εταιρίας εάν σταμάταγε τη λειτουργία του το Α ή Β ή Γ μέσο; Μήπως πιθανόν θα λιγόστευε και ο χαμένος χρόνος διαβάζοντας τα ίδια και τα ίδια; Μήπως θα γλιτώναμε και από ένα «σωρό ψέματα» που διαπιστώνονται τελευταία από «μη δημοσιογράφους»;

Για τις εταιρίες και τα ΜΜΕ κριτής είναι ο αναγνώστης. Αυτός κάνει το «κλικ» να μπει ή να βγει. Το δημοσιογραφικό μέσο οφείλει να είναι μια βρύση νερού έτοιμη να «ξεδιψάσει» όποιον διψά για ενημέρωση.

Στο nextdeal.gr αισθανόμαστε αυτή την ευθύνη και είμαστε εδώ από το 2007 με ιδέες και πολλές ειδήσεις. Η επιλογή του κοινού μας οδηγεί να συνεχίζουμε εργαζόμενοι σκληρά χειμώνα – καλοκαίρι για το κοινό μας που μας αναδεικνύει συνεχώς ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ όπως δείχνουν και τα στοιχεία «WWW.ALEXA.COM» μέσω GOOGLE:

Με ημερομηνία 01/07/2014 και ώρα 00:00

Nextdeal.gr 1ο με σειρά 2.298 στην Ελλάδα

Το δεύτερο site με σειρά 4.287 στην Ελλάδα

Το τρίτο site με σειρά 5.180 στην Ελλάδα

Το τέταρτο site με σειρά 8.729 στην Ελλάδα

Το πέμπτο site με σειρά 12. 821 στην Ελλάδα

Το έκτο site με σειρά 19.971 στην Ελλάδα

Το έβδομο site με σειρά 33.934 στην Ελλάδα κλπ

Η σειρά αντικατοπτρίζει τους αναγνώστες όπου ο δεύτερος μετά το nextdeal.gr έχει ποσοστό 46% μικρότερο του nextdeal.gr, ο τρίτος 55,60% , ο τέταρτος 68,50% , ο πέμπτος 82,10% κλπ. Δηλαδή αν το nextdeal.gr έχει 100 αναγνώστες , ο δεύτερος έχει 54 , ο τρίτος 44, ο τέταρτος 32 , ο πέμπτος 18 κλπ.

Σημασία έχει και ο χρόνος παραμονής όπου στο nextdeal.gr είναι 2,41’, στο δεύτερο site 2,07’, στο τρίτο 1,60’, στο τέταρτο 1,52, στο πέμπτο 1,34, στο έκτο 1,34, στο έβδομο 1,23.

Τα στοιχεία είναι χρήσιμα για τους διαφημιστές κυρίως αλλά και για όσους αρέσκονται στις ανακοινώσεις του «αέρα»…

Το nextdeal.gr θα ενημερώνει συνεχώς όλο το καλοκαίρι επειδή διακοπές δεν πάνε όλοι ταυτόχρονα, πάντα οι μισοί είναι στη δουλειά αλλά και κάποιοι ΔΕΝ θα πάνε εφέτος. Να είστε όλοι καλά και χρήσιμοι ώστε όταν λείψετε να νοιώθουν κάποιοι ότι χάνουν εάν σταματήσετε αυτό που κάνετε.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 20/05/2025 - 12:43

    Ο κυρ-Νίκος στην Ομόνοια που θα σκότωνε τον ασφαλιστή αν… (Ασφαλιστικό Διήγημα)

  • Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46

    Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

  • Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 14:37

    Γράμματα σε ασφαλιστές και εταιρίες: «Όταν είσαι Νο 2 και κάτω προσπαθείς περισσότερο. Διαφορετικά»

  • Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 08/05/2025 - 13:14

    Τα χρώματα της Άνοιξης, της Αναστάσεως και το μαύρο του Άδη και της σκλαβιάς

  • Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Μετρήστε» τι σπείρατε και τι θερίσατε! Μήπως έχετε «άσφαιρα πιστόλια» στο...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:43
  • Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Τα συμβόλαια ζωής φέρνουν χαμόγελα - Άλλες 8 ιδέες πωλήσεων που ίσως φέρνουν και λεφτά!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Πολλοί άνθρωποι που αγαπούν την οικογένειά τους και βλέπουν ότι...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:23
  • Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Πωλήσεις και λεφτά μ’ έναν καλό «μαέστρο-ηγέτη»

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Η κυριότερη πόρτα επιτυχίας είναι η επιλογή και συνέντευξη με...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστές και γιατροί

    Ασφαλιστές και γιατροί

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 «Οι γιατροί είναι μετά τον Θεό» λέει μια λαϊκή παροιμία,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 07/05/2025 - 09:50
  • Ασφαλιστέs και Υγεία

    Ασφαλιστέs και Υγεία

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009 Ο ασφαλιστές είναι οι επαγγελματίες που μαζί με άλλους (ιατρούς,...
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:28
  • Λεφτά - 10 ιδέες που κρύβουν αύξηση εισοδήματος!

    Λεφτά - 10 ιδέες που κρύβουν αύξηση εισοδήματος!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 119 Μάϊος-Ιούνιος 2009
    Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 06/05/2025 - 16:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  6. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube