Nextdeal newsroom, 20/9/2010 - 18:09 facebook twitter linkedin Μακρά μπροστά και ενισχυμένο το Brand Name της Allianz Nextdeal newsroom, 20/9/2010 facebook twitter linkedin Ισχυρότερο κατά 14 βαθμίδες –στην 67η θέση το διεθνές εμπορικό σήμα της Allianz, σε σχέση με πέρυσι που είχε βρεθεί στην 81η, κατά την αξιολόγηση του Interbrand 2010. Η δε, αξία του εμπορικού της σήματος ανέρχεται στα 4,9 δις ευρώ, αποτυπώνοντας μια ποσοστιαία αύξηση 28 μονάδων σε σχέση με το 2009. Το Interbrand αξιολογεί την αξία των εμπορικών σημάτων, λαμβάνοντας υπόψη το κριτήριο της καταλληλότητάς τους ως προς το αντικείμενο, το βαθμό της δυναμικής τους στην αγορά, την θέση του στην αγορά, και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες του στην αγορά. Η διαδικασία αξιολόγησης διεξάγεται σε ετήσια βάση για περισσότερο από 30 έτη.Σχετικά με την επιτυχία της Allianz, o Joseph K. Gross, Επικεφαλής Διαχείρισης Διεθνών Αγορών στην Allianz SE, δήλωσε η κατάταξη της Allianz σε αυτή την βαθμίδα είναι για την Allianz μια ισχυρή επιβεβαίωση, μια και η μέθοδος κατάταξης του Interbrand είναι ευρέως και σε παγκόσμιο επίπεδο η πιο αξιόπιστή. Τονίζοντας στην συνέχεια ότι ‘σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας, οι πελάτες επιζητούν ισχυρά εμπορικά σήματα, τα οποία μπορούν να ανταποκριθούν εύστοχα στις ανάγκες τους και γενικά στην πραγματικότητα της αγοράς. ‘Εταιρείες όπως η Allianz που εφαρμόζει ένα ισχυρό κώδικα δεοντολογίας, ένα σταθερό επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο και όλα αυτά σε συνδυασμό με την ανταποδοτικότητα που παρέχει στους πελάτες –δεν μπορούν παρά να έχουν το πλεονέκτημα στην αγορά’. Το Interbrand εξετάζει ενδελεχώς δύο περιπτώσεις: εν πρώτοις το εμπορικό σήμα και την αναγνωρισημότητα του στην αγορά και κατά δεύτερον το βαθμό εξασφάλισης της κερδοφορίας.Λαμβάνοντας το λόγο τώρα από την πλευρά του και, σχολιάζοντας το αποτέλεσμα αυτό, ο Jürgen Häusler, Πρόεδρος του Interbrand για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη έλαβε είπε ότι η ανάπτυξη του εμπορικού σήματος της Allianz αποτελεί κατάκτηση της εταιρείας στο χώρο της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Αναφέροντας μεταξύ των άλλων ότι η Allianz είναι τοποθετημένη ανάμεσα στα Καλύτερα Παγκόσμια Εμπορικά Σήματα. Ενώ συνεχίζει λέγοντας ότι οι επενδυτές εμπιστεύονται τις επενδυτικές επιλογές που πραγματοποιεί η Allianz στις διεθνείς αγορές αλλά και τα ασφαλιστικά της προϊόντα. Τέλος ο Michael Diekmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz SE, υπογράμμισε ότι αυτή την στιγμή το 80% των εταιρειών της Allianz λειτουργούν υπό το εμπορικό σήμα της εταιρείας, σε σχέση με 65% το 2007, ενώ εξαιρετικά αποτελέσματα έχουμε και από εταιρείες στην Ιταλία και Γαλλία που το τελευταίο καιρό λειτουργούν με το εμπορικό σήμα της Allianz για τις οποίες μπορούμε να μιλήσουμε.Κλείνοντας την ομιλία του ο Michael Diekmann τόνισε ότι" η αξιολόγηση που πήρε η Allianz από το Interbrand είναι πολύ σημαντική. Δεν αξιολογεί μόνο το εμπορικό της σήμα αλλά και επιβεβαιώνει συνάμα και το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πελάτες μας. Η αξιολόγηση αυτή δείχνει ξεκάθαρα ότι η εταιρεία κρατά τις υποσχέσεις της". Τέλος ο Michael Diekmann είπε συγκεκριμένα, "είναι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων και των προτεραιοτήτων μας να παρέχουμε αξιόπιστες και σωστές υπηρεσίες στους πελάτες μας". Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 18/4/2024 Η Howden με την νέα προσθήκη του Σάββα Μυρίδη επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ηγηθεί στο Marine
Nextdeal newsroom, 18/4/2024 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Οδηγώντας με σιγουριά - Ποια η χρησιμότητα της νέας κάλυψης υλικών ζημιών από όχημα εκτός Φιλικού Διακανονισμού!
Μεγάλες προοπτικές από την είσοδο της AXERIA στην Κυπριακή Ασφαλιστική Αγορά! Με μία εκδήλωση που κέρδισε τις εντυπώσεις, η SoEasy Insurance, μαζί με την New Box Insurance, καλωσόρισαν την AXERIA IARD... Nextdeal newsroom, 18/04/2024 - 10:41 18/4/2024
Νέα γενιά του συστήματος Υγείας bewell της Interamerican! Κεντρική φωτογραφία: Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Παρουσιάστηκαν οι νέες δυνατότητες που... Nextdeal newsroom, 18/04/2024 - 10:16 18/4/2024