Nextdeal newsroom, 12/1/2016 - 09:50 facebook twitter linkedin Η γλώσσα της ενθάρρυνσης βασικό προσόν αρχηγού – συντονιστή! Πόσοι τη γνωρίζουν; Nextdeal newsroom, 12/1/2016 facebook twitter linkedin Της ψυχολόγου Σμαρούλας Παντελή* Η ενθάρρυνση αποτελεί ένα σημαντικό μέλημα για κάθε συντονιστή-αρχηγό που θέλει τα μέλη της ομάδας τους να είναι δημιουργικά και παραγωγικά. Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά της γλώσσας της ενθάρρυνσης που κάθε συντονιστής-αρχηγός πρέπει να έχει κατά νου; *Ποια είναι η Σμαρούλα Παντελή Η Σμαρούλα Παντελή είναι διδάκτωρ ψυχολογίας του πανεπιστημίου Surrey της Αγγλίας. Από το 1986 συνεργάζεται με μεγάλες εταιρίες και οργανισμούς και διευθύνει βιωματικά σεμινάρια για τα στελέχη τους με θέματα σχετικά με τις ανθρώπινες σχέσεις, την ομαδικότητα και τη Συναισθηματική Νοημοσύνη. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Από το 2002 μέχρι το 2009 συνεργάστηκε με το πανεπιστήμιο Πειραιώς και δίδαξε στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA Τουρισμού, καθώς και στο προπτυχιακό πρόγραμμα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων σε συνεργασία με τον καθηγητή Ε. Κονδύλη. Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια εφαρμόζοντας ατομική και ομαδική θεραπεία, ψυχόδραμα και κοινωνιόδραμα. Έχει γράψει βιβλία ψυχολογίας, θεματικά ημερολόγια και παιδαγωγικές ιστορίες για παιδιά του Δημοτικού. Αρθρογραφεί στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ από τις αρχές του 1990 με άρθρα για ασφαλιστές και όχι μόνο. Υπήρξε ομιλητής σε συνέδρια και εισηγητής σεμιναρίων στις πιο μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες. Από το 1991 διευθύνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Επικοινωνίας και Ανθρώπινων Σχέσεων, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό για την προαγωγή των υγιών ανθρώπινων σχέσεων. Η διεύθυνσή της στο διαδίκτυο είναι www.mirazomai.com. Πολύ ενδιαφέρον για ασφαλιστές και συντονιστές είναι το βιβλίο "Τα μυστικά της Ομαδικής Επιτυχίας - Από τη Θεωρία στην Πράξη" (εκδόσεις "ΚΡΙΤΙΚΗ"). www.mirazomai.com[email protected] Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/9/2024 Ποιο είναι το μυστικό της πρώτης Ασφαλιστικής εταιρείας που είναι και δεύτερης στη παγκόσμια κατάταξη;
Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία... Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38 25/6/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας! Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις... Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 20/5/2024