close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Θέλεις να είσαι πωλητής προστιθέμενης αξίας;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
29/3/2021 - 08:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Θέλεις να είσαι πωλητής προστιθέμενης αξίας;

Δημήτρης Μπάτρης, 29/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Πώληση προστιθέμενης αξίας γίνεται, όταν οι πελάτες καταλαβαίνουν την πολυπλοκότητα των αναγκών τους, αισθάνονται παρακινημένοι  για να ενεργήσουν σε αυτές τις ανάγκες, και «δέχονται την αξία της συνολικής λύσης του συμβούλου πωλητή».

Οι πωλητές κατασκευάζουν την πώληση όταν διαπερνούν τη διαδικασία απόφασης νωρίς, πληρούν όλα τα επίπεδα ανθρώπων που λαμβάνουν απόφαση, καθορίζουν και πωλούν την αξία υπό τους όρους των πελατών και πείθουν τον αγοραστή ότι «η λύση του πωλητή συμβούλου αντανακλά τις ανάγκες του αγοραστή». Αυτό είναι η διαδικασία πώλησης προστιθέμενης αξίας.

Οι τελευταίες δραστηριότητες διαφοροποιούν την πώληση προστιθέμενης αξίας από την παραδοσιακή πώληση.

Στην παραδοσιακή πώληση, οι πωλητές εστιάζουν σε επιθετικές δραστηριότητες πώλησης. Για παράδειγμα το κυνήγι νέας πώλησης. Οι πωλητές έχουν τέτοια εμμονή με τις νέες πωλήσεις και την ανακάλυψη νέων ευκαιριών που συχνά αδιαφορούν για τους υπάρχοντες πελάτες. Η αμυντική πώληση είναι τουλάχιστον το ήμισυ της πώλησης προστιθέμενης αξίας.

Ένα μεγάλο μέρος αυτού που κάνουν οι πωλητές προστιθέμενης αξίας είναι το να «εξασφαλίζουν την ικανοποίηση των πελατών με αυτά που έχουν πουλήσει στον πελάτη». Έχουν συνέχεια. Κατά την διάρκεια αυτής της συνέχειας ανακαλύπτουν τις πρόσθετες ευκαιρίες για νέες πωλήσεις. Για το ένα δέκατο του κόστους που έχει η νέα πώληση, μπορείς να εξυπηρετήσεις έναν υπάρχοντα πελάτη και να αυξήσει τις πωλήσεις σου. Οι πωλητές προστιθέμενης αξίας πουλούν τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά.

Ο ρόλος του πωλητή προστιθέμενης αξίας εξελίσσεται σε όλη τη διαδικασία πωλήσεων και παραλληλίζει τις ανάγκες του αγοραστή.

Ο εντοπισμός εναλλακτικών τρόπων επιλύσης και ικανοποίησης αναγκών είναι πολύ επιθυμητό από τον πελάτη.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όταν ο αγοραστής αγοράζει κάτι, θέλει ομαλή και ανώδυνη μετάβαση.

Κατά την διάρκεια της χρήσης, «ο πελάτης θέλει μέγιστη απόδοση στην καλύτερη τιμή από αυτό που έχει αγοράσει».

Αρχικά ο πωλητής προστιθέμενης αξίας κάνει διάγνωση. Θα διαγνώσει  το προβλήματα του πελάτη και θα δώσει στη συνέχεια την συνταγή για την σωστή λύση. Ο πωλητής τότε εμπλέκεται σε δυο ρόλους. Σε  εκείνον που θα προωθήσει ή σε εκείνον θα πείσει για αυτή τη λύση. Είναι τότε που ο πωλητής προστιθέμενης αξίας τοποθετεί την εταιρία του  στο προμηθευτή προστιθέμενης αξίας, διαφοροποιεί τη λύση του και παρουσιάζει πειστικά την προσφορά του. Και οι δυο ρολόι, εκείνος του ειδικού στις γνώσεις και εκείνος του προωθητή, ικανοποιούν την ανάγκη του αγοραστή για τις πληροφορίες.

Μόλις επιλέξει ο αγοραστής την εναλλακτική λύση του πωλητή, ο πωλητής προστιθέμενης αξίας γίνεται το πρόσωπο που θα ελέγξει τις διοικητικές λεπτομέρειες της Εταιρίας του, για το πελάτη. Καθώς ο αγοραστής αρχίζει να χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία, ο πωλητής προστιθέμενης αξίας εξελίσσεται σε έναν ειδικό εξυπηρέτησης για να βεβαιώσει την πλήρη ικανοποίηση του πελάτη και τη μέγιστη απόδοση του προϊόντος ή της υπηρεσίας στην καλύτερη τιμή.

Ο επόμενος λογικός ρόλος για τον πωλητή είναι «Ειδικός Ανάπτυξης». Χρησιμοποιεί τη σχέση του με τον πελάτη ως κίνητρο μοχλό για μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης, άμεσα με Croos Selling πρόσθετων προϊόντων ή υπηρεσιών ή έμμεσα με την απόκτηση Συστάσεων.

Η διαφορά μεταξύ παραδοσιακής πώλησης και προστιθέμενης αξίας είναι: Οι παραδοσιακοί πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες και οι της προστιθέμενης αξίας λύνουν προβλήματα και προσφέρουν τις καλύτερες λύσεις. Οι παραδοσιακοί πωλητές προσπαθούν να δημιουργήσουν ανάγκες στο πελάτη - οι πωλητές προστιθέμενης αξίας προσπαθούν να κατανοήσουν τις ανάγκες του πελάτη. Οι παραδοσιακοί πωλητές κάνουν συμφωνίες- οι πωλητές προστιθέμενης αξίας θέλουν να κάνουν τη διαφορά. Η θεμελιώδης ικανότητα πώλησης για παραδοσιακούς πωλητές είναι το κλείσιμο - η θεμελιώδης ικανότητα πώλησης προστιθέμενης αξίας είναι να ακούνε και να βολιδοσκοπούν.
Η πώληση προστιθέμενης αξίας είναι μια επιχειρησιακή φιλοσοφία με βαθιές ρίζες στην ψυχή του πωλητή στο «Κερδίζω - Κερδίζεις». Οι πωλητές προστιθέμενης αξίας επιδιώκουν τρόπους να προσθέσουν αξία με την απόδοση τους. Ζουν με την ερώτηση, «Τι να κάνω σήμερα για να προσθέσω αξία στις προσπάθειες μου;». Το ρητό τους είναι απλό: «Προσθέστε αξία, όχι κόστος. Πουλήστε αξία, όχι τιμή!».

Τα χαρακτηριστικά των πωλητών Προστιθέμενης Αξίας είναι:  Ακεραιότητα, Συμπάθεια, Πρωτοβουλία, Εμπειρία και Θάρρος.

Γίνε πωλητής σύμβουλος προστιθέμενης αξίας, αυτό θέλει ο σημερινός Πελάτης, θα ακτινοβολείς  και θα ξεχωρίζεις στο χώρο των πωλήσεων. Απόφαση Τώρα!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητής προστιθέμενης αξίας
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/12/2025 - 10:14

    Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;

  • Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!
    Δημήτρης Μπάτρης, 08/12/2025 - 13:08

    Ο πελάτης είναι σαν ένα αστέρι όσο το παρακολουθείς τόσο διαφέρει και αλλάζει!

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025 - 09:40

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025 - 09:55

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30
  • Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!

    Η επιθυμία να διαφέρει μια εταιρία, από τις άλλες του ίδιου αντικειμένου είναι κάτι που το θέλουν πολύ και αγωνίζονται...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 09:25
  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

    Συχνά ακούμε, ότι αυτός είναι Χαρισματικός πωλητής ή αυτός διαθέτει πολύ καλές δεξιότητες. Η λέξη χάρισμα και η λέξη δεξιότητα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00
  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

    Όπως έχει αποδειχθεί, η δύναμη της θέλησης απέναντι στους άλλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών, είναι σημαντική, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται από...
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40
  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

    Ένας πωλητής, για να παραμένει στο επάγγελμα πρέπει να αναπτύσσεται συνεχώς διότι, «η Πώληση είναι ένα ταξίδι και όχι προορισμός». Το σπουδαιότερο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44
  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

    Συνήθως μετά από διακοπές, πλησιάζοντας το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, και παράλληλα της επιτυχίας του στόχου, τόσο του εταιρικού όσο...
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Kίνημα και αλλαγή
14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
  • 08:00 Χριστούγεννα: «Η κατά σάρκα Γέννησις του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού»
  • 07:50 Τράπεζες: Προμήθειες και αναβαλλόμενος φόρος οδήγησαν σε κερδοφορία στο 9μηνο 2025
  • 07:36 Η συμμαχία Αθήνας- Ιερουσαλήμ και η Τουρκία, σε υψηλά 16 ετών το Χρηματιστήριο, οι προβλέψεις του προέδρου Νίκου, η συμπαράσταση του ΓΑΠ στη Μαρία και «χιλιαρίζει» η χρυσή λίρα
  • 18:00 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  • 16:16 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  • 15:53 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  • 14:37 Ενδιάμεση Έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος: Στο 2,1% ο ρυθμός αύξησης του ΑΕΠ το 2026
  • 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  • 14:20 Νέο MyEthniki App από την Εθνική Ασφαλιστική Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki στο κινητό ή το tablet σας, με ένα “tap”  
  • 09:55 Πλαγίως: Για τους αγρότες
  • 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
  • 09:26 Της Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολύτριας
  • 09:18 Τα μπλόκα δοκιμάζουν κυβέρνηση και οικονομία, οι διαμαρτυρίες για την «χούντα» Μητσοτάκη, οι αντισυστημικοί και το κίνημα Καρυστιανού, τα κέρδη της Alpha από την Κύπρο και η EBRD «ψηφίζει» Aktor
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/12 Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 19/12 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
  4. 18/12 Βασίλης Ψάλτης: Σε δύο φάσεις η εξαγορά του 51% της Alpha Life από τη UniCredit – Τα σχέδια για bancassurance και ενδεχόμενη εξαγορά ασφαλιστικής εταιρείας
  5. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  6. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  7. 22/12 Πλαγίως: Για τους αγρότες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube