, 21/9/2016 - 07:20 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση; , 21/9/2016 facebook twitter linkedin Το passpartout είναι ένα εργαλείο που «πάει παντού» που λύνει όλα τα προβλήματα και ανοίγει όλες τις πόρτες. Φαντάζεστε να είχατε ένα τέτοιο εργαλείο για την επιχείρηση σας, με το οποίο να λύσετε όλα τα προβλήματα, να αντιμετωπίσετε δυναμικά όλες τις δυσκολίες και να κάνετε θετικούς όλους τους δείκτες της δουλειάς σας. Όλα τα προβλήματα που έχουν οι επιχειρήσεις είναι «προβλήματα σχέσεων» αφού πρόκειται κυρίως για ανθρώπινη επικοινωνία, ανάμεσα στους ανθρώπους της επιχείρησης και τους ανθρώπους της αγοράς (πελάτες, προμηθευτές κλπ.) Δείτε πώς δουλεύει το passpartout: 1. Διάγνωση : «Δεν πιάνεται ο στόχος τζίρου»Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση μας με τους πελάτες»Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» 2. Διάγνωση : «Οι πωλητές δεν πιάνουν τους στόχους τους»Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση μας με τους πωλητές»Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» 3. Διάγνωση : «Χάνουμε συνεχώς πελάτες»Λύση : «Οι πωλητές βελτιώνουν την σχέση τους με τους πελάτες»Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» 4. Διάγνωση : «Οι υπάλληλοι δεν δουλεύουν αποδοτικά»Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση μας με τους υπαλλήλους μας»Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» 5. Διάγνωση : «Υπάρχουν συγκρούσεις ανάμεσα στους υπαλλήλους»Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση των υπαλλήλων μεταξύ τους»Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» Το πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» επικεντρώνεται στην σχέση ανάμεσα στους ανθρώπους της επιχείρησης και ανάμεσα στους πωλητές και τους πελάτες, γιατί αυτή είναι η ουσία της επιχειρηματικότητας και της πώλησης. Δείτε με λεπτομέρεια τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα, στην διεύθυνση: http://olaeinaisxeseis.blogspot.gr και επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλ. 69 83 066 742, για να συζητήσουμε της λεπτομέρειες της υλοποίησης του στην επιχείρηση σας. Επίσης σας επισυνάπτουμε και την πρόταση μας για τους ανθρώπους της δικής σας επιχείρησης. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας.Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος και Συνεργάτες Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/7/2025 Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;
Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής! Οι τέσσερις βασικοί τομείς κάλυψης ασφαλιστικών αναγκών των πελατών λιανικής! Τα πάντα ξεκινάνε από τη διαδικασία διερεύνησης και εντοπισμού αναγκών των... Κώστας Παπαϊωάννου, 18/07/2025 - 08:45 18/7/2025
Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε; Τα πρόσφατα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων από την ΕΑΕΕ μας δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Το ζητούμενο βέβαια είναι να κάνουμε σκέψεις πάνω σε... Λάουρα Σταυρίδου, 17/07/2025 - 09:28 17/7/2025