close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ποιο είναι το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση;
,
21/9/2016 - 07:20
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιο είναι το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση;

, 21/9/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το passpartout είναι ένα εργαλείο που «πάει παντού» που λύνει όλα τα προβλήματα και ανοίγει όλες τις πόρτες.

Φαντάζεστε να είχατε ένα τέτοιο εργαλείο για την επιχείρηση σας, με το οποίο να λύσετε όλα τα προβλήματα, να αντιμετωπίσετε δυναμικά όλες τις δυσκολίες και να κάνετε θετικούς όλους τους δείκτες της δουλειάς σας.

Όλα τα προβλήματα που έχουν οι επιχειρήσεις είναι «προβλήματα σχέσεων» αφού πρόκειται κυρίως για ανθρώπινη επικοινωνία, ανάμεσα στους ανθρώπους της επιχείρησης και τους ανθρώπους της αγοράς (πελάτες, προμηθευτές κλπ.)

Δείτε πώς δουλεύει το passpartout:

1. Διάγνωση : «Δεν πιάνεται ο στόχος τζίρου»
Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση μας με τους πελάτες»
Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ»

2. Διάγνωση : «Οι πωλητές δεν πιάνουν τους στόχους τους»
Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση μας με τους πωλητές»
Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ»

3. Διάγνωση : «Χάνουμε συνεχώς πελάτες»
Λύση : «Οι πωλητές βελτιώνουν την σχέση τους με τους πελάτες»
Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ»

4. Διάγνωση : «Οι υπάλληλοι δεν δουλεύουν αποδοτικά»
Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση μας με τους υπαλλήλους μας»
Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ»

5. Διάγνωση : «Υπάρχουν συγκρούσεις ανάμεσα στους υπαλλήλους»
Λύση : «Βελτιώνουμε την σχέση των υπαλλήλων μεταξύ τους»
Passpartout : Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ»

Το πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» επικεντρώνεται στην σχέση ανάμεσα στους ανθρώπους της επιχείρησης και ανάμεσα στους πωλητές και τους πελάτες, γιατί αυτή είναι η ουσία της επιχειρηματικότητας και της πώλησης.

Δείτε με λεπτομέρεια τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα, στην διεύθυνση: http://olaeinaisxeseis.blogspot.gr και επικοινωνήστε μαζί μας, στο τηλ. 69 83 066 742, για να συζητήσουμε της λεπτομέρειες της υλοποίησης του στην επιχείρηση σας. Επίσης σας επισυνάπτουμε και την πρόταση μας για τους ανθρώπους της δικής σας επιχείρησης.

Είμαστε πάντα στην διάθεση σας.

Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος και Συνεργάτες

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 21/7/2025

    Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!

  • Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/7/2025

    Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;

  • Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!

    Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!

    Οι τέσσερις βασικοί τομείς κάλυψης ασφαλιστικών αναγκών των πελατών λιανικής! Τα πάντα ξεκινάνε από τη διαδικασία διερεύνησης και εντοπισμού αναγκών των...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 18/07/2025 - 08:45 18/7/2025
  • Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;

    Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;

    Τα πρόσφατα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων από την ΕΑΕΕ μας δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Το ζητούμενο βέβαια είναι να κάνουμε σκέψεις πάνω σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/07/2025 - 09:28 17/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
  • 08:54 Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;
  • 08:50 Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;
  • 08:45 Ιερόθεος: 30χρόνια Ποιμαντορίας στον Επισκοπικό θρόνο της Ναυπάκτου
  • 16:01 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  • 16:00 Νέο Audi Q3 SUV e-hybrid - Το μέλλον της υβριδικής οδήγησης, με υπογραφή Audi
  • 15:35 Αλέξανδρος Λιανός (ERGO): Καινοτομία στην Ιατρική – Ασφάλιση που συμβαδίζει με την εξέλιξη!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές
  7. 16/7 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube