Κώστας Ακριβόπουλος, 3/10/2024 - 13:23 facebook twitter linkedin Εσείς χρησιμοποιείτε τα social media για να προσεγγίσετε νέες ομάδες υποψήφιων; Κώστας Ακριβόπουλος, 3/10/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Σίγουρα χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προσωπικά σας θέματα! Τα χρησιμοποιείτε όμως και για τη δουλειά σας; Αυξήστε το πελατολόγιό σας, επαναπροσδιορίζοντας το target group που θα αποτανθείτε. Σήμερα οι άνθρωποι είναι πολύ απασχολημένοι, ή ακόμη και φοβισμένοι από διάφορα γεγονότα του παρελθόντος και συνήθως βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες να αποφύγουν μία συνάντηση μαζί μας, ένας προς έναν, εσείς όμως πρέπει να βρείτε τρόπο να συνεχίσετε και να αυξήσετε τα εισοδήματά σας. ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ -ΑΥΞΗΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ!!!! Μπορείτε λοιπόν να συνδεθείτε μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Κάντε like και πολλά αιτήματα φιλίας. Με αυτόν τον τρόπο «ζεστάνετε» την εμπιστοσύνη, την εξοικείωση, ανεβάζοντας δημοσιεύσεις σχετικά με την επαγγελματική σας ζωή, τα επιτεύγματα, τις ιδέες σας και ούτω καθεξής. Παρόλο που δεν είναι μια συνομιλία ένας προς έναν, βοηθά τους άλλους να σας γνωρίσουν και να χτίσουν εμπιστοσύνη με βάση τις δημοσιεύσεις σας. Όταν οι υποψήφιοι πελάτες κάνουν like ή απαντούν στις αναρτήσεις σας, έχετε περισσότερες προσωπικές αλληλεπιδράσεις ένας προς έναν μαζί τους. Μπορείτε να συγκεντρώνετε τις βασικές πληροφορίες οικονομικού σχεδιασμού και να είσθε έτοιμοι και σε λειτουργία πωλήσεων, όταν χρειαστεί, διότι οι υποψήφιοι μπορεί να μην έχουν ασφαλιστικές ανάγκες, όταν βλέπουν τις αναρτήσεις σας, αλλά όταν έρθει η ανάγκη, θα είστε οι πρώτοι που θα εμφανιστούν στο μυαλό τους. Και αφού επικοινωνείτε μαζί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν είστε ξένος για αυτούς. Αρκετοί Πελάτες πολλών Ασφαλιστών. προέρχονται από τα social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας επιτρέπουν πολλές προοπτικές, χωρίς περιορισμό σε χρόνο και απόσταση. ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΤΡOΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01 H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
…και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή; Παρατηρώντας τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες; Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές... Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες; Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο... Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε; Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της... Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων; Που βαδίζουν σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο; Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ... Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”! Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε... Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04