close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πως μπορούμε να μετρήσουμε πόσο επιτυχημένος είναι ένας ασφαλιστικός πράκτορας;
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου,
5/1/2024 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως μπορούμε να μετρήσουμε πόσο επιτυχημένος είναι ένας ασφαλιστικός πράκτορας;

Κώστας Παπαϊωάννου, 5/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως μπορούμε να μετρήσουμε πόσο επιτυχημένος είναι ένας  ασφαλιστικός πράκτορας για τον ίδιο, την εταιρία με την οποία συνεργάζεται και τους πελάτες του; 

Οι ασφαλιστικοί πράκτορες στην Ελλάδα σήμερα τείνουν συνεχώς μειούμενοι και αυτό είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, που όλοι μαζί οδηγούν στη δραματική μείωση του συνόλου τους! 

Αυτό δεν είναι καθόλου καλό για την ασφαλιστική αγορά, η οποία με αυτό το ρυθμό απώλειας στελεχών (ασφαλιστικών πρακτόρων), θα οδηγηθεί τελικά να εξαρτά την ανάπτυξή της στην Ελλάδα σχεδόν απόλυτα από τους aggregator’s και το bancassurance! 

Οι παράγοντες που οδηγούν σε αυτή τη μείωση είναι πολλοί, με κυριότερους την τάση των εταιριών να μειώσουν (ή και να τελειώσουν οριστικά) τα άμεσα συνδεδεμένα με αυτές δίκτυα πωλήσεων, την επακόλουθη τάση των εταιριών να μην επενδύουν στη στελέχωση των δικτύων πώλησής τους, την τάση των εταιριών να μην εκπαιδεύουν πλήρως και συστηματικά τα δίκτυά τους στα σύγχρονα δεδομένα της αγοράς και τις νομοθετικές απαιτήσεις, να μην βραβεύουν ορθολογικά και ξεκάθαρα την καλή απόδοση των στελεχών τους των συνδεδεμένων και των ανεξάρτητων δικτύων πώλησης και διάφοροι άλλοι ακόμα! 

Αλλά για να αναπτύξεις το δίκτυο πωλήσεών σου, να επενδύσεις σε αυτό , να το εκπαιδεύσεις σύγχρονα και να το επιβραβεύσεις αληθινά για τις προσπάθειες που καταβάλει, πρέπει πραγματικά να πιστεύεις σε αυτό και να θεωρείς ότι είναι πραγματικά αναγκαίο για την ανάπτυξη της εταιρίας σου και της αγοράς, εν γένει! 

Ένα κεφαλαιώδες ζήτημα λοιπόν είναι η σε βάθος αξιολόγηση των συνδεδεμένων (αλλά και των «ανεξάρτητων») δικτύων πώλησης των ασφαλιστικών πρακτόρων που διαθέτουμε, προκειμένου να δούμε ποια βοηθάνε πραγματικά στην ανάπτυξη της κάθε εταιρίας (και τελικά του συνόλου της αγοράς) και ποια απλά «ανακυκλώνουν» πελάτες, χωρίς να αυξάνουν τα πελατολόγιά τους και χωρίς να προσφέρουν πραγματικά! 

Το κρίσιμο εργαλείο γι’ αυτό είναι το Customer retention management (CRM) - Διαχείριση της διατήρησης των πελατών, επειδή αυτό θα μας δείξει την πραγματική συνεισφορά τους στους στόχους της κάθε εταιρίας! 

Με το CRM μπορούμε να μετρήσουμε την πραγματική απόδοση των δικτύων των ασφαλιστικών πρακτόρων, χρησιμοποιώντας τους τέσσερις επί μέρους δείκτες του! 

Ας τους δούμε σε σχετική ανάλυση: 

  • Ποσοστό απόκτησης πελατών: Αυτό το KPI (Key performance indicator) μετρά το ποσοστό με το οποίο μια ασφαλιστική εταιρεία είναι σε θέση να αποκτήσει νέους πελάτες μέσω των προσπαθειών της στο CRM. Αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ και πωλήσεων για την προσέλκυση και τη μετατροπή δυνητικών πελατών σε ασφαλισμένους. 
  • Ποσοστό διατήρησης πελατών: Αυτό το KPI αξιολογεί την ικανότητα του συστήματος CRM να διατηρεί τους υπάρχοντες αντισυμβαλλομένους/πελάτες. Ένα υψηλό ποσοστό διατήρησης υποδηλώνει ότι η εταιρεία διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις σχέσεις με τους πελάτες και παρέχει ικανοποιητικές υπηρεσίες. 
  • Αξία διάρκειας ζωής πελάτη (CLV): Το CLV (Client life value) είναι μια κρίσιμη μέτρηση που υπολογίζει τη συνολική αξία που αναμένεται να αποφέρει ένας πελάτης στην εταιρεία σε ολόκληρη τη σχέση τους. Ένα υψηλότερο CLV υποδηλώνει ότι οι στρατηγικές CRM είναι επιτυχείς στην προώθηση μακροπρόθεσμων και κερδοφόρων σχέσεων με τους πελάτες. 
  • Ποσοστό ανανέωσης συμβολαίου: Η παρακολούθηση του αριθμού των αντισυμβαλλομένων/πελατών που ανανεώνουν τα συμβόλαιά τους είναι απαραίτητη. Ένα υψηλό ποσοστό ανανέωσης σημαίνει ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες και το σύστημα CRM καλλιεργεί αποτελεσματικά αυτές τις συνεχείς σχέσεις. 

Εφόσον υποθέταμε ότι υπάρχουν συγκεντρωμένα και διαθέσιμα προς σύγκριση τα ανάλογα δεδομένα, εσείς τι πιστεύετε; Ποιο θα ήταν το περισσότερο αποτελεσματικό δίκτυο πώλησης; 

  • Το δίκτυο των aggregators; 
  • Το δίκτυο του bancassurance; 
  • Το δίκτυο των ανεξάρτητων διαμεσολαβητών;  
  • Το δίκτυο των συνδεδεμένων διαμεσολαβητών; 
  • Ή μήπως κάποιος ιδανικός συνδυασμός τους, με μετρίσιμα αποτελέσματα; 

Ας το ξανασκεφτούμε! Καλή, δημιουργική και αποτελεσματική χρονιά! 

Ευτυχισμένο και επιτυχημένο το 2024! 


  Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου 

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. 

Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, που αφορά τις υποχρεωτικές γνώσεις και τις πιστοποιήσεις γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Έχει επιπλέον συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. 

Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. 

Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά. 

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 04/07/2025 - 09:40

    Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!

  • Εξετάσεις ΤτΕ, Ιουνίου 2025. Αποδυναμώνεται η ασφαλιστική αγορά! Απέτυχε το 54%!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 03/07/2025 - 12:50

    Εξετάσεις ΤτΕ, Ιουνίου 2025. Αποδυναμώνεται η ασφαλιστική αγορά! Απέτυχε το 54%!

  • Ασφαλίσεις πλοίων και σκαφών αναψυχής!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 02/07/2025 - 09:33

    Ασφαλίσεις πλοίων και σκαφών αναψυχής!

  • Ποιες είναι οι συνήθεις καλύψεις του κλάδου 3 χερσαίων οχημάτων, που αφορούν και την ασφάλιση ακραίων φυσικών φαινομένων;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 30/06/2025 - 09:21

    Ποιες είναι οι συνήθεις καλύψεις του κλάδου 3 χερσαίων οχημάτων, που αφορούν και την ασφάλιση ακραίων φυσικών φαινομένων;

  • Προϊόντα Unit Linked, τα βασικά χαρακτηριστικά τους!

    Προϊόντα Unit Linked, τα βασικά χαρακτηριστικά τους!

    Ο Κλάδος ΙΙΙ – «Ασφαλίσεις ζωής συνδεδεμένες με επενδύσεις», περιλαμβάνει ασφαλίσεις των Κλάδων 1, 2 του ν.4364/2016 Solvency II (και...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 27/06/2025 - 09:08
  • Η Ελλάδα μεταξύ των 10 χωρών με τον πιο γερασμένο πληθυσμό παγκοσμίως!

    Η Ελλάδα μεταξύ των 10 χωρών με τον πιο γερασμένο πληθυσμό παγκοσμίως!

    Σε ποιες ηλικίες υποψηφίων πελατών και σε ποια προϊόντα πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους οι ασφαλιστές στην Ελλάδα, σύμφωνα...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 25/06/2025 - 09:00
  • Οι κίνδυνοι που διατρέχουν τα επενδυτικά ασφαλιστικά προϊόντα Unit Linked!

    Οι κίνδυνοι που διατρέχουν τα επενδυτικά ασφαλιστικά προϊόντα Unit Linked!

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από αυξημένους κινδύνους! Κίνδυνοι κλιματολογικοί, κίνδυνοι γεωπολιτικοί (πόλεμοι σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή) και κίνδυνοι...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 23/06/2025 - 09:09
  • Τρία στα τέσσερα νοικοκυριά στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για φυσικές καταστροφές!

    Τρία στα τέσσερα νοικοκυριά στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για φυσικές καταστροφές!

    Συζητάμε για την υποχρεωτική ασφάλιση φυσικών καταστροφών στα αυτοκίνητα, τη στιγμή που μόνο 1 στα 4 νοικοκυριά στην Ελλάδα έχει...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 20/06/2025 - 09:36
  • Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!

    Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!

    Τα δύο μεγαλύτερα προβλήματα των πελατών που καλούνται να διαχειριστούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες και ειδικά εφόσον είναι νομοθετικά υποχρεωμένοι να...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 17/06/2025 - 09:00
  • Οι επιπτώσεις των κινδύνων βιωσιμότητας στα επενδυτικά ασφαλιστικά προϊόντα και η ενημέρωση των πελατών!

    Οι επιπτώσεις των κινδύνων βιωσιμότητας στα επενδυτικά ασφαλιστικά προϊόντα και η ενημέρωση των πελατών!

    ESG Risks Ο Κανονισμός (ΕΕ)2019/2088 καθορίζει εναρμονισμένους κανόνες για τους συμμετέχοντες στις χρηματοπιστωτικές αγορές και τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους (ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές), σχετικά με τη διαφάνεια...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 13/06/2025 - 09:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
16:39 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
  • 15:31 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 15:07 Aon: Η Βρετανική ασφαλιστική αγορά παραμένει αμετάβλητη και φιλική προς τον αγοραστή το 2025
  • 14:30 Κύπελλα και βραβεία ανακύκλωσης
  • 14:12 Πρόταση «ΝΑΙ» για τις εκκαθαρίσεις ασφαλιστικών
  • 13:50 Ο τάφος του Αγίου Ανδρέα Κρήτης στην Ερεσό της Λέσβου
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»
  • 12:40 Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία: Μοχλός Ανάπτυξης και Αυτονομίας σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο
  • 12:31 Eurolife FFH: Νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
  • 12:21 Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες
  • 12:12 EUROINS Ελλάδος: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team - Εντυπωσιακές διακρίσεις το 2025!
  • 11:25 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  • 11:07 Αποκλειστικό: Στα γενέθλια των 10 χρόνων της η DAT Hellas λανσάρει το καινοτόμο προϊόν... Σίλβι - Τι είναι;
  • 10:45 Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται…
  • 10:28 «Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 10:10 Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
  • 09:40 Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!
  • 09:33 Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διανομή Μερίσματος μετά από 18 χρόνια
  • 09:20 Το μεγάλο λάθος της Μέρκελ στην ελληνική κρίση, «έπεσαν» και οι 1.900 μονάδες στο Χ.Α, σε ιστορικά υψηλά S&P 500 και Nasdaq, η αλήθεια για το «μπλόκο» της Εθνικής και η «μετανάστευση» Ισραηλινών στην Ελλάδα
  • 08:58 Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική
  7. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube