Λάουρα Σταυρίδου, 29/11/2023 - 08:57 facebook twitter linkedin Πόση Ασφάλιση ζωής θα πρέπει να μπορεί να έχει, ένας εργαζόμενος; Λάουρα Σταυρίδου, 29/11/2023 facebook twitter linkedin Η αλήθεια είναι πως στην Ελλάδα «δεν το έχουμε» με την ασφάλεια ζωής. Λίγο που από παλιά οι δυνητικοί πελάτες έφτυναν στον κόρφο τους όταν άκουγαν για θάνατο, λίγο οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που προτιμούμε να μην στεναχωρήσουμε τον πελάτη μας, λίγο οι Ασφαλιστικές Εταιρίες που δίνουν κεφάλαια με εξαιρετικά φειδωλό τρόπο, στην πραγματικότητα δεν έχουμε ασφαλιστεί αρκούντως. Όμως η Ασφάλεια Ζωής είναι ένα πραγματικό περιουσιακό στοιχείο, το οποίο, ειδικά στις μέρες μας προφυλάσσει τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία από την αποποίηση. Ας δούμε πως υπολογίζονται τα μέγιστα κεφάλαια που μπορεί να έχει κάποιος στο εξωτερικό και που θα έπρεπε να μπορεί να τα έχει και εδώ: Έως 40 ετών: Μπορείτε να αγοράσετε 35 φορές το ετήσιο εισόδημά σας. 41–50: Μπορείτε να αγοράσετε 25 φορές το ετήσιο εισόδημά σας. 51–60: Μπορείτε να αγοράσετε 20 φορές το ετήσιο εισόδημά σας. 61–70: Μπορείτε να αγοράσετε 10 φορές το ετήσιο εισόδημά σας. 71–80: Μπορείτε να αγοράσετε 5 φορές το ετήσιο εισόδημά σας. Από αυτή τη κλίμακα βλέπουμε πως υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ του εισοδήματος που θα απωλέσει μια οικογένεια σε βάθος χρόνου και του κεφαλαίου ασφάλισης, δηλαδή ουσιαστικά πόσα χρόνια θα έπαιρνε εισόδημα αν δεν είχε φύγει από τη ζωή το μέλος της οικογένειας. Επίσης βλέπουμε πως δεν υπάρχει ανώτατο ποσό και περιορισμός κάλυψης. Πχ αν το ετήσιο εισόδημα ενός 40άρη είναι 20.000€ μπορεί να πάρει μέχρι και 700.000€ κάλυψη. Αν το ετήσιο εισόδημα του είναι 500.000€ μπορεί να πάρει 17.500.000€ ως κάλυψη. Είναι σημαντικό να ξαναδούν οι ασφαλιστικές εταιρίες τα όρια που δίνουν ως κάλυψη ζωής στην Ελλάδα, ώστε να υποστηριχτεί κάθε οικογένεια και ως προς τα δάνεια – χρέη κτλ και ως προς την διαβίωση της μετά από μια απώλεια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά; Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν... Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06