close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Διαγενεακή πώληση - Μια νέα προσέγγιση!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
7/3/2023 - 08:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαγενεακή πώληση - Μια νέα προσέγγιση!

Λάουρα Σταυρίδου, 7/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αν το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων εργασιών, γίνεται με ανθρώπους της ίδιας γενιάς με εμάς, αν το χαρτοφυλάκιο γηράσκει και δεν ασφαλίζουμε τα παιδιά των παιδιών των πελατών μας και αν δεν μπορούμε να καθοδηγήσουμε νέους συνεργάτες να ασφαλίσουν μεγαλύτερες ηλικίες, τότε χρειαζόμαστε εκπαίδευση στη Διαγενεακή πώληση.

διεθνές Marketing εισάγονται νέες έννοιες όπως το Gentelligence που σημαίνει να έχεις την απαραίτητη ευφυΐα για να συναλλάσσεσαι με όλες τις γενιές.

Είναι μια προσπάθεια «πωλησιακής γεφύρωσης» των γενεών ώστε γνωρίζοντας μια οικογένεια να μπορούν να γίνουν πολλά συμβόλαια από όλα τα μέλη της και τα παλαιότερα και τα νεότερα.

Καθώς εστιάζουμε στις διαφορές γενεών, πέφτουμε συχνά σε στερεότυπα και γενικεύσεις αντί να συνειδητοποιήσουμε τους περίπλοκους τρόπους με τους οποίους η γενιά μπορεί να επηρεάσει μέρος της ταυτότητας.

Η ταυτότητα καθορίζει τον τρόπο λήψης αποφάσεων και συνεπώς μας ενδιαφέρει ως γενεσιουργός αιτία για το αν θα αγοράσει το άτομο ασφάλιση και τι είδους.

Ας δούμε μερικές διαφορές στην λήψη αποφάσεων:

Με τη φράση «Χρειάζονται βοήθεια από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή προκειμένου να καθορίσουν τους στόχους και τις προκλήσεις» δείτε πόσοι συμφωνούν:

Με τη φράση «Περιμένουν από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή (και το θεωρούν σημαντικό) να τους δείξει τη σύνδεση μεταξύ του ασφαλιστικού προϊόντος και των προσωπικών τους στόχων. Δηλαδή πως μπορεί το συγκεκριμένο προϊόν να εξυπηρετήσει τους στόχους τους» δείτε πως υπάρχει μεγάλη σύγκλιση απόψεων:

Με τη φράση «Γενικά θα αποφασίσω εγώ για το ασφαλιστικό μου πλάνο και θέλω από τον διαμεσολαβητή να τακτοποιήσει μόνο τις λεπτομέρειες» μόνο μια γενιά θα συμφωνούσε οι Χ και αυτοί σε μικρό ποσοστό:

Στην παραπάνω κατηγοριοποίηση είναι εμφανές ότι οι Baby Boomers δεν συμφωνούν καθώς έχουν συνηθίσει να συνεργάζονται με επαγγελματίες προκειμένου να κλείσουν συμφωνίες. Αντίθετα η γενιά των Gen X, γνωστή για την αγάπη της στην ανεξαρτησία, προτιμάει να τα κάνει όλα μόνη της. Άλλωστε είναι η γενιά που εφηύρε το DIY (Do it Yourself) . Από τα παραπάνω έχουμε μια εικόνα που μας δείχνει ότι υπάρχουν ομοιότητες αλλά και μεγάλες διαφορές μεταξύ των γενεών σε συγκεκριμένα σημεία, που καθορίζουν τις αποφάσεις τους.

Πχ πως μπορούμε να κινητοποιήσουμε έναν Baby Boomer να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το σπίτι ή την επιχείρηση του παιδιού του (φαρμακείο, οδοντιατρείο κτλ), ή ένα υγείας για τα εγγόνια του;

Τροφοδοτήστε τη συναισθηματική τους πλευρά. Δώστε τους σεβασμό για τις γνώσεις τους, καθώς κινητοποιούνται περισσότερο όταν τους εκτιμούν και τους χρειάζονται. Θέστε την αγορά ενός συμβολαίου σε επίπεδο «εμπειρίας στη ζωή και την οικονομία, που θα εκτιμηθεί σε περίπτωση ζημιάς…».

Εξηγήστε τους πως αν συμβεί μια ζημιά και είναι ανασφάλιστη, θα τους ζητηθεί η οικονομική τους υποστήριξη. Με την ασφάλιση προλαμβάνουν τις έκτακτες εκροές και κάνουν μια έξυπνη κίνηση, που τους προστατεύει όλους.

Οι βασικές αξίες του Gen X περιλαμβάνουν την ποικιλομορφία, την αυτοδυναμία, την πρακτικότητα, την ανεπισημότητα, την ισορροπία εργασίας/ζωής, την ευελιξία και την τεχνολογία .

Αυτό όμως που τους κινητοποιεί περισσότερο είναι η αναγνώριση. Έχουν κάνει τόσο μεγάλες προσπάθειες στη ζωή τους για να πετύχουν μόνο και μόνο αυτό που για τους Baby Boomers ήταν αυτονόητο.

Εξηγήστε τους πως ένα συνταξιοδοτικό συμβόλαιο είναι ένας έμπρακτος τρόπος να δείξουν αυτοσεβασμό και αναγνώριση των προσπαθειών τους. Δείξτε πως το να μεριμνά κανείς και για τον εαυτό του, εκτός από όλους τους άλλους είναι κάτι απαραίτητο για την προσωπική ισορροπία.

Οι Millennials (Gen Y) είναι οραματιστές. Κινητοποιούνται από την «μεγάλη εικόνα». Θέλουν να συνεργάζονται με ηθικούς και αξιόπιστους οργανισμούς. Είναι πολύ σημαντικό να τους περιγράψετε την αξία του ασφαλιστικού θεσμού. Τον τρόπο που οι πολλοί χρηματοδοτούν τις ζημιές των λίγων. Δείξτε πως θα ήταν ο κόσμος χωρίς ασφάλιση. Μην προσπαθήσετε να πουλήσετε ένα προϊόν, είναι καλύτερα να τους δείξετε την ιδέα και κατόπιν να προτείνετε το κατάλληλο ασφαλιστικό πρόγραμμα.

Οι Gen Z, ανεξάρτητοι και ευρηματικοί με αγάπη για τους φίλους και γενικά τον πλανήτη, όσο αφορά στο εισόδημα είναι μια πιο συντηρητική γενιά. Μεγάλωσε στις κρίσεις και είδε περιουσίες να χάνονται. Αξιολογεί θετικά οποιοδήποτε πρόγραμμα μπορεί να εξασφαλίσει το επίπεδο ζωής τους, ώστε να μην έχουν απώλειες. Θυμηθείτε πως το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής της γενιάς νιώθει εξαιρετικά αγχωμένο. Δείξτε τους πως έστω και ένα μικρό πρόγραμμα μπορεί να τους εξασφαλίσει ηρεμία για το αναπάντεχο.

Εν κατακλείδι η ασφάλιση αφορά όλες τις γενιές, ο τρόπος όμως πώλησης πρέπει να ταιριάζει στον τρόπο που σκέφτεται η κάθε γενιά, στις αξίες και στις προσδοκίες της.

Είναι σημαντικό να μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να προσαρμόσει τα επιχειρήματα του, ώστε να δομήσει μια διαγενεακή πώληση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
    Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

  • Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00

    Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

  • Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
    Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00

    Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

  • Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
  • Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

    Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
  • Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση.

    Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση.

    Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
  • Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»;

    Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»;

    Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
  • Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων

    Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων

    Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
  • Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

    Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

    Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube