close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Διαγενεακή πώληση - Μια νέα προσέγγιση!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
7/3/2023 - 08:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαγενεακή πώληση - Μια νέα προσέγγιση!

Λάουρα Σταυρίδου, 7/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αν το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων εργασιών, γίνεται με ανθρώπους της ίδιας γενιάς με εμάς, αν το χαρτοφυλάκιο γηράσκει και δεν ασφαλίζουμε τα παιδιά των παιδιών των πελατών μας και αν δεν μπορούμε να καθοδηγήσουμε νέους συνεργάτες να ασφαλίσουν μεγαλύτερες ηλικίες, τότε χρειαζόμαστε εκπαίδευση στη Διαγενεακή πώληση.

διεθνές Marketing εισάγονται νέες έννοιες όπως το Gentelligence που σημαίνει να έχεις την απαραίτητη ευφυΐα για να συναλλάσσεσαι με όλες τις γενιές.

Είναι μια προσπάθεια «πωλησιακής γεφύρωσης» των γενεών ώστε γνωρίζοντας μια οικογένεια να μπορούν να γίνουν πολλά συμβόλαια από όλα τα μέλη της και τα παλαιότερα και τα νεότερα.

Καθώς εστιάζουμε στις διαφορές γενεών, πέφτουμε συχνά σε στερεότυπα και γενικεύσεις αντί να συνειδητοποιήσουμε τους περίπλοκους τρόπους με τους οποίους η γενιά μπορεί να επηρεάσει μέρος της ταυτότητας.

Η ταυτότητα καθορίζει τον τρόπο λήψης αποφάσεων και συνεπώς μας ενδιαφέρει ως γενεσιουργός αιτία για το αν θα αγοράσει το άτομο ασφάλιση και τι είδους.

Ας δούμε μερικές διαφορές στην λήψη αποφάσεων:

Με τη φράση «Χρειάζονται βοήθεια από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή προκειμένου να καθορίσουν τους στόχους και τις προκλήσεις» δείτε πόσοι συμφωνούν:

Με τη φράση «Περιμένουν από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή (και το θεωρούν σημαντικό) να τους δείξει τη σύνδεση μεταξύ του ασφαλιστικού προϊόντος και των προσωπικών τους στόχων. Δηλαδή πως μπορεί το συγκεκριμένο προϊόν να εξυπηρετήσει τους στόχους τους» δείτε πως υπάρχει μεγάλη σύγκλιση απόψεων:

Με τη φράση «Γενικά θα αποφασίσω εγώ για το ασφαλιστικό μου πλάνο και θέλω από τον διαμεσολαβητή να τακτοποιήσει μόνο τις λεπτομέρειες» μόνο μια γενιά θα συμφωνούσε οι Χ και αυτοί σε μικρό ποσοστό:

Στην παραπάνω κατηγοριοποίηση είναι εμφανές ότι οι Baby Boomers δεν συμφωνούν καθώς έχουν συνηθίσει να συνεργάζονται με επαγγελματίες προκειμένου να κλείσουν συμφωνίες. Αντίθετα η γενιά των Gen X, γνωστή για την αγάπη της στην ανεξαρτησία, προτιμάει να τα κάνει όλα μόνη της. Άλλωστε είναι η γενιά που εφηύρε το DIY (Do it Yourself) . Από τα παραπάνω έχουμε μια εικόνα που μας δείχνει ότι υπάρχουν ομοιότητες αλλά και μεγάλες διαφορές μεταξύ των γενεών σε συγκεκριμένα σημεία, που καθορίζουν τις αποφάσεις τους.

Πχ πως μπορούμε να κινητοποιήσουμε έναν Baby Boomer να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το σπίτι ή την επιχείρηση του παιδιού του (φαρμακείο, οδοντιατρείο κτλ), ή ένα υγείας για τα εγγόνια του;

Τροφοδοτήστε τη συναισθηματική τους πλευρά. Δώστε τους σεβασμό για τις γνώσεις τους, καθώς κινητοποιούνται περισσότερο όταν τους εκτιμούν και τους χρειάζονται. Θέστε την αγορά ενός συμβολαίου σε επίπεδο «εμπειρίας στη ζωή και την οικονομία, που θα εκτιμηθεί σε περίπτωση ζημιάς…».

Εξηγήστε τους πως αν συμβεί μια ζημιά και είναι ανασφάλιστη, θα τους ζητηθεί η οικονομική τους υποστήριξη. Με την ασφάλιση προλαμβάνουν τις έκτακτες εκροές και κάνουν μια έξυπνη κίνηση, που τους προστατεύει όλους.

Οι βασικές αξίες του Gen X περιλαμβάνουν την ποικιλομορφία, την αυτοδυναμία, την πρακτικότητα, την ανεπισημότητα, την ισορροπία εργασίας/ζωής, την ευελιξία και την τεχνολογία .

Αυτό όμως που τους κινητοποιεί περισσότερο είναι η αναγνώριση. Έχουν κάνει τόσο μεγάλες προσπάθειες στη ζωή τους για να πετύχουν μόνο και μόνο αυτό που για τους Baby Boomers ήταν αυτονόητο.

Εξηγήστε τους πως ένα συνταξιοδοτικό συμβόλαιο είναι ένας έμπρακτος τρόπος να δείξουν αυτοσεβασμό και αναγνώριση των προσπαθειών τους. Δείξτε πως το να μεριμνά κανείς και για τον εαυτό του, εκτός από όλους τους άλλους είναι κάτι απαραίτητο για την προσωπική ισορροπία.

Οι Millennials (Gen Y) είναι οραματιστές. Κινητοποιούνται από την «μεγάλη εικόνα». Θέλουν να συνεργάζονται με ηθικούς και αξιόπιστους οργανισμούς. Είναι πολύ σημαντικό να τους περιγράψετε την αξία του ασφαλιστικού θεσμού. Τον τρόπο που οι πολλοί χρηματοδοτούν τις ζημιές των λίγων. Δείξτε πως θα ήταν ο κόσμος χωρίς ασφάλιση. Μην προσπαθήσετε να πουλήσετε ένα προϊόν, είναι καλύτερα να τους δείξετε την ιδέα και κατόπιν να προτείνετε το κατάλληλο ασφαλιστικό πρόγραμμα.

Οι Gen Z, ανεξάρτητοι και ευρηματικοί με αγάπη για τους φίλους και γενικά τον πλανήτη, όσο αφορά στο εισόδημα είναι μια πιο συντηρητική γενιά. Μεγάλωσε στις κρίσεις και είδε περιουσίες να χάνονται. Αξιολογεί θετικά οποιοδήποτε πρόγραμμα μπορεί να εξασφαλίσει το επίπεδο ζωής τους, ώστε να μην έχουν απώλειες. Θυμηθείτε πως το μεγαλύτερο ποσοστό αυτής της γενιάς νιώθει εξαιρετικά αγχωμένο. Δείξτε τους πως έστω και ένα μικρό πρόγραμμα μπορεί να τους εξασφαλίσει ηρεμία για το αναπάντεχο.

Εν κατακλείδι η ασφάλιση αφορά όλες τις γενιές, ο τρόπος όμως πώλησης πρέπει να ταιριάζει στον τρόπο που σκέφτεται η κάθε γενιά, στις αξίες και στις προσδοκίες της.

Είναι σημαντικό να μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να προσαρμόσει τα επιχειρήματα του, ώστε να δομήσει μια διαγενεακή πώληση.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2025 - 09:45

    Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!

  • Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16

    Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν;

  • Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07

    Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;

  • Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28

    Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα

  • Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;

    Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;

    Στα παλαιότερα συμβόλαια συναντούσαμε πολύ συχνά τη διάκριση μεταξύ φιλικής και εχθρικής φωτιάς. Ως φιλική φωτιά χαρακτηρίζεται η φωτιά που περιορίζεται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54
  • Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!

    Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!

    Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33
  • Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

    Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

    Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
  • Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;

    Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;

    Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
  • Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

    Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

    Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
  • Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
  • 16:27 Η Eurobank παρουσιάζει την Travellers Prepaid | Νέα άυλη κάρτα για συναλλαγές με 0% προμήθειες στο εξωτερικό
  • 16:08 Daiichi Sankyo: Έναρξη του 3ου Κύκλου του Προγράμματος ENDEAVOUR για τον Καρκίνο του Μαστού
  • 15:45 DAÈS | Ανάλυση: Το τέλος της «Σιωπής» - Πώς η αγορά Liability αναδιατάσσεται μπροστά στον συστημικό κίνδυνο της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:32 «AEGEAN Santa Crew»: Εθελοντές-εργαζόμενοι της AEGEAN έφεραν τα Χριστούγεννα στα σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της Ελλάδας
  • 15:00 «Η νέα εποχή στην υποστήριξη των συνεργατών από το Contract Network»
  • 14:43 ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως στη Βουλή: «Στόχος για το 2026, αύξηση μισθών και μείωση ανεργίας κάτω από το 8%»
  • 14:17 Υδρόγειος | Παύλος Κασκαρέλης: Στρατηγική Ανάπτυξης και Ανθρώπινο Όραμα για το μέλλον
  • 13:26 Η GENESIS Pharma ανέλαβε τη διάθεση θεραπείας για το κληρονομικό αγγειοοίδημα σε 14 χώρες
  • 13:10 ΕΑΕΕ: Επικαιροποίηση από την ΕΙΟΡΑ των χαρτοφυλακίων αναφοράς στο πλαίσιο υπολογισμού του VA
  • 13:00 Τρίτη διαδοχική πιστοποίηση B Corp για την Chiesi Hellas!
  • 12:10 Η Interamerican λέει ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Ομάδα Βοηθείας μέσα από τη νέα της χριστουγεννιάτικη καμπάνια
  • 11:47 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  • 11:08 Πανελλαδική απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τρίτη: Ποιοι θα συμμετάσχουν - Τι θα γίνει με τα ΜΜΜ
  • 10:48 Φ. Καραβίας (Eurobank): Ο ρόλος των τραπεζών είναι να δίνουν σωστά δάνεια στις επιχειρήσεις για την ανάπτυξη της οικονομίας και της χώρας
  • 10:14 Η ασφάλεια ζωής και υγείας είναι ανάγκη;
  • 09:57 Προϋπολογισμός 2026 - Ειρήνη Αγαπηδάκη: Αυξημένος ο προϋπολογισμός για την υγεία το 2026 με 600 εκ ευρώ επιπλέον
  • 09:53 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η Ελλάδα θα αναλάβει πρωτοβουλία για την θέσπιση ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου στη δωρεά σπέρματος και ωαρίων
  • 09:45 Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος!
  • 09:40 Απεβίωσε ο Γιάννης Βάσσης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  4. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  5. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  6. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  7. 9/12 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube