Λάουρα Σταυρίδου, 3/3/2023 - 08:51 facebook twitter linkedin Μερικά σημεία «κλειδί» στη πώληση - AMAT VICTORIA CURAM Λάουρα Σταυρίδου, 3/3/2023 facebook twitter linkedin Ο Σενέκας (Ρωμαίος πολιτικός, ρήτορας, δραματουργός και στωικός φιλόσοφος) είχε πει πως «τύχη είναι όταν η προετοιμασία συναντάει την ευκαιρία». Αυτό για κάθε διαμεσολαβητή σημαίνει πως πρέπει να είναι συνεχώς προετοιμασμένος για μια καλή πώληση. Είναι σημαντικό να έχετε ένα προσχέδιο, βασισμένο σε σημεία κλειδί, το οποίο θα ακολουθείτε πάντα, απλώς εμπλουτίζοντας το με λεπτομέρειες που ταιριάζουν στην περίσταση. Τα σημεία «κλειδί» που είναι καλό να μετέχουν σε κάθε πώληση: 1. Δώστε τη λύση Ένα συνηθισμένο λάθος που μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια της πώλησης, είναι να αφιερώσετε πολύ χρόνο εξηγώντας γιατί ο πάροχος σας ή το προϊόν είναι καλύτερα από όλο τον ανταγωνισμό. Ωστόσο, οι πελάτες ενδιαφέρονται πραγματικά μόνο για την επίλυση των προβλημάτων τους όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Επικεντρωθείτε στην επίλυση των προβλημάτων του κάθε πελάτη. Κάντε τους ερωτήσεις μέχρι να μπορέσετε να προσδιορίσετε τα πιο σημαντικά σημεία που πραγματικά τους ενδιαφέρουν και μετά προσφέρετε τις καλύτερες πιθανές λύσεις σας. Αυτό όχι μόνο συμβάλλει στο να βρείτε την πραγματική λύση για την ανάγκη κάθε πελάτη, αλλά επίσης αναδιαμορφώνει τη σχέση σας με πιο ευνοϊκό τρόπο. Αντί να σας θεωρούν ως πωλητή ασφάλισης, θα γίνεστε σύμμαχος που συνεργάζεστε μαζί τους για έναν κοινό στόχο. 2. Βοηθήστε τον πελάτη να εστιάσει στην αξία και όχι στο κόστος Η αξία της ασφάλισης είναι ότι προστατεύει αυτό που έχει αξία για τον πελάτη, από την απώλεια. Οι περισσότεροι άνθρωποι απεχθάνονται την απώλεια. Λόγω της προστατευτικής φύσης της ασφάλισης, είναι εύκολο για τον Διαμεσολαβητή να βοηθήσει τον πελάτη του να δει ότι το κόστος της είναι πολύ μικρό σε σχέση με την αξία της, ακριβώς διότι προστατεύει κάτι που αξίζει περισσότερο για τον πελάτη από ότι αξίζουν τα χρήματα. Ένα παράδειγμα είναι η υγεία, όπως επίσης και η ικανότητα για εργασία. Μην παρουσιάσετε το προϊόν πριν βοηθήσετε τον πελάτη να δει και ο ίδιος της αξία της υγείας και της εργασίας και κατόπιν να προχωρήσετε σε προτάσεις για την κάλυψη τους. 3. Κάντε διάλογο Είναι δελεαστικό να προβάλλουμε κάτι το οποίο το πιστεύουμε και να μιλάμε πολύ για αυτό, αλλά η πώληση πρέπει να είναι μια συζήτηση, όχι μια διάλεξη. Εάν μιλάτε πάρα πολύ, το πιθανότερο είναι ότι κάτι δεν πάει καλά. Η απλή υποβολή ερωτήσεων στους δυνητικούς πελάτες είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους βελτίωσης της διαδικασίας πωλήσεων. Για παράδειγμα, ρωτήστε σχετικά με τους λόγους για τους οποίους επιθυμούν ασφάλιση, τις πιο σημαντικές ανησυχίες σχετικά με την κάλυψη και για το πως θα έπρεπε να είναι σχεδιασμένο, το ιδανικό για εκείνους πρόγραμμα. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις ανάγκες τους, αλλά θα τους κάνει επίσης να νιώθουν ότι ενδιαφέρεστε για κάτι περισσότερο από το να πετύχετε απλώς μια πώληση. Τα παραπάνω λέγονται πιο εύκολα από ότι γίνονται. Χρειάζονται πολλά θέατρα πωλήσεων μέχρι να φτάσουμε σε ένα φυσικό αποτέλεσμα. Ωστόσο θυμηθείτε πως «Amat Victoria Curam» δηλαδή «Η Νίκη Αγαπάει την Προετοιμασία». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 29/07/2025 - 08:55 Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;
Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55 Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;
Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί; Ο κλάδος των συμπεριφορικών οικονομικών, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συνοδεύει κάθε Ασφαλιστική εκπαίδευση. Καθώς προστίθενται νέες έννοιες, καταργούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54
Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε; Τα πρόσφατα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων από την ΕΑΕΕ μας δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Το ζητούμενο βέβαια είναι να κάνουμε σκέψεις πάνω σε... Λάουρα Σταυρίδου, 17/07/2025 - 09:28
Περιστατικό στο Κολωνάκι - Οι Ευθύνες απλοποιούνται με Ασφαλιστήρια Συμβόλαια! Το περιστατικό με το ακυβέρνητο αυτοκίνητο στο Κολωνάκι, έχει δημιουργήσει ερωτηματικά σε σχέση με τις ευθύνες που απορρέουν σε ένα... Λάουρα Σταυρίδου, 15/07/2025 - 09:07
Το ξέρατε ότι αρκούν μόνο 80€ για να αυξηθεί το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τα τελευταία χρόνια, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που εργάζονται σε παράλληλες εργασίες, έχουν πληθύνει. Γιατί γίνεται αυτό; Για το εισόδημα φυσικά. Αυτό... Λάουρα Σταυρίδου, 14/07/2025 - 08:53
Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια! Τον τελευταίο καιρό, κυρίως λόγω ελέγχων της Εποπτικής Αρχής, έχει δοθεί μεγάλη έμφαση από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές στην ευθυγράμμιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23
Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά! Είναι μια φράση κλισέ, αλλά στην πραγματικότητα περιγράφει τι θα αντιμετωπίσει κάθε ανασφάλιστος, μετά από μια ζημιά. Γιατί την φέρνω στο... Λάουρα Σταυρίδου, 09/07/2025 - 09:05