close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας; -  Διαγενεακή πώληση
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
6/3/2023 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας; - Διαγενεακή πώληση

Λάουρα Σταυρίδου, 6/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε δεκαπέντε με είκοσι περίπου χρόνια, μια νέα γενιά αναδύεται, και τα παιδιά που τη συνθέτουν ενηλικιώνονται.

Κάθε γενιά μεγαλώνει σε ένα δικό της πλαίσιο - με τις δικές της συγκεκριμένες κοινωνικές, οικονομικές, τεχνολογικές, πολιτιστικές και πολιτικές συνθήκες και πιέσεις.

Αυτό το πλαίσιο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική συμπεριφορά, σύμφωνα με τους ειδικούς του marketing.

Εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει αντιληπτό πως κάθε γενιά έχει τις δικές της συλλογικές καταναλωτικές τάσεις. Αυτές τις εκφράζει διαφορετικά, καθώς «ακούει» σε διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και πώλησης.

Παγκόσμιες εταιρίες κολοσσοί όπως τράπεζες, ασφαλιστικές, κατασκευαστικές, εταιρίες οικιακών χρωμάτων, εταιρίες καλλυντικών και αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λεπτομερείς μελέτες για τις ομοιότητες και διαφορές στις προτιμήσεις αγορών και επένδυσης κάθε γενιάς.

Ας δούμε όμως λίγο τις γενιές που βρίσκονται στην αγορά, με ορισμένα από τα βασικά τους χαρακτηριστικά.

Baby Boomers

Γεννημένοι μεταξύ 1946-1964 κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πλούτου τόσο σε ακίνητη περιουσία όσο και σε καταναλωτική δύναμη (2,6 τρις δολάρια). Δεν αφήνουν θέσεις ισχύος ούτε για να συνταξιοδοτηθούν και δεν περάσαν στην επόμενη γενιά περιουσιακά στοιχεία πριν από τον θάνατο τους.

Generation X (Gen X)

Γεννημένοι μεταξύ1965-1980 εγκλωβίστηκαν στα επιτόκια των ακινήτων, σε απανωτές οικονομικές κρίσεις, στην καραντίνα, σε πληθωριστικές πιέσεις και σε σοβαρή ενεργειακή κρίση. Προσπαθώντας να διατηρήσουν την ισορροπία μεταξύ οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, είναι μια πραγματικά πιεσμένη γενιά. Συχνά αναφέρεται και ως η «ξεχασμένη γενιά» όσον αφορά τον πλούτο και τις επενδύσεις.

Millennials ή Generation Y

Γεννημένοι μεταξύ 1981-1996, είναι γνωστοί ως ψηφιακοί ιθαγενείς και οδηγούν άλλες γενιές στην προσαρμογή και τη χρήση της τεχνολογίας. Σκέφτονται την επικοινωνία διαφορετικά, αξιοποιώντας πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Pinterest και ούτω καθεξής.

Αν η Generation X είναι «η ξεχασμένη γενιά», οι Millennials είναι ό,τι αντίθετο από αυτό. Αποκαλούνται «η γενιά που την θυμόνται» ή «η γενιά που της δίνεται προσοχή».

Generation Z (Gen Z)

Η Gen Z γεννήθηκε μεταξύ 1997-2012 και διαδέχτηκε τους millennials. Αγκαλιάζοντας την ατομικότητα και την ανεξαρτησία, με αγάπη στη φύση και τους φίλους, οι Gen Zers είχαν πάντα πληροφορίες στην άκρη του δακτύλου τους. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς είναι ότι προσβλέπουν στο μέλλον με μια ευρύτερη άποψη του κόσμου.

Αν και μπορούμε να πούμε πολλά, από τη τηλεφωνική προσέγγιση μέχρι και το κυριότερο επιχείρημα ασφάλισης, για την κάθε γενιά, σε αυτό το άρθρο θα δώσουμε ένα συνοπτικό πίνακα που μπορεί να σας βοηθήσει:

Αυτά είναι λίγα μόνο στοιχεία από τις αμέτρητες μελέτες που έχουν γίνει στο θέμα και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε περισσότερα, ώστε να τα συμπεριλάβετε σε μια στρατηγική πωλήσεων «custom made» για κάθε γενιά.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
    Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

  • Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00

    Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

  • Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
    Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00

    Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

  • Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
  • Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

    Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
  • Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση.

    Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση.

    Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
  • Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»;

    Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»;

    Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
  • Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων

    Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων

    Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
  • Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

    Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων;

    Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube