close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας; -  Διαγενεακή πώληση
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
6/3/2023 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας; - Διαγενεακή πώληση

Λάουρα Σταυρίδου, 6/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε δεκαπέντε με είκοσι περίπου χρόνια, μια νέα γενιά αναδύεται, και τα παιδιά που τη συνθέτουν ενηλικιώνονται.

Κάθε γενιά μεγαλώνει σε ένα δικό της πλαίσιο - με τις δικές της συγκεκριμένες κοινωνικές, οικονομικές, τεχνολογικές, πολιτιστικές και πολιτικές συνθήκες και πιέσεις.

Αυτό το πλαίσιο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική συμπεριφορά, σύμφωνα με τους ειδικούς του marketing.

Εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει αντιληπτό πως κάθε γενιά έχει τις δικές της συλλογικές καταναλωτικές τάσεις. Αυτές τις εκφράζει διαφορετικά, καθώς «ακούει» σε διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και πώλησης.

Παγκόσμιες εταιρίες κολοσσοί όπως τράπεζες, ασφαλιστικές, κατασκευαστικές, εταιρίες οικιακών χρωμάτων, εταιρίες καλλυντικών και αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λεπτομερείς μελέτες για τις ομοιότητες και διαφορές στις προτιμήσεις αγορών και επένδυσης κάθε γενιάς.

Ας δούμε όμως λίγο τις γενιές που βρίσκονται στην αγορά, με ορισμένα από τα βασικά τους χαρακτηριστικά.

Baby Boomers

Γεννημένοι μεταξύ 1946-1964 κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πλούτου τόσο σε ακίνητη περιουσία όσο και σε καταναλωτική δύναμη (2,6 τρις δολάρια). Δεν αφήνουν θέσεις ισχύος ούτε για να συνταξιοδοτηθούν και δεν περάσαν στην επόμενη γενιά περιουσιακά στοιχεία πριν από τον θάνατο τους.

Generation X (Gen X)

Γεννημένοι μεταξύ1965-1980 εγκλωβίστηκαν στα επιτόκια των ακινήτων, σε απανωτές οικονομικές κρίσεις, στην καραντίνα, σε πληθωριστικές πιέσεις και σε σοβαρή ενεργειακή κρίση. Προσπαθώντας να διατηρήσουν την ισορροπία μεταξύ οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, είναι μια πραγματικά πιεσμένη γενιά. Συχνά αναφέρεται και ως η «ξεχασμένη γενιά» όσον αφορά τον πλούτο και τις επενδύσεις.

Millennials ή Generation Y

Γεννημένοι μεταξύ 1981-1996, είναι γνωστοί ως ψηφιακοί ιθαγενείς και οδηγούν άλλες γενιές στην προσαρμογή και τη χρήση της τεχνολογίας. Σκέφτονται την επικοινωνία διαφορετικά, αξιοποιώντας πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Pinterest και ούτω καθεξής.

Αν η Generation X είναι «η ξεχασμένη γενιά», οι Millennials είναι ό,τι αντίθετο από αυτό. Αποκαλούνται «η γενιά που την θυμόνται» ή «η γενιά που της δίνεται προσοχή».

Generation Z (Gen Z)

Η Gen Z γεννήθηκε μεταξύ 1997-2012 και διαδέχτηκε τους millennials. Αγκαλιάζοντας την ατομικότητα και την ανεξαρτησία, με αγάπη στη φύση και τους φίλους, οι Gen Zers είχαν πάντα πληροφορίες στην άκρη του δακτύλου τους. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς είναι ότι προσβλέπουν στο μέλλον με μια ευρύτερη άποψη του κόσμου.

Αν και μπορούμε να πούμε πολλά, από τη τηλεφωνική προσέγγιση μέχρι και το κυριότερο επιχείρημα ασφάλισης, για την κάθε γενιά, σε αυτό το άρθρο θα δώσουμε ένα συνοπτικό πίνακα που μπορεί να σας βοηθήσει:

Αυτά είναι λίγα μόνο στοιχεία από τις αμέτρητες μελέτες που έχουν γίνει στο θέμα και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε περισσότερα, ώστε να τα συμπεριλάβετε σε μια στρατηγική πωλήσεων «custom made» για κάθε γενιά.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/08/2025 - 09:30

    Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;

  • Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/08/2025 - 08:34

    Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;

  • Συμβόλαια Unit Linked. Ένας συνδυασμός επιτυχίας!
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/08/2025 - 08:47

    Συμβόλαια Unit Linked. Ένας συνδυασμός επιτυχίας!

  • Αρνητική αποταμίευση το 2025 - Τι πρέπει να πει άμεσα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στους πελάτες του;
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/07/2025 - 09:04

    Αρνητική αποταμίευση το 2025 - Τι πρέπει να πει άμεσα ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στους πελάτες του;

  • Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;

    Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;

    Μετά και από τις τελευταίες ζημιές σε περιουσίες λόγω των καλοκαιρινών πυρκαγιών, αναζήτησα τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις...
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/07/2025 - 08:55
  • Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση!

    Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση!

    Η Allianz Life με έδρα την Αμερική, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Allianz, δέχτηκε κυβερνοεπίθεση στις 16 Ιουλίου του 2025. Σε αυτή την...
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/07/2025 - 08:50
  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής

    Ο κύριος Γιώργος Παπαδόπουλος είναι υποδιευθυντής στο γραφείο του Συντάγματος της Εθνικής όπου διευθυντής είναι ο εξαίρετος συνάδελφος κ. Παπαγιάννης. Ήθελα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50
  • Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;

    Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;

    Είναι γνωστό ότι το βήμα της πώλησης «εξυπηρέτηση» πάσχει στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για όλους τους επαγγελματίες,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55
  • Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;

    Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;

    Ο κλάδος των συμπεριφορικών οικονομικών, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συνοδεύει κάθε Ασφαλιστική εκπαίδευση. Καθώς προστίθενται νέες έννοιες, καταργούνται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54
  • Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;

    Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;

    Τα πρόσφατα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων από την ΕΑΕΕ μας δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Το ζητούμενο βέβαια είναι να κάνουμε σκέψεις πάνω σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/07/2025 - 09:28

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
15:52 Η Generali ξεκινά δυναμικά το Στρατηγικό Σχέδιο “Lifetime Partner 27: Driving Excellence” με ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων
  • 14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube