Λάουρα Σταυρίδου, 6/3/2023 - 09:04 facebook twitter linkedin Σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας; - Διαγενεακή πώληση Λάουρα Σταυρίδου, 6/3/2023 facebook twitter linkedin Κάθε δεκαπέντε με είκοσι περίπου χρόνια, μια νέα γενιά αναδύεται, και τα παιδιά που τη συνθέτουν ενηλικιώνονται. Κάθε γενιά μεγαλώνει σε ένα δικό της πλαίσιο - με τις δικές της συγκεκριμένες κοινωνικές, οικονομικές, τεχνολογικές, πολιτιστικές και πολιτικές συνθήκες και πιέσεις. Αυτό το πλαίσιο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική συμπεριφορά, σύμφωνα με τους ειδικούς του marketing. Εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει αντιληπτό πως κάθε γενιά έχει τις δικές της συλλογικές καταναλωτικές τάσεις. Αυτές τις εκφράζει διαφορετικά, καθώς «ακούει» σε διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και πώλησης. Παγκόσμιες εταιρίες κολοσσοί όπως τράπεζες, ασφαλιστικές, κατασκευαστικές, εταιρίες οικιακών χρωμάτων, εταιρίες καλλυντικών και αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λεπτομερείς μελέτες για τις ομοιότητες και διαφορές στις προτιμήσεις αγορών και επένδυσης κάθε γενιάς. Ας δούμε όμως λίγο τις γενιές που βρίσκονται στην αγορά, με ορισμένα από τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Baby Boomers Γεννημένοι μεταξύ 1946-1964 κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πλούτου τόσο σε ακίνητη περιουσία όσο και σε καταναλωτική δύναμη (2,6 τρις δολάρια). Δεν αφήνουν θέσεις ισχύος ούτε για να συνταξιοδοτηθούν και δεν περάσαν στην επόμενη γενιά περιουσιακά στοιχεία πριν από τον θάνατο τους. Generation X (Gen X) Γεννημένοι μεταξύ1965-1980 εγκλωβίστηκαν στα επιτόκια των ακινήτων, σε απανωτές οικονομικές κρίσεις, στην καραντίνα, σε πληθωριστικές πιέσεις και σε σοβαρή ενεργειακή κρίση. Προσπαθώντας να διατηρήσουν την ισορροπία μεταξύ οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, είναι μια πραγματικά πιεσμένη γενιά. Συχνά αναφέρεται και ως η «ξεχασμένη γενιά» όσον αφορά τον πλούτο και τις επενδύσεις. Millennials ή Generation Y Γεννημένοι μεταξύ 1981-1996, είναι γνωστοί ως ψηφιακοί ιθαγενείς και οδηγούν άλλες γενιές στην προσαρμογή και τη χρήση της τεχνολογίας. Σκέφτονται την επικοινωνία διαφορετικά, αξιοποιώντας πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Pinterest και ούτω καθεξής. Αν η Generation X είναι «η ξεχασμένη γενιά», οι Millennials είναι ό,τι αντίθετο από αυτό. Αποκαλούνται «η γενιά που την θυμόνται» ή «η γενιά που της δίνεται προσοχή». Generation Z (Gen Z) Η Gen Z γεννήθηκε μεταξύ 1997-2012 και διαδέχτηκε τους millennials. Αγκαλιάζοντας την ατομικότητα και την ανεξαρτησία, με αγάπη στη φύση και τους φίλους, οι Gen Zers είχαν πάντα πληροφορίες στην άκρη του δακτύλου τους. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς είναι ότι προσβλέπουν στο μέλλον με μια ευρύτερη άποψη του κόσμου. Αν και μπορούμε να πούμε πολλά, από τη τηλεφωνική προσέγγιση μέχρι και το κυριότερο επιχείρημα ασφάλισης, για την κάθε γενιά, σε αυτό το άρθρο θα δώσουμε ένα συνοπτικό πίνακα που μπορεί να σας βοηθήσει: Αυτά είναι λίγα μόνο στοιχεία από τις αμέτρητες μελέτες που έχουν γίνει στο θέμα και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε περισσότερα, ώστε να τα συμπεριλάβετε σε μια στρατηγική πωλήσεων «custom made» για κάθε γενιά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18