Nextdeal newsroom, 16/11/2016 - 09:32 facebook twitter linkedin «Ενημερώστε το συντομότερο δυνατό τον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή ή τα γραφεία μας» λένε στην ERGO. Ενημερωθείτε για ποιο λόγο! Nextdeal newsroom, 16/11/2016 facebook twitter linkedin Παρατηρήσαμε την δεύτερη σελίδα των Γενικών Όρων συμβολαίου περιουσίας της ασφαλιστικής εταιρείας ERGO HELLAS και τον σωστό τρόπο που επιλέγει να ενημερώνει τους πελάτες της για τις ενέργειες που οφείλουν να κάνουν σε περίπτωση ζημιάς της ασφαλισμένης περιουσίας. Και οι έξι παράγραφοι των «Χρήσιμων Οδηγιών» είναι σημαντικοί και απαραίτητοι για την ομαλή εξέλιξη της αποζημίωσης του πελάτη. Ιδιαίτερη προτροπή δίνεται στον πελάτη να επικοινωνήσει αρχικά με τον Ασφαλιστικό του Διαμεσολαβητή και κατόπιν με την εταιρεία του. Το nextdeal.gr θεωρεί πως οι παρακάτω οδηγίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για όλους τους πελάτες και τους διαμεσολαβητές όλων των εταιρειών! Δείτε πιο αναλυτικά: ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί! Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44 23/7/2025
Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές; Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00 21/7/2025