close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ευάγγελος Σπύρου: Για να φτάσετε στην κορυφή χρειάζεται τύχη, δημιουργικό μυαλό και σκληρή δουλειά. Τα πολλά λόγια «γλιστράνε σαν το νερό στην πλάτη της πάπιας»!
Ασφαλιστικό ΝΑΙ
Ασφαλιστικό ΝΑΙ,
13/9/2024 - 11:12
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ευάγγελος Σπύρου: Για να φτάσετε στην κορυφή χρειάζεται τύχη, δημιουργικό μυαλό και σκληρή δουλειά. Τα πολλά λόγια «γλιστράνε σαν το νερό στην πλάτη της πάπιας»!

Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 13/9/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κεντρική Φωτογραφία: Ο Μιλτιάδης Τεντόγλου, χρυσός ολυμπιονίκης στο άλμα εις μήκος στο Παρίσι 2024, (Sports In Time πρακτορείο)


Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Άρθρο Εκδότη στο πειροδικό ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ "ΝΑΙ"

Ένας από τους γίγαντες της σύγχρονης διαφήμισης, ο CLAUDE C. HOPKINS (1867-1932), απέδωσε την επιτυχία του, γράφει ο David Ogilvy, στο γεγονός ότι δούλευε δύο φορές περισσότερο από τους άλλους κειμενογράφους και έτσι ο δρόμος του στην κορυφή ήταν δύο φορές γρηγορότερος. Αν θυμόμαστε σήμερα τον Hopkins για κάτι, αυτό είναι η μεγάλη του πίστη στο γεγονός ότι η διαφήμιση φέρνει τις πωλήσεις. Αυτός πρώτος αντιλήφθηκε τη σημασία της εικόνας του προϊόντος (and image) - μια ολόκληρη γενιά προτού αρχίσει να χρησιμοποιείται ο όρος.

Στη δεκαετία του ’90, τα γραφεία του «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΝΑΙ» ήταν στην πλατεία Κολωνακίου, Φιλικής Εταιρείας 13. Τελειώνοντας αργά τη δουλειά, ανέβαινα τη λεωφόρο Κηφισίας και για να πάω στα Μελίσσια η ώρα πήγαινε 10-12 το βράδυ. Σχεδόν κάθε μέρα έβλεπα αναμμένα φώτα στο γραφείο του Δημήτρη Κοντομηνά της INTERAMERICAN, γωνία Κηφισίας και Αγίου Κωνσταντίνου στο Μαρούσι. Κάπου-κάπου του τηλεφωνούσα για μια καληνύχτα λέγοντας: «Ακόμα δουλεύεις;» και μου απαντούσε ότι «αν θες να φτάσεις ψηλά πρέπει να εργάζεσαι 25 ώρες το 24ωρο». Αυτό ήταν το πιστεύω του, συμβολικά και πραγματικά. Δεν συνέβαινε τότε το ίδιο με τους ανταγωνιστές του, γι’ αυτό και βρέθηκε στην κορυφή.

Χαίρομαι που βλέπω σήμερα αρκετούς που δουλεύουν σκληρά και δεν είναι «περαστικοί ταξιδιώτες» στις εταιρείες τους.

Στην κορυφή επιθυμούν να φτάσουν διευθύνοντες σύμβουλοι εταιρειών, γενικοί διευθυντές, διαμεσολαβητές, δηλαδή άνθρωποι σε όλη την ιεραρχία. Όμως καλό είναι να θυμίσουμε κάποιες αρχές και συμβουλές στο πώς φθάνεις στην κορυφή.

Πρώτα πρώτα, οι πρώτοι είναι φιλόδοξοι. Φιλοδοξία είναι η αγάπη προς τη δόξα, ο ζωηρός πόθος για να κάνει κάποιος κάτι σπουδαίο και καλό. Όσοι θέλουν δόξα δεν πρέπει να ξεχνάνε ότι το ίδιο θέλουν και άλλοι που θα προσπαθήσουν να τους εμποδίσουν και να τους προσπεράσουν. Και πολλοί κάνουν το λάθος να τους θεωρούν κατώτερους. Και οι άλλοι είναι άνθρωποι και πρέπει να είστε δίκαιοι, απλοί, συνεργάσιμοι, τίμιοι, δημιουργικοί και με στόχο την ανάπτυξη όλων.

Αν είστε ηγέτης σε κάποια εταιρεία ή τομέα, πρέπει να κάνετε συνεχείς προσλήψεις ταλέντων που έχουν όρεξη για δουλειά, που έχουν πρωτοτυπία και φαντασία και δημιουργική προσέγγιση για τα πάντα. Αυτά τα προσόντα δεν υπάρχουν σε ρηχούς ανθρώπους, κόλακες και οπαδούς της βαρεμάρας. Και όλα αυτά με στόχο συγχρόνως να πουληθούν όσα δημιουργούν… Αυτά απαιτούν ιδιαίτερες ικανότητες που δεν υπάρχουν στο «σωρό» γύρω μας.

Τα πολλά χρόνια υπηρεσίας και η καθημερινότητα κουράζουν. Πολλές φορές η δημιουργική φλόγα σβήνει και τα «σβησμένα ηφαίστεια» πολλαπλασιάζονται στις εταιρείες και στους ανθρώπους. Τότε χρειάζεται ανανέωση, περισσότερη δουλειά και προσοχή στη «χήνα που γεννά χρυσά αυγά» και είναι νέοι στόχοι, νέοι πελάτες, νέοι άνθρωποι, νέα προϊόντα, οι παλαιοί πελάτες, οι παλαιοί συνεργάτες.

Για να φτάσετε στην κορυφή χρειάζεστε επίθεση για να «μπουν γκολ». Η άμυνα δεν φέρνει κερδοφόρα αποτελέσματα. Μην αναπαύεστε στις παλιές δόξες ή νίκες. Θέστε χαμηλότερους στόχους και βιαστείτε να τους πετύχετε.

Ένα πρακτικό εφεύρημα για ασφαλιστές είναι η αλλαγή στο μέτρημα των στόχων σε σχέση με το παραδοσιακό μέτρημα του χρόνου. Κάποιοι το βρήκαν χρήσιμο. Κομματιάζουν τους στόχους με την ημέρα, την εβδομάδα, το δεκαπενθήμερο, το μήνα, διπλασιάζοντας και τριπλασιάζοντας τα νούμερα. Το ποσό του μήνα το επιδιώκουν στο δεκαπενθήμερο ή την εβδομάδα και έτσι ελέγχουν καλύτερα τα αποτελέσματα και διορθώνουν νωρίτερα τα λάθη ή τον αριθμό του στόχου. Ξαφνικά το τετράμηνο γίνεται στόχος οκταμήνου ή εξαμήνου. Αυτό μπορεί να γίνει και σε επίπεδο εταιρείας. Έτσι συντομεύετε το χρόνο και την απόσταση για την κορυφή.

Για τους ηγέτες εταιρειών ή ομάδων έχω να πω να λιγοστέψουν το χρόνο που σπαταλούν τα στελέχη τους σε επιτροπές, «συλλογικές» δουλειές και ατελείωτα meetings ως αργά κάθε μέρα. Το χρόνο αυτό να τον αφιερώσουν στις χήνες που κάνουν χρυσά αυγά, τους ασφαλιστές τους. Ο Τάκης Καραλής, που γιγάντωσε την ΝΝ στην Ελλάδα, μου έλεγε τηλεφωνικά από την Ελβετία την ημέρα της εορτής του, τον Δεκαπενταύγουστο, ότι στην πρώτη διαφήμιση της εταιρείας στα μέσα του ’80 έδωσε βαρύτητα στους ασφαλιστές, που στην εικόνα ήταν κάτω από ένα μεγάλο σήμα ΝΝ, αντίθετα με την πρόταση των διαφημιστών που ήθελαν προβολή προϊόντος. Σήμερα η ΝΝ έφτασε στην κορυφή βασισμένη στους ασφαλιστές της. Οι ομάδες δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την αξία κάποιων ατόμων χαρισματικών σε όλη την ιεραρχία, που εμπνέουν με ιδέες και δημιουργικό μυαλό την εταιρεία και την απογειώνουν με το έργο τους. Αυτοί οι ξεχωριστοί είναι οι οδηγοί του τρένου που συμπαρασύρει τα βαγόνια σε μεγαλύτερη απόδοση και ταχύτητα. Είναι οι «γιατροί» σε ετοιμότητα όλο το εικοσιτετράωρο, είναι τα «πατρικά» πρότυπα από τους οποίους προσδοκούν αναγνώριση οι πολλοί για να δουλέψουν με κέφι και κρατάνε σε ετοιμότητα και ταχύτητα προς την κορυφή και μακρόπνοα.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αποσπάστε ό,τι καλύτερο έχουν οι άνθρωποι, δείξτε συμπάθεια και ανοχή στα λάθη τους, μην κάνετε ανήθικους καιροσκοπισμούς για να πετύχετε. Δεν θα φτάσετε στην κορυφή χωρίς εντιμότητα απέναντι στους ανθρώπους σας και πελάτες. Σχετικά ο Ιερώνυμος Δελένδας της Allianz, που έφυγε πρόσφατα στις 20/08/24, έλεγε: «Οι έντιμοι και ευσυνείδητοι κερδίζουν!». Και να θυμάστε ότι όλοι επιθυμούν να κερδίσουν χρήματα από το μερίδιο της εταιρείας.

Μη χάνετε χρόνο με προβληματικά προϊόντα και πελάτες. Είναι νίκη εάν εγκαταλείψετε έγκαιρα ό,τι σας κρατά δεμένους σε χαμηλές αποδόσεις. Αφήστε στην άκρη ό,τι εμποδίζει τους στόχους σας. Η επιτυχία είναι μακριά από τη μιζέρια των προβληματικών περιπτώσεων.

Προσέξτε την «εικόνα» σας. Να έχετε μια σταθερή αξία προς τους άλλους και μην αντιγράφετε. Μην κάνετε «εκπτώσεις» στην αξία σας.

Κερδίστε την εμπιστοσύνη των ανθρώπων και πελατών σας.

Προσπαθήστε να έχετε κέρδη για την εταιρεία και την οικογένειά σας.

Όσοι είστε επικεφαλής μικρής ή μεγάλης ομάδας, μάθετε πώς να μεταβιβάσετε εξουσίες και αρμοδιότητες, αλλά μην το παρακάνετε και αποκοπείτε από την ευθύνη σας. Οι μεσάζοντες πολλές φορές είναι επικίνδυνοι.

Να θυμάστε ότι στην κορυφή φτάνουν μόνο άτομα με ιδιαίτερες ικανότητες.

Στο χώρο των επιχειρήσεων ανεβαίνουν όσοι συμβάλλουν από την όποια θέση τους στο να πουληθεί το προϊόν της εταιρείας. Από τον θυρωρό στον διευθύνοντα σύμβουλο. Οι καταναλωτές αγοράζουν ό,τι δίνει αξία στα λεφτά τους. Όσοι βοηθάνε από τη θέση τους προς αυτή την κατεύθυνση είναι σε τροχιά προς την κορυφή. Δεν υπάρχουν κανόνες και συνταγές: Οι κορυφές περιμένουν αυτούς που έχουν φιλοδοξία να φτάσουν στην κορυφή και αυτοί είναι που πάντα βρίσκουν το δρόμο, είτε με παλιές μεθόδους είτε με νέες. Αυτοί θα βρουν μια μεγάλη ιδέα, θα κάνουν ηρωικές προσπάθειες, θα εφαρμόσουν μυστικά άλλων που πέτυχαν, θα εφεύρουν νέα προϊόντα, θα νικάνε το «λαγό» στο τρέξιμο κι ας είναι χελώνες˙ θα σέβονται τους «γίγαντες» πρωτοπόρους που προϋπήρξαν επιτυχημένοι, θα εφεύρουν αλλαγές που οδηγούν στην κορυφή, θα εργάζονται πάντα σκληρά και πάντα θα είναι απαραίτητοι στους άλλους.

Ο Θεός μαζί μας! Καλό φθινόπωρο 2024!

Ευάγγελος Γ. Σπύρου
Χανιά Κρήτης, 22 Αυγούστου 2024

ΥΓ: Ο έλληνας αθλητής του άλματοςεις μήκος Μιλτιάδης Τεντόγλου, δυο φορές ολυμπιονίκης, είναι το απόλυτο επιτυχημένο παράδειγμα της πορείας προς την κορυφή.


Αναδημοσίευση από το περιοδικό ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ (Ιουλίου-Αυγούστου 2024), πατήστε για μεγέθυνση εδώ

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 03/06/2025 - 11:15

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 24/03/2025 - 11:21

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 10:45

    Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα

  • Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 14/03/2025 - 09:40

    Ευαγγελία Δάγγα (Interamerican): Προτεραιότητά μου η ασφαλιστική προστασία του πελάτη

  • Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Κυκλοφορεί το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 12/03/2025 - 10:00
  • Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου: Τα παιδιά πρέπει να τα μεγαλώνουμε με αξίες και ιδανικά

    Κατερίνα Βέργου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Επιστημονική Διευθύντρια του Κέντρου Συμβουλευτικής Προσέγγισης «Γραμμή» & Επιστημονική Συνεργάτις των Κέντρων Προσχολικής Αγωγής &...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 11/03/2025 - 11:00
  • Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης (Διευθύνων Σύμβουλος Allianz): Με αυτοπεποίθηση και στρατηγική ενισχύουμε την ηγετική θέση της Allianz

    Βασίλης Χριστίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 212) Με «εφόδια» το μεγαλύτερο...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 06/03/2025 - 11:15
  • Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Με αποκλειστική συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Allianz Βασίλη Χριστίδη κυκλοφόρησε το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»

    Τους άξονες της φιλόδοξης στρατηγικής της Allianz  για την περαιτέρω ενδυνάμωση του ασφαλιστικού της αποτυπώματος στην ελληνική αγορά προς όφελος...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 04/03/2025 - 11:00
  • Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Ποια είναι η εικόνα του ασφαλιστή που ψάχνετε;

    Το «ΝΑΙ» επισημαίνει το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της έλλειψης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ξεκινά για τη λύση με προτάσεις και...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 07/02/2025 - 15:47
  • Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

    Η Universal Life έχει στόχο να αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και αριστείας στην παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών για τους πελάτες της

     Κυπριακή αγορά  Συνέντευξη του Γιάννη Σεϊτανίδη με τον Έβαν Γαβάς, πρώτο εκτελεστικό διευθυντή της Universal Life Η Universal Life, ηγετική ασφαλιστική εταιρεία στην Κύπρο, έχει ως στόχο να...
    Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 23/01/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Ουρανός δεν στέκεται καλά
13:00 Ο Ουρανός δεν στέκεται καλά
  • 12:25 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  • 11:42 Το πρόγραμμα €πιστροφή γίνεται International - Η Eurobank επιβραβεύει τους πελάτες της και στην Κύπρο
  • 11:41 Αρσάκεια-Τοσίτσεια Εκάλης: Στις 19 Δεκεμβρίου η Φιλανθρωπική Χριστουγεννιάτικη Εορταγορά
  • 11:37 Στη Γραμμή Τελικής Συναρμολόγησης τα δύο πρώτα ελικόπτερα Airbus Super Puma H215 για την Ελλάδα
  • 11:34 Σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και μαζικές αποχωρήσεις από το ΕΣΥ καταγγέλλει η ΠΟΕΔΗΝ με αφορμή τον Προϋπολογισμό 2026 για την Υγεία
  • 11:16 Deloitte 2026 Commercial Real Estate Outlook: Επενδύσεις σε ψηφιακές υποδομές, logistics και επαγγελματικούς χώρους στις κορυφαίες τάσεις για τον κλάδο ακινήτων
  • 11:05 Αρχική συμφωνία για την απόκτηση της Innovis Pharma από την PharmaPath
  • 10:35 100+ κορυφαία στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου συμμετείχαν στην εκδήλωση για την παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά που πραγματοποίησε η KPMG στην Ελλάδα με τίτλο “The Future of Insurance”
  • 10:10 Το ΥΓΕΙΑ γιορτάζει 15 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος Διαδερμικών Βαλβίδων: Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ
  • 09:40 Τα κρατικά «φέσια» πνίγουν…την αγορά, η Ελλάδα πρότυπο για την Γερμανία(!) «κληρώνει» σήμερα για τον Πιέρρ, ο «βασιλιάς του χαλκού» στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, υπερκάλυψη του ομολογιακού της Aktor
  • 09:34 Αδ. Γεωργιάδης για δίκη Novartis: «Ήταν σκάνδαλο γιατρών, όμως η ευκαιρία χάθηκε επί Τσίπρα, όταν έστρεψαν την έρευνα στους πολιτικούς»
  • 09:25 Μειώθηκαν σημαντικά οι λοιμώξεις σε 10 νοσοκομεία με το Πρόγραμμα GRIPP δωρεάς του ΙΣΝ!
  • 09:08 «Η Έξοδος 200 χρόνια μετά» - Το Μεσολόγγι παρουσιάζει το επετειακό του πρόγραμμα
  • 09:00 Με καρκίνο κινδυνεύουν 197 παιδιά στην Ευρώπη που γεννήθηκαν με σπέρμα Δανού δότη με γονίδιο καρκίνου!
  • 08:51 Mastercard: Αυξητικές τάσεις στις συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα - Αύξηση 18% το 2025 - 2026
  • 08:45 Ο Γιώργος Παπαστεφάνου και η επιστροφή στο «δεύτερο σπίτι»
  • 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
  • 18:29 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  • 15:40 Κ.Πιερρακάκης: Στόχος μας είναι να αλλάξουμε το παραγωγικό μοντέλο με περισσότερες επενδύσεις και μεγαλύτερη εξωστρέφεια
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  3. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  4. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  5. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  6. 9/12 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube