Κώστας Ακριβόπουλος, 16/8/2024 - 10:04 facebook twitter linkedin Ποιες ιστορίες λένε οι Πελάτες για εσάς, για να σας συστήσουν; Κώστας Ακριβόπουλος, 16/8/2024 facebook twitter linkedin Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ) Αλήθεια, ποια ιστορία λένε οι Πελάτες σας, όταν μιλάνε για εσάς, σε δικούς τους φίλους, συναδέλφους, γνωστούς; Εάν θέλετε περισσότερες δουλειές να έρθουν από τους υπάρχοντες Πελάτες σας και να έχετε πολλές γνωριμίες και συστάσεις σε νέους Πελάτες, καλό θα είναι, οι καλύτεροι Πελάτες σας να έχουν κάποια εκπληκτική ιστορία σχετικά με τη «μαγική» εμπειρία τους στη συνεργασία μαζί σας, ώστε να μπορούν να την πουν και σε άλλους. Δεν χρειάζεται να τους φέρετε μόνο αποδόσεις στις επενδύσεις τους, ή να αποτρέψετε μια οικονομική ύφεση, ή να τους βοηθήσετε σε μία καταστροφή, αλλά πρέπει να παρέχετε μια εμπειρία που δείχνει ότι νοιάζεστε βαθιά για αυτούς και την κατάστασή τους. Όταν οι επαφές σας με τους Πελάτες είναι απλώς αυτό που περιμένουν, δηλαδή αυτό που είσθε υποχρεωμένοι να κάνετε, σύμφωνα με το συμβόλαιο, δεν έχουν λόγους να πουν ιστορίες για την υπηρεσία σας. Κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις. Δεν υπάρχει κάτι νέο ή εκπληκτικό σε αυτό. Οι ιστορίες για εσάς, δημιουργούνται από εξαιρετικές, εκπληκτικές ή μαγικές εμπειρίες μαζί σας. Φανταστείτε μία εκπληκτική εμπειρία τους μαζί σας, που σίγουρα το αποτέλεσμά της θα είναι να σε συστήσουν σε άλλους, παράδειγμα: Από τη συνήθη και τακτική επικοινωνία με δύο από τους "Top 20" Πελάτες σας, π.χ. το ζεύγος Γεωργίου, μαθαίνετε ότι σκέφτεται να γιορτάσουν την επέτειο του γάμου τους, και σας λέει ότι θα κλείσει για εκείνη την ημέρα στις 8 μ.μ. τραπέζι, στο αγαπημένο τους ιταλικό εστιατόριο για να γιορτάσουν. Από το αρχείο σας βλέπετε ότι η ημερομηνία είναι 13 Αυγούστου. (γιαυτό έχουμε το αρχείο μας με επετείους, γενέθλια κλπ, όλης της οικογένειας) Τηλεφωνείτε στο εστιατόριο και αφού βλέπετε ότι πράγματι έχει γίνει η κράτηση, ζητάτε να πληρώσετε για ένα μπουκάλι κρασί prosecco ελαφρύ σαμπανιζέ, το οποίο θα παραδώσει ο σερβιτόρος στο τραπέζι των Γεωργίου, ενημερώνοντάς τους ότι είναι από εσάς, με θερμότατες ευχές για την επέτειό τους και υπενθυμίζοντάς τους συγχρόνως ότι επιλέξατε αυτό το κρασί, γιατί η 13 Αυγούστου είναι η παγκόσμια ημέρα του σαμπανιζέ prosecco. Ας γιορτάσουν την επέτειό τους με τις θερμότατες ευχές σας. Βέβαια, το ζεύγος Γεωργίου θα λάβει κλήσεις και μηνύματα από την οικογένεια και τους φίλους τους, που τους εύχονται χρόνια πολλά και τους ρωτούν πως πέρασαν τη βραδιά τους. Τι έμεινε όμως στους Γεωργίου και το συζητούν τώρα με τους γνωστούς τους; Φυσικά, το μπουκάλι prosecco που εμφανίστηκε μαγικά στο τραπέζι τους, με την ευγένεια και το ενδιαφέρον του καλύτερου ασφαλιστή - συμβούλου στον κόσμο, ο οποίος όχι μόνο ήξερε την ημέρα της επετείου, αλλά γνώριζε και την ιδιαιτερότητα της ημέρας του κρασιού. Η συνήθης αντίδραση είναι ότι οι φίλοι και η οικογένεια των Γεωργίου εντυπωσιάζονται από τη στοχαστικότητα σας και θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς. Εδώ είναι η αποτελεσματική σύσταση! Η ικανοποιητική εξυπηρέτηση είναι ένα ελάχιστο πρότυπο για τους Πελάτες. Αν θέλετε την αφοσίωσή τους και θέλετε να μιλούν για εσάς, πρέπει να τους εκπλήξετε και να τους ευχαριστήσετε. Εάν το κάνετε, θα λάβετε περισσότερες συστάσεις από αυτούς, σε άλλους εξαιρετικούς υποψήφιους που θέλουν να λάβουν το ίδιο είδος προσοχής, ενδιαφέροντος και εξυπηρέτησης. Εξυπηρετήστε πλήρως τους καλύτερους Πελάτες σας εκπλήσσοντάς τους και ευχαριστώντας τους και είναι σίγουρο ότι το πελατολόγιό σας θα αναπτυχθεί. Κ Α Λ Η Σ Υ Ν Ε Χ Ε Ι Α ΚΑΙ Κ Α Λ Η Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α Και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ prosecco σαμπανιζέ! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04 Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!
Κώστας Ακριβόπουλος, 27/01/2025 - 09:41 Έχω Υποψήφιο, αλλά Αναποφάσιστο Πελάτη για Πυρός! Τι να του πω;
Γιατί οι Υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης αλλάζουν γνώμη; Παρατηρώντας τους πίνακες συμμετεχόντων των Υποψηφίων Πρακτόρων, στις επόμενες εξετάσεις της ΤτΕ πιστοποίησης, που θα πραγματοποιηθούν στο Ηράκλειο Κρήτης την... Κώστας Ακριβόπουλος, 22/01/2025 - 09:11
Οι άλυτες ασκήσεις στην ύλη των unit linked! …ας βοηθήσουμε λίγο ακόμη, (επόμενες εξετάσεις U/L, για το 1ο 6μηνο του 2025 01/02 Ηρκλ, 16/02 Aθήνα, 29/03 Ιωάννινα, 13/04 Θεσ/κη,... Κώστας Ακριβόπουλος, 21/01/2025 - 09:24
Η πώληση του “Τώρα-Ασφάλιση” και του “Αύριο-Κάλυψη” θα φέρει την επιτυχία σας! Τι φέρνει στο φως η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς των ανθρώπων Το αντικείμενο δηλαδή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, την οποία εισήγαγε στην... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:55
Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση και δείτε νέους Πελάτες! ΝΑΙ! Σταματήστε να σκέπτεστε συνεχώς την κρίση, γιατί σας φέρνει…άγχος… νεύρα… με αποτέλεσμα ….δικαιολογίες και…αδράνεια! Επικεντρωθείτε στα βασικά σας Brands (Προιόντα) Είναι... Κώστας Ακριβόπουλος, 20/01/2025 - 09:11
Πόσο βοηθάει τους Πωλητές η Τεχνητή Νοημοσύνη; Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT,... Κώστας Ακριβόπουλος, 17/01/2025 - 09:35
Οι Διαφορετικές Συμπεριφορές των Καταναλωτών και η αντιμετώπιση των! (Μέρος 3) Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui,... Κώστας Ακριβόπουλος, 15/01/2025 - 09:45