close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ποιες ιστορίες λένε οι Πελάτες για εσάς, για να σας συστήσουν;
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
16/8/2024 - 10:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιες ιστορίες λένε οι Πελάτες για εσάς, για να σας συστήσουν;

Κώστας Ακριβόπουλος, 16/8/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


Αλήθεια, ποια ιστορία λένε οι Πελάτες σας, όταν μιλάνε για εσάς, σε δικούς τους φίλους, συναδέλφους, γνωστούς;

Εάν θέλετε περισσότερες δουλειές να έρθουν από τους υπάρχοντες Πελάτες σας και να έχετε πολλές γνωριμίες και συστάσεις σε νέους Πελάτες, καλό θα είναι, οι καλύτεροι Πελάτες σας να έχουν κάποια εκπληκτική ιστορία σχετικά με τη «μαγική» εμπειρία τους στη συνεργασία μαζί σας, ώστε να μπορούν να την πουν και σε άλλους.

Δεν χρειάζεται να τους φέρετε μόνο αποδόσεις στις επενδύσεις τους, ή να αποτρέψετε μια οικονομική ύφεση, ή να τους βοηθήσετε σε μία καταστροφή, αλλά πρέπει να παρέχετε μια εμπειρία που δείχνει ότι νοιάζεστε βαθιά για αυτούς και την κατάστασή τους.

Όταν οι επαφές σας με τους Πελάτες είναι απλώς αυτό που περιμένουν, δηλαδή αυτό που είσθε υποχρεωμένοι να κάνετε, σύμφωνα με το συμβόλαιο, δεν έχουν λόγους να πουν ιστορίες για την υπηρεσία σας. Κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις. Δεν υπάρχει κάτι νέο ή εκπληκτικό σε αυτό. Οι ιστορίες για εσάς, δημιουργούνται από εξαιρετικές, εκπληκτικές ή μαγικές εμπειρίες μαζί σας.

Φανταστείτε μία εκπληκτική εμπειρία τους μαζί σας, που σίγουρα το αποτέλεσμά της θα είναι να σε συστήσουν σε άλλους, παράδειγμα:

Από τη συνήθη και τακτική επικοινωνία με δύο από τους "Top 20" Πελάτες σας, π.χ. το ζεύγος Γεωργίου, μαθαίνετε ότι σκέφτεται να γιορτάσουν την επέτειο του γάμου τους, και σας λέει ότι θα κλείσει για εκείνη την ημέρα στις 8 μ.μ. τραπέζι, στο αγαπημένο τους ιταλικό εστιατόριο για να γιορτάσουν. Από το αρχείο σας βλέπετε ότι η ημερομηνία είναι 13 Αυγούστου. (γιαυτό έχουμε το αρχείο μας με επετείους, γενέθλια κλπ, όλης της οικογένειας)

Τηλεφωνείτε στο εστιατόριο και αφού βλέπετε ότι πράγματι έχει γίνει η κράτηση, ζητάτε να πληρώσετε για ένα μπουκάλι κρασί prosecco ελαφρύ σαμπανιζέ, το οποίο θα παραδώσει ο σερβιτόρος στο τραπέζι των Γεωργίου, ενημερώνοντάς τους ότι είναι από εσάς, με θερμότατες ευχές για την επέτειό τους και υπενθυμίζοντάς τους συγχρόνως ότι επιλέξατε αυτό το κρασί, γιατί η 13 Αυγούστου είναι η παγκόσμια ημέρα του σαμπανιζέ prosecco. Ας γιορτάσουν την επέτειό τους με τις θερμότατες ευχές σας.

Βέβαια, το ζεύγος Γεωργίου θα λάβει κλήσεις και μηνύματα από την οικογένεια και τους φίλους τους, που τους εύχονται χρόνια πολλά και τους ρωτούν πως πέρασαν τη βραδιά τους.

Τι έμεινε όμως στους Γεωργίου και το συζητούν τώρα με τους γνωστούς τους;

Φυσικά, το μπουκάλι prosecco που εμφανίστηκε μαγικά στο τραπέζι τους, με την ευγένεια και το ενδιαφέρον του καλύτερου ασφαλιστή - συμβούλου στον κόσμο, ο οποίος όχι μόνο ήξερε την ημέρα της επετείου, αλλά γνώριζε και την ιδιαιτερότητα της ημέρας του κρασιού.

Η συνήθης αντίδραση είναι ότι οι φίλοι και η οικογένεια των Γεωργίου εντυπωσιάζονται από τη στοχαστικότητα σας και θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς. Εδώ είναι η αποτελεσματική σύσταση!

Η ικανοποιητική εξυπηρέτηση είναι ένα ελάχιστο πρότυπο για τους Πελάτες. Αν θέλετε την αφοσίωσή τους και θέλετε να μιλούν για εσάς, πρέπει να τους εκπλήξετε και να τους ευχαριστήσετε. Εάν το κάνετε, θα λάβετε περισσότερες συστάσεις από αυτούς, σε άλλους εξαιρετικούς υποψήφιους που θέλουν να λάβουν το ίδιο είδος προσοχής, ενδιαφέροντος και εξυπηρέτησης.

Εξυπηρετήστε πλήρως τους καλύτερους Πελάτες σας εκπλήσσοντάς τους και ευχαριστώντας τους και είναι σίγουρο ότι το πελατολόγιό σας θα αναπτυχθεί.

Κ Α Λ Η Σ Υ Ν Ε Χ Ε Ι Α ΚΑΙ Κ Α Λ Η Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α

Και

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ prosecco σαμπανιζέ!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!
09:05 «Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!
  • 09:00 Σελίδες από την ιστορία του Ξηρόμερου
  • 16:37 ΗΠΑ: Ελεύθερος σκοπευτής σκότωσε πυροσβέστες που είχαν πάει να σβήσουν πυρκαγιά στην πολιτεία Άινταχο
  • 15:42 Κ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: Συστήνεται ειδική ομάδα για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 15:25 Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing;
  • 14:00 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: για 5η χρονιά Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής του «ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025»
  • 13:25 Aon: Ακραία καιρικά φαινόμενα σε Ευρώπη και ΗΠΑ θα προκαλέσουν σημαντικές ασφαλιστικές ζημίες
  • 12:45 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  • 12:37 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Μόνο η υποχρεωτικότητα στο ΤΑΥΦΕ εγγυάται το μέλλον για χιλιάδες εργαζομένους στο Φάρμακο!
  • 12:25 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη Φορολογική Αντιμετώπιση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και των Πελατών τους
  • 12:12 Χρήστος Σωτηρίου (WinMedica) στο 2ο ΣΦΕΕ Summit: Εξασφάλιση βιώσιμης χρηματοδότησης για R&D! (βίντεο)
  • 11:50 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστές, Έμποροι και Ιστορία Ελληνικού Έθνους»
  • 10:56 Πληρωμές e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι θα δουν χρήματα στους λογαριασμούς τους μέχρι την Παρασκευή (4/7)
  • 10:50 Αδ. Γεωργιάδης: Μέχρι 15 Ιουλίου ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε όλα τα νοσοκομεία της 1ης ΥΠΕ - Τι είπε για τις ελλείψεις προσωπικού (video)
  • 10:42 ΕΑΕΕ: Call for evidence της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη διαμόρφωση Συστάσεων σε θέματα συμπληρωματικών συντάξεων στο πλαίσιο της Στρατηγικής της για την νέα Ένωση Αποταμιεύσεων και Επενδύσεων
  • 10:37 Νέο εργασιακό νομοσχέδιο: Έρχονται Fast track προσλήψεις και εργασία έως 13 ώρες
  • 10:30 Τουρκία: Σε πύρινο κλοιό η Σμύρνη - Μάχη για την κατάσβεση των δασικών πυρκαγιών δίνουν για δεύτερη ημέρα οι πυροσβέστες
  • 10:26 Αληθινή Ιστορία: Πως θα εργαστεί ένας άντρας 49 ετών με Σκλήρυνση κατά Πλάκας;
  • 10:08 Επικουρικό Κεφάλαιο: Ισχυρά Αποτελέσματα το 2024, Νέο Μέλος Διαχειριστικής Επιτροπής και Σημαντικές Πρωτοβουλίες για το 2025
  • 10:00 ΕΛ.ΣΤΑΤ.: Κατά 16,6% αυξήθηκαν οι απευθείας ιδιωτικές δαπάνες υγείας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  3. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  4. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  5. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  6. 27/6 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  7. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube