Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 8/3/2023 - 13:11 facebook twitter linkedin Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής: «Επενδύουμε διαχρονικά στα δίκτυα διαμεσολάβησης!» Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 8/3/2023 facebook twitter linkedin Το «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», στηρίζοντας το θεσμό του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, στο τεύχους 200 (Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2023) στο πρώτο τεύχος της νέας χρονιάς, έχει εκτενές αφιέρωμα με τίτλο «2023-Χρονιά ανάδειξης νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Εσείς τι θα κάνετε για να ανανεώσετε το ανθρώπινο δυναμικό σας;». Ασφαλιστικές εταιρείες μέσω των στελεχών τους τοποθετούνται στα ερωτήματα του «Ασφαλιστικού ΝΑΙ» και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα. Κοινός τόπος των απαντήσεων είναι η ανάδειξη της χρησιμότητας του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Ακολουθεί συνέντευξη του Στάθη Τσαούση, Διευθυντή Τομέα Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής: Ποια είναι η πολιτική σας στην ανάδειξη νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Η ανάδειξη νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για την ERGO Ασφαλιστική. Για το λόγο αυτόν έχουμε προχωρήσει στην ένταξη εξει δικευμένου στρατολόγου στην ομάδα μας, έτσι ώστε με μεθοδικό τρόπο να καταφέρουμε να προσελκύσουμε και να αναδείξουμε νέους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Επενδύουμε συνειδητά στην ολοκληρωμένη εκπαί δευση των συνεργατών μας. Η στρατηγική αυτή -που δεν σταμάτησε ούτε κατά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας- αποτελεί πάγια δέσμευση της εταιρείας μας. Έχουμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας μαζί τους μέσω τακτι κών συναντήσεων με εποικοδομητικό διάλογο, οι οποίες καταλαμβάνουν πλέον μόνιμη θέση στον ετήσιο εταιρικό προγραμματισμό της ERGO. Παράλληλα, προσφέρουμε μια σειρά σύγχρονων σεμιναρίων εξειδικευμένων σε θέματα που αφορούν στις τάσεις και στις εξελίξεις της ασφαλι στικής αγοράς, στις θεσμικές αλλαγές των διαδικασιών διαμεσολάβησης, στις παροχές των νέων προϊόντων, στις μοντέρνες τεχνικές πελατοκεντρικής επικοινωνίας, στα μοντέλα αποτελεσματικής ηγεσίας, στην ψυχολογία της παρακίνησης, καθώς και της αγοραστικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, η ERGO εδώ και καιρό έχει περάσει στην ψηφιακή εποχή επενδύοντας στην υψηλή τεχνολογία και προσφέροντας ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το καθημερινό έργο των συνεργατών μας με στόχο την αναβάθμιση του ρόλου τους στη διάδοση του θεσμού και στη διασφάλιση του ατόμου και της οικογένειας. Έχει παρατηρηθεί ότι για να μείνει ένας νέος ασφαλιστής στο επάγγελμα θα πρέπει να στηριχθεί τον πρώτο καιρό. Ποια πολιτική στήριξης εφαρμόζετε; Προβλέπεται και σταθερό εισόδημα για τον νέο ασφαλιστή, τι ύψους και για πόσο χρόνο; Στην ERGO Ασφαλιστική διαχρονικά επενδύουμε στα δίκτυα διαμεσολάβησής μας, αναγνωρίζοντας τη σημαντική συμβολή τους στη σταθερά ανοδική πορεία της και στην επίτευξη των παραγωγικών μας στόχων. Σε μια εποχή κατά την οποία η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο προσαρμογής στις νέες και απαιτητικές συνθήκες της αγοράς, εμείς στην ERGO Ασφαλιστική υπο στηρίζουμε ουσιαστικά με έναν αναπτυξιακό Κανονισμό, την ενίσχυση τόσο του εταιρικού όσο και του ανεξάρτητου δικτύου συνεργατών μας. Ο Κανονισμός Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστική, σύγχρονος, δίκαιος, διαφανής και άκρως ανταποδοτικός, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο κερδοφόρας ανάπτυξης για όλο το δίκτυο συνεργατών μας και ένα σοβαρό κίνητρο συνεργασίας για τους επαγ γελματίες της αγοράς. Διασφαλίζει ιδιαίτερα υψηλές αμοιβές και κίνητρα (προμήθειες, bonus και πριμ) για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, καθώς ενισχύει σημαντικά τα εισοδήματα όσων συνεργάζονται με την εταιρεία και συμβάλλουν με τα παραγωγικά τους αποτελέσματα στην επίτευξη των κοινών στρατηγικών τους στόχων. Ειδικά για τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο συνεργάτες μας, παρέχεται στήριξη κυρίως μέσω του μηνιαίου επιδόματος παραγωγικότητας για μέγιστη διάρκεια 24 μηνών, καθώς και άλλων συμπληρωματικών αμοιβών. Έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλοί νέοι ασφαλιστές να ασφαλίζουν αρχικά τους συγγενείς τους και μετά να σταματούν. Πώς αντιμετωπίζεται το φαινόμενο αυτό; Είναι μία πρακτική που συνήθως ακολουθείται στην αγορά προκειμένου ο νέος ασφαλιστής να ξεκινήσει την εκ- παίδευσή του με πελάτες με τους οποίους αισθάνεται πιο οικεία, πλην όμως η σωστή καθοδήγηση από τον συντονιστή του και την εταιρεία πριν ακόμα και από τη σύναψη συνεργασίας μπορεί να βοηθήσει τον νέο ασφαλιστή να γνωρίσει και κατανοήσει σε βάθος την ασφαλιστική καριέρα και να τον βοηθήσει να αποκτήσει σαφή εικόνα της συγκεκριμένης εργασίας, των προκλήσεων και ευκαιριών που αυτή προσφέρει. Φυσικά, η άντληση συστάσεων από το οικογενειακό περιβάλλον αποτελεί πάγια τακτική στην καριέρα ενός διαμεσολαβητή και η οποία με την ορθή συμβουλευτική και εξατομικευμένη καθοδήγηση από τον συντονιστή διευθυντή υποστηρίζει καθοριστικά την εξέλιξη της σταδιοδρομίας του νέου διαμεσολαβητή. Στην ERGO Ασφαλιστική δίνουμε βαρύτητα στη συνε χή εκπαίδευση των συνεργατών μας. Όπως προανέφερα, παρέχουμε σεμινάρια, με σκοπό τον εμπλουτισμό των γνώ σεων των συνεργατών μας, στις βασικές έννοιες χρηματοοικονομικής & επενδύσεων, στο Θεσμικό & Κανονιστικό Πλαίσιο και στη δημιουργία σύνθεσης χαρτοφυλακίου. Στην ERGO Ασφαλιστική είναι διαρκής η καθοδήγηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβούντων ώστε να προσαρμόζονται σε κάθε θεσμική αλλαγή και κυρίως να είναι σε θέση να αντιληφθούν το πώς θα πρέπει να ενεργήσουν προς όφελος του πελάτη, προκειμένου να καλύψουν τις νέες ανάγκες ασφάλισής του. Γενικότερα στόχος μας είναι η αναβάθμι ση του επαγγέλματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή για την εξασφάλιση εξειδικευμένης γνώσης, όπως και γνώσης πανεπιστημιακού επιπέδου. Αποσκοπώντας στη βελτίωση της καθημερινότητας των συνεργατών μας, αναβαθμίσαμε με νέες δυνατότητες τα ψηφιακά εργαλεία, απλοποιώντας τις διαδικασίες, τόσο για εκείνους όσο και για τους πελάτες μας, δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στις πωλήσεις, αλλά και σε ακόμα πιο ποιοτική εξυπηρέτηση. Αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουν οι νέοι ασφαλιστές είναι ότι στην ERGO Ασφαλιστική θα βρουν ένα άρτια εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό, το οποίο θα τους στηρίζει σε κάθε τους βήμα, οπότε μετά την ασφάλιση των πιο οικείων και κοντινών τους ανθρώπων να διαθέτουν όλη την τεχνογνωσία να απευθυνθούν στο ευρύτερο κοινό. Γενικότερα ποια συγκεκριμένα μέτρα λαμβάνετε για να στηρίξετε τους νέους ασφαλιστές, μέχρι να αποκτήσουν ένα βιώσιμο εισόδημα; H ERGO, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των δικτύων της, υποστηρίζει τους συνεργάτες - διαμεσολαβητές της με εντατική εκπαίδευση, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αποκτήσουν τις σχετικές πιστοποιήσεις. Ο ρόλος μας είναι να προσανατολίσουμε σωστά τα δίκτυά μας, ώστε να αξιοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία που τους παρέχουμε. Επενδύουμε στην ενίσχυση του ρόλου των ασφαλιστικών διαμε σολαβητών και θα συνεχίσουμε να τους εφοδιάζουμε με τα απαραίτητα εργαλεία και να τους παρέχουμε αυτοματοποιη μένες λύσεις για να διευκολύνουμε το έργο τους. Σταθερή επιδίωξή μας είναι οι συνεργάτες μας να διαθέτουν επαρκείς γνώσεις για την προώθηση των προϊόντων μας χρησιμοποιώντας τις πιο σύγχρονες ηλεκτρονικές εφαρμογές. Επίσης ο Κανονισμός Πωλήσεων της ERGO διασφαλίζει ιδιαίτερα υψηλές αμοιβές και κίνητρα (προμήθειες, bonus και πριμ) για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Πόσους νέους ασφαλιστές αναδείξατε την προηγούμενη χρονιά και πόσοι από αυτούς έμειναν τελικά στο επάγγελμα; Οι νέοι ασφαλιστές του 2022 είναι 39 άτομα, αριθμός αρ κετά ενθαρρυντικός. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε σε αυτόν τον εξελικτικό ρυθμό, επιβεβαιώνοντας τη δυναμι κή μας, η οποία έχει καθοριστικό παράγοντα τον άνθρωπο, με κύριο άξονα της στρατηγικής μας να υλοποιήσουμε το όραμά μας: να γίνουμε η πρώτη επιλογή για πελάτες, συνεργάτες και εργαζομένους. Ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε στον νέο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή; Οι άνθρωποί μας αποτελούν το πιο σημαντικό περιουσιακό μας στοιχείο στην ERGO Ασφαλιστική. Βασική προτεραιότητά μας παραμένει η διαμόρφωση ενός εξαιρετικού περιβάλλοντος εργασίας, όπου διοικητικά στελέχη και συνεργάτες μας νιώθουν ξεχωριστοί και περήφανοι και ξεδιπλώνουν δημιουργικά τις δεξιότητες και τα ταλέντα τους. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στη δημιουργία ενός κλίματος διαφάνειας, αμεσότητας, και αμφίδρομης επικοινωνίας μαζί τους. Αναγνωρίζουμε ότι η εταιρεία μας αναπτύσσεται δυναμικά μέσω των συνεργατών μας, καθώς αποτελούν τον συνδετικό κρίκο με τους πελάτες μας. Η συνεργασία μας βασίζεται στις αρχές της δικαιοσύνης, της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και των κοινών αξιών. Εκτιμούμε τη συμβο λή τους και αναζητούμε συνεχώς τρόπους να βελτιώσουμε την υποστήριξή μας στο καθημερινό τους έργο. Κλείνοντας, θα ήθελα να απευθύνω ένα ειλικρινές κάλεσμα στους ανθρώπους της αγοράς, στα στελέχη που δραστηριοποιούνται στον κλάδο μας, ώστε να ενταχθούν στο Δίκτυό μας. Με την ένταξή τους στο Δίκτυό μας, θα γίνουν μέλη μιας εταιρείας, η οποία: έχει παρουσία σε όλους τους ασφαλιστικούς κλάδους παρέχει δυνατότητες εξέλιξης ανάπτυξης προσφέρει ανταγωνιστικά προϊόντα έχει υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης διαθέτει εξαιρετικό ανταγωνιστικό Κανονισμό Πωλήσεων υποστηρίζει διαφορετικά κανάλια πώλησης διαμορφώνει διαπροσωπικές σχέσεις με τους συνεργάτες. Σας θέλουμε δίπλα μας ώστε να μεγαλώσουμε την ERGO και να δημιουργήσουμε μια ασφαλιστική εταιρεία-πρότυπο, που τοποθετεί τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο και τον περιβάλλει με τους καλύτερους δυνατούς ανθρώπους για να πάρει τις βέλτιστες αποφάσεις για τη ζωή του. Ποιος είναι ο Στάθης Τσαούσης Ο κ. Στάθης Τσαούσης γεννήθηκε στην Αθήνα και απέκτησε επαγγελματική εκπαίδευση παρακολου- θώντας εξειδικευμένο πρόγραμμα στελεχών, με πρακτική άσκηση στη LOMBARD CONTINENTAL UK και στους LLOYD’S, καθώς και πρόγραμμα εκπαίδευσης τεχνικών ασφαλίσεων στη Munich Re. Ξεκίνησε το 1978 τη σταδιοδρομία του στην ασφαλιστική αγορά στη ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΕ, συνέχισε στην AGF KOSMOS, στην ΑΟΝ Hellas, ενώ το 2005 μετακινήθηκε στη VICTORIA Insurance Co. αναλαμβάνοντας τη θέση του διευθυντή Πωλήσεων. Το 2009 προήχθη σε εμπορικό διευθυντή και μετά τη μετονομασία της εταιρείας σε ERGO Ασφαλιστική ανέλαβε καθήκοντα διευθυντή Τομέα Εμπο- ρικών Λειτουργιών έχοντας στην επίβλεψή του όλες τις Διευθύνσεις Πωλήσεων, το Τμήμα Μάρκετινγκ και το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη. Από το 2020 είναι διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων (Ανεξάρτητο, Εταιρικό δίκτυο και Bancassurance) και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της εταιρείας. Δείτε τη συνέντευξη όπως δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 200: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 13/09/2024 - 11:12 Ευάγγελος Σπύρου: Για να φτάσετε στην κορυφή χρειάζεται τύχη, δημιουργικό μυαλό και σκληρή δουλειά. Τα πολλά λόγια «γλιστράνε σαν το νερό στην πλάτη της πάπιας»!
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 05/07/2024 - 09:54 Το κλείσιμο της πώλησης - Αντιρρήσεις. Σπαταλάτε χρόνο για συζητήσεις ή κλείνετε πωλήσεις;
Με συνέντευξη του Πάνου Δημητρίου και αφιέρωμα στις πωλήσεις κυκλοφορεί το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ! Με εφ΄ όλης της ύλης συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Generali κ. Πάνου Δημητρίου και πολυσέλιδο αφιέρωμα στις Πωλήσεις κυκλοφορεί... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 28/06/2024 - 15:38
Όλα όσα απαιτεί το σύγχρονο (ρομποτικό) Service - Η συνέχεια της πώλησης Ο αείμνηστος Νικ Πάππας, διευθυντής Ανάπτυξης Management στην INTERAMERICAN, το 1992, με σκοπό τη διάδοσή του, μου είχε στείλει ένα... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 07/06/2024 - 10:54
Meetings για «χειροπιαστά αποτελέσματα»! Η διεξαγωγή μιας συνάντησης σημαίνει τη συγκέντρωση μιας ομάδας ανθρώπων (που πιθανότατα θα προτιμούσαν να βρίσκονται κάπου αλλού) για να... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/05/2024 - 13:53
Μετασχηματίζοντας τον ασφαλιστικό κλάδο: Ο επαναστατικός αντίκτυπος των τεχνολογιών Tεχνητής Nοημοσύνης Του Γιώργου Μούζου Σε μια εποχή όπου ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς μια δήλωση, αλλά μια θεμελιώδης αλλαγή στις επιχειρηματικές... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/05/2024 - 12:53
Αθηνά Σιηπιλλή-Τσίγκη: 35 χρόνια βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας (Eurolife Κύπρου)! *Συνέντευξη στον ΓΙΑΝΝΗ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ Στη διατήρηση της ηγετικής της Eurolife στην κυπριακή ασφαλιστική αγορά, αποτελώντας την πρώτη επιλογή των Κυπρίων, στοχεύει... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/05/2024 - 12:50
ALTIUS Insurance: Κοιτάει το μέλλον με αισιοδοξία και σταθερότητα! Κεντρική Φωτογραφία: Ο κ. Γιάννης Λουλουδάκης, γενικός διευθυντής της Altius, και ο Βασίλης Μπόκας, CEO Altius insurance Τα 10 χρόνια παρουσίας... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 16/05/2024 - 12:35