Nextdeal newsroom, 15/5/2017 - 12:10 facebook twitter linkedin «Ξέφραγα αμπέλια» τα πελατολόγια ασφαλιστικών εταιριών από εξωτερικές συνεργασίες – «κερκόπορτες» σε βάρος διαμεσολαβούντων! Nextdeal newsroom, 15/5/2017 facebook twitter linkedin «Κερκόπορτες» ανοίγονται σήμερα πιο συχνά σε βάρος πελατών και χαρτοφυλακίων διαμεσολαβούντων κάθε κατηγορίας (agency – πράκτορες – μεσίτες – συντονιστές) με αφορμές εκπαίδευσης, συνεργασιών κλάδου αυτοκινήτων και συνεργασιών με παρόχους υπηρεσιών υγείας! Προϋπόθεση η πρόσβαση στο πελατολόγιο συνήθως. Συγκεκριμένα με πολλά προβλήματα «διαρροής» υπογράφονται συμφωνίες ασφαλιστικών εταιριών με εταιρίες που σχετίζονται με τον κλάδο αυτοκινήτου είτε στην απευθείας πώληση είτε στην διαχείριση και διεκπεραίωση ζημιάς (συνεργεία, ασφάλιση επισκευής κρυστάλλων, νομική προστασία, οδική βοήθεια κλπ). Υπαρκτά είναι και έντονα τα θέματα ανταγωνισμού όπου «τρίτοι» διαχειρίζονται τιμολόγια, προώθηση, διαφήμιση, διανομή κλπ καθώς και μηχανογραφικές υπηρεσίες, συγκριτικά τιμολόγια, απαλλαγές, ελλιπή στοιχεία κλπ, ιστοσελίδες πληροφορικής για διαμεσολαβητές. Οι λεγόμενες πλατφόρμες τιμολόγησης και η διαχείρισή τους χρήσιμες για πολλούς, πιθανές «κερκόπορτες» όμως με πολλές αφορμές και κυρίως στις ώρες ανανεωτηρίων για «λάθος» αξιοποίηση και «μεταγραφή». Εδώ απαιτούνται περισσότερες επιφυλάξεις για το ποιοι τις διαχειρίζονται αυτές τις εργασίες, ποιοι γνωρίζουν το πελατολόγιο, ποια πρόσωπα, τι μετοχικές διασυνδέσεις έχουν, ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες, με ποιες εταιρίες συνδέονται πιθανόν και μετοχικά, ποιοι διοικητικοί υπάλληλοι συνεργάζονται μαζί τους κλπ κλπ… «Είναι πολλά τα λεφτά!» Ίσως οι ενώσεις καταναλωτών δώσουν μια βοήθεια καλής προστασίας του καταναλωτή με ταυτόχρονη προστασία και του διαμεσολαβητή. Σίγουρα οι ασφαλιστικές εταιρίες ας γίνουν πιο αυστηροί με τους τρίτους και να μην επιτρέπουν στον καθένα να χρησιμοποιεί το όνομά τους! Ένα άλλο σημείο που πιθανόν να απασχολεί τα ηγετικά και μεσαία στελέχη εταιριών είναι οι συνεργασίες στον τομέα κλάδου υγείας και η πρόσβαση στα πελατολόγια όπου τα ζητήματα είναι πιο πολύπλοκα, κυρίως στους ιατρικούς φακέλους, τα ιατρικά απόρρητα κλπ. Καθημερινά τα ίδια νοσοκομεία, οι ίδιοι γιατροί και τα ίδια πρόσωπα για όλες τις εταιρίες στους ίδιους χώρους δίνουν πολλούς προβληματισμούς και για πολλά άλλα και κυρίως για το κόστος. Το θέμα αφορά και τις ασφαλιστικές εταιρίες αλλά και τους διαμεσολαβούντες που «προωθούν» επιλογές με διαφορετικά τιμολόγια. Τέλος, μαζί με τα δύο παραπάνω ζητήματα οι σύλλογοι διαμεσολαβούντων σε όλες τις πόλεις και στην Αθήνα θα έπρεπε να γίνουν πιο αυστηροί και στις «κερκόπορτες» των συναντήσεων για εκπαίδευση και σεμινάρια ζωντανά ή εξ αποστάσεως όπου γίνονται «διαρροές» και στρατολογήσεις προσωπικού (στο www.nextdeal.gr υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία). Και εδώ ισχύει το ερώτημα ποιοι είναι εκπαιδευτές, τι προσόντα έχουν, τι διασυνδέσεις έχουν με εταιρίες, εάν οι ίδιοι είναι και διαμεσολαβητές, τι προϊστορία έχουν, τι σχέσεις είχαν με τις πρώην εταιρίες που συνεργάσθηκαν, γιατί σταμάτησαν το προηγούμενο επάγγελμά τους κλπ κλπ και πώς θα συμπεριφερθούν στο ανθρώπινο δυναμικό σας. Κάποιες φορές αυτά φαίνονται σαν «κάτι» που αφορά άλλους ή έχουν και υπερβολές. Ίσως! Όμως η ιστορία λέει ότι πολλές αυτοκρατορίες «έπεσαν» επειδή ΔΕΝ πρόσεξαν τις κερκόπορτες. Κάτι τέτοιο έγινε και στην Κωνσταντινούπολη, λένε. Μην ξεχνάτε ότι η αυτοκρατορία του καθενός είναι οι άνθρωποι και το πελατολόγιο! Προσέξτε τους! Αυτοί είναι η ύπαρξή σας! Και μην ξεχνάτε, οι πόρτες ανοίγουν και από έξω και από μέσα! Μη δίνετε εύκολα κλειδιά! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Έγκριση από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της έναρξης του τριλόγου για την πρόταση οδηγίας RIS! H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος ενημερώνει τα μέλη της ότι η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ενέκρινε την εντολή για έναρξη του... Nextdeal newsroom, 26/04/2024 - 09:57 26/4/2024
EAEE: Έκρηξη παραγωγής ασφαλίστρων για τους μήνες Ιανουάριο - Φεβρουάριο 2024! Ο κλάδος ασφαλίσεων Ζωής στο + 23,4%! Αύξηση πραγματοποιήθηκε στην παραγωγή ασφαλίστρων κατά τους πρώτους δύο μήνες του 2024 (Ιανουάριο - Φεβρουάριο) σύμφωνα με την έρευνα της ΕΑΕΕ. Ειδικότερα, αυτό... Nextdeal newsroom, 25/04/2024 - 14:56 25/4/2024