Nextdeal newsroom, 18/1/2016 - 13:53 facebook twitter linkedin Ιδέες για το Agency: Πόσο παραγωγικό αλλά και πόσο επικερδές είναι το υποκατάστημα που διευθύνω; Nextdeal newsroom, 18/1/2016 facebook twitter linkedin Ένας manager μπορεί λογικά να αναρωτηθεί: Ποια συνεισφορά κάνω εγώ στο υποκατάστημα προκειμένου να είναι παραγωγικό; Ποιοι είναι οι οικονομικοί παράγοντες και το οικονομικό αποτέλεσμα λειτουργίας του υποκαταστήματος; Πολλοί ειδικοί επί της παραγωγικότητας και του Management τονίζουν την ανάγκη να έχουμε ικανοποιητικό βαθμό απόδοσης (παραγωγή) και θετικό οικονομικό αποτέλεσμα με βασικό συντελεστή το κόστος της παραγωγής. Ο κ. Peter Drucker, ειδικός επί του Management, είπε τα εξής για να δικαιολογήσει γιατί πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στην απόδοση και στην αποτελεσματικότητα: «ακόμη και η πιο υγιής επιχείρηση, με τον μεγαλύτερο δυνατόν δείκτη αποτελεσματικότητας μπορεί να χαθεί από χαμηλή απόδοση, αλλά ακόμη και η πιο αποδοτική επιχείρηση δεν μπορεί να επιζήσει εάν στερείται αποτελεσματικότητας…» Ειδικότερα στο Management της επιχείρησης που λέγεται υποκατάστημα, πρέπει να έχουμε την προσοχή μας στραμμένη, εκτός των άλλων, στους οικονομικούς παράγοντες λειτουργίας του υποκαταστήματος. Η προσπάθεια θα πρέπει να είναι πώς να διατηρήσουμε τα έξοδα σε κάποιο επίπεδο εν σχέσει με την παραγωγή, ώστε το υποκατάστημα να είναι αποδοτικό αλλά και αποτελεσματικό, δηλαδή να είναι μια επικερδής επιχείρηση. Ευθύνη των επιθεωρητών πωλήσεων είναι να ενθαρρύνουν και να ελέγχουν προς την κερδοφορία! Το www.nextdeal.gr είναι σύμμαχος του Συντονιστή Ασφαλιστών! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 23/6/2025 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος Στον ασφαλιστικό κόσμο, όλοι έχουμε μάθει να λειτουργούμε με όρους έντασης, στόχων και ανταγωνισμού. Η επιτυχία μετριέται με αριθμούς, η... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/06/2025 - 13:05 19/6/2025
Αντώνης Δουνδουλάκης: Η δύναμη της άρνησης στην πώληση - Από το «όχι» στο «ναι» Στον κόσμο των πωλήσεων – και ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό χώρο – η άρνηση δεν θα πρέπει να πιστώνεται ως χαμένος... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 18/06/2025 - 14:00 18/6/2025