Nextdeal newsroom, 5/1/2016 - 11:17 facebook twitter linkedin Η οργανωμένη εξεύρεση υποψήφιων πελατών (κυρίως στους νέους) είναι το «ήμισυ του παντός» για τον ασφαλιστή στο 2016! Nextdeal newsroom, 5/1/2016 facebook twitter linkedin Οι υποψήφιοι πελάτες αποτελούν το ζωογόνο αίμα του ασφαλιστή και συνεπώς πρέπει να τους δοθεί απόλυτη προτεραιότητα εφόσον είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην επιτυχία του ασφαλιστή. Δυστυχώς λίγοι Διευθυντές ή εκπαιδευτές αναλύουν συχνά τις σχετικές έννοιες. Ο συστηματικός προγραμματισμός εξευρέσεως πελατών πρέπει να είναι συνεχής. Είναι επίσης απαραίτητο να είσαστε σε θέση να γνωρίζετε ποιοι είναι οι «θετικοί» υποψήφιοι πελάτες. Αυτοί είναι οι πελάτες, οι οποίοι πληρούν τις εξής προϋποθέσεις: α. Έχουν ανάγκη της ασφάλειας β. Είναι σε θέση να πληρώσουν τα ασφάλιστρα γ. Είναι ασφαλίσιμοι δ. Είναι προσιτοί για συζήτηση ε. Έχουν άμεση ανάγκη αγοράς Ένας νέος ασφαλιστής είναι αδύνατον να έχει πολλούς υποψήφιους πελάτες. Θα πρέπει να γνωρίζει όμως τα στοιχεία που συνθέτουν ένα υποψήφιο πελάτη και τα στοιχεία αυτά είναι τα εξής: α. Να έχει διαφορά 5 – 10 χρόνια από την ηλικία του ασφαλιστή β. Να έχει δύο ή περισσότερα εξαρτώμενα μέλη γ. Να είναι καλός οικογενειάρχης δ. Να υπάρχει ευνοϊκός τρόπος προσεγγίσεως ε. Να υπάρχει συγκεκριμένη ανάγκη Μεταξύ των πηγών από τις οποίες μπορείτε να πάρετε ονόματα είναι και οι εξής: 1. Φίλοι σας 2. Άτομα με τα οποία έχετε χρηματικές συναλλαγές 3. Επαγγελματίες (γιατροί, δικηγόροι, κ.λπ.) NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 4. Κοινωνικοί λειτουργοί (ιερείς, επίτροποι εκκλησιών, κ.λπ.) 5. Από προηγούμενες εργασίες 6. Πρώην συμμαθητές 7. Γείτονες 8. Γνωριμίες της συζύγου σας 9. Συγγενείς 10. Από τον στρατό ΕΞΕΥΡΕΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΠΙΡΡΟΗΣ Κάθε άνθρωπος διαθέτει ένα εξαίρετο κύκλο επιρροής μέσα στο οικογενειακό του περιβάλλον. Συνεπώς αν μπορούσατε να βάλετε ένα φίλο σας να σας συστήσει σ΄ένα αριθμό συγγενών του θα είναι πολύ ευκολότερο να μιλήσετε μαζί τους μέσω συστάσεως αυτής παρά αν τους μιλούσατε χωρίς σύσταση. Για να έχει επιτυχία η αποστολή του κέντρου ο ασφαλιστής πρέπει: α. Να είναι προσωπικά γνωστός β. Να είναι άξιος της εμπιστοσύνης γ. Να είναι στενός φίλος δ. Να ζητήσει τη βοήθεια του κέντρου ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Για να χρησιμοποιήσετε σωστά το κέντρο επιρροής πρέπει: α) Να υποβάλλετε συγκεκριμένες ερωτήσεις όπως: Ποιος παντρεύτηκε πρόσφατα; Ποιος είναι ο γείτονάς σας; Ποιος είναι ο γιατρός σας; Ποιος απέκτησε πρόσφατα παιδί; Ποιος αγόρασε πρόσφατα σπίτι; Ποιος πήρε τελευταία προαγωγή; Με ποιον πάτε εξοχή κ.λπ. β) Να υποβάλλετε κατάλογο ονομάτων και αφού τα δει να σας δώσει πληροφορίες. Το nextdeal.gr στηρίζει τους νέους ασφαλιστές με ιδέες για εξεύρεση πελατών! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/5/2025 Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα
Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να... Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025
Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί (Τεύχος 213) - Στήλη 'Πωλήσεις' Επιμέλεια: Ευάγγελος Γ. Σπύρου ● Ποια η χρήση αυτού... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 13/05/2025 - 11:46 13/5/2025